ONKO KHL MAAILMAM TOISEKSI KOVIN LIIGA?

Kaarlo Kiekko

Ainakin ilta-lehti kehuessaan jokereita sitä muistaa jatkuvasti muistutaa. Jos khl, eli venäjän mestaruus liiga on maailman toiseksi kovin, miksi asiaa täytyy jatkuvasti puolustella, kertomalla joka jokereita koskevassa jutussa erikseen että sarja on maailman toiseksi kovin.
Eihän kukaan, varsinkaan mikään lehti koko ajan erikseen jankuta että nhl on maailman kovin sarja.
Ei sitä tarvitse kenenkään erikseen puolustella. Se on jokaiselle itsestään selvyys.
Itsestään selviä asioita harvemmin tarvitsee erikseen puolustella.
Näin ei tunnu khllän kohdalla olevan.
Parhaillaan pelataan maailman vanhinta ja erittäin arvostettua kusuturnausta spengler cupia.
Siellä pelataan maailman parasta jääkiekkoa tähän aikaan vuodesta.
Khllästä mukana on myös jokerit, joka on ollut täysi vastaan tulija turnauksessa.
Kolme peliä, kolme tappiota. Sama kohtalo oli myös toisella khl seuralla medvedcak zakrebilla. Kolme peliä kolme tappiota.
Turnauksessa jyräävät sveitsiläis seurat ja sveitsissä pelaavat pelaajat.
Oli miten oli. Yksi asia ainakin on varmaa. Turnauksen jälkeen ilta lehden ja muiden jokereiden ja khllän ystävien, täytyy sarjan hyvyyttä puolustella entistä enemmän.

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarlo Kiekko

Iltalehden mukaan jokerit kohtaa pelottavia vastustajia päivästä toiseen. Yksi niistä
      "pelottavista" venäläis joukkueista UFA on parhaillaan ottamassa turpaan sveitsiläis seura davosilta.
      Turnauksessa "pelottava" UFA onnistui voittamaan yhden ottelun. Se voitti toisen venäjän sarjan kummajaisen medvedzag zagrebin, joukkueen joka ei varmasti menestyisi edes kotoisessa liigassamme.
      "Pelottava" UFA sai myös selkään Geneve Serveteltä, sveitsiläiset olivat pelillisesti noin valovuoden venäläisiä edellä.
      On ikävä asia jos khl seurat jotakin pelottavat. Sveitsissä niitä ainakaan ei pelännyt kukaan.
      Oli miten oli Spenler cup 2014 oli lännen voitto.

• joojoooo677

Ihan sama mikä joukkue KHL.stä lähtis NHL liigaan joka on ainut ammattilaisliiga ni sais korkeintaan 15voittoa nhl:ssä. Kotoisen paras jengi kuka se nyt onkaan, kärpät vai joku muu ois myös selvästi nhl:ssä runkosarjan viimeinen. Jos KHL:ssä on kovimmat palkat ni ei se tee siitä liigasta parasta tai toisiksi parasta, khl:ssä on vauhtia mutta ei taklauksia ja muutenkin siellä ei ole kun pari jengiä jotka vuodesta toiseen hallitsee sitä rupu rupla liigaa.

• Ryssätkaakkoon

Ryssien liiga

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe