Sodissa tapetaan, ryöstetään ja varmaan raiskataankin. Siellä teloitetaan ihmisä joille ei anneta mahdollisuutta puolustautua ja kaikki on periaatteessa siellä mahdollista.
Olemme myös huomanneet että sodissakin voi olla säännöt, kuten Geneven sopus, Oslon sopimus ja Pietarin ja Haagin julistus sekä Ottawan sopimus. Mutta on aina joku joka ei välitä mitään mistään, kuten ISIS nykyään ja monet muutkin trolleihin luokiteltavissa olevat järjestöt ym. hallinnot.
Palstalla ei voida tehdä mitään fyysiseen koskemattomuuteen mutta kaikki se mitä näppäimistöllä kirjaimiksi luotuna suurelle yleisölle. Tässä tulee myös vastaan moraaliset rajaviivat, mitä saa tehdä ja mitä ei.
Kyllä moni kritisoi minunkin käytöstäni mutta kun katsotte tarkemmin, sodin syntiä vastaan kaikin moraalisesti rajan sisällä olevin keinoin. Vastustan syntiä ja korotan Jeesusta Kristusta, koska Hän yksin on pelastus kaikesta.
Toivon että joku välittää siitä, kenen nimimerkin kaappaa. Olen saanut olla tähänkin asti suhteellisen rauhassa sen suhteen mutta sen sanon, että nimimerkin toiselta kaappaminen on verrattavissa sodassa kaikkein alimpaan moraaliseen tekoon, minkä tiedät. Älä ole mato, vaan ole selkärangallinen olento!
Palstan kunnioituksen rajat
39
70
Vastaukset
- -jarmo-
Tein aloituksen mutta en edelleenkään aio kommentoida. Katson mitä palsta oikeesti nyt tekee, sillä minua harmittaa suuresti että minua esittää joku trolli.
- Eipäpä haittaa
Ei hätää, voit kommentoida "Tuom." nimimerkilläsi edelleen.
- Lycka till!
Se nikkijuttuko se on sinusta pahinta palstalla?
Tällaisena aikana vielä kun itse seurustelet kaikkivoipaisuudessasi vain palstan pahojen henkien kanssa. Samalla vedät niitä tänne muiden uskovien päälle.
Nautippa nyt työsi tuloksista. - Näin viestejäsi
Kyllä sinä kommentoit. Mutta vain asiattomiin viesteihin, joihin uskovat eivät koske kepilläkään.
- Niinkö?
Sinulta vietiin...
Mitä sinä viet uskovilta seurustellessasi riivaajien kanssa? Onko kivaa? - Inhottava realisti
-jarmo-... Älä viitsi dramatisoida. Kyllä täällä on ihan jokaisen nikkiä lainailtu vuorollaan. Se ilmeisesti on hinta siitä ettemme halua kaikki rekisteröityä.
Sitä voisit pohtia, onko vaikkapa toisen määritteleminen sen suuren S:n asiamieheksi korrektia tai edes muuta kuin typerää. Tärkeää
Mitkään pikkupirut, isotkaan, eivät pysty kaappaamaan Jumalan lapsia.
1Joh. 4:15
Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Rohkaisua uskonveljille ja -sisarille.
Matteuksen evankeliumi:
5:1 Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
5:2 Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:
5:3 "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
5:4 Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
5:5 Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
5:6 Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
5:7 Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
5:8 Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
5:9 Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
5:10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
5:11 Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
5:12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
Juud. 1:25
hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.- Älä pelleile
Valitan, mutta totuus on toinen.
Käyttävät ne pirut uskoviakin, mikäli nämä antavat luvan. Se tarkoittaa juuri sitä sanonnan totiuutta. Kun annat pirulle pikkusormen , se vie koko käden.
- ---
Nikkipelleily on totta kai väärin, mutta eipä se ole ketään, ei sinuakaan, Jarmo, häirinnyt pätkääkään kun sitä on harrastanut tämä teidän oma Patmos-copypastehäirikkönne, joka on sitä tehnyt jo iät ja ajat.
- Kaappauksen uhri
Kuules Jarmo. Kirjoitat että olet saanut olla rauhassa.
Mutta tämän palstan kunnioituksen rajoja ei kyllä ole näkynyt vuosiin!
Kun ei ole luotsia, häiriköt ja mt-ongelmaiset pitävät tätä roskiksena, jossa koettavat helpottaa pahaa oloaan kiusaamalla, provosoimalla, tunkemalla mainoksia, kopioita.. ja sitten. Jotkut vihan ja uskonnollisen fanatismin ja despoottisen vallanhimon edustajat tekevät, mitä? Kun heidän palstaheruus on
kyseessä, he ryhtyvät mihin vain?
Olet saanut olla rauhassa, hyvä! Kaikki eivät ole. Ei ole kaapattu vain nimimerkkejä, vaan on koetettu petkuttaa esiintymällä ihmisen oikealla nimellä, kirjoitettu ikäänkuin henkilön nimissä!
TÖRKEÄÄ.
Ja sellainen myyräntyä on tapahtunut täällä.
NO, tässä esimerkki siitä, miten härskisti on tehty. Koetettu temppua, saada leimatuksi uskova - ateistiksi!
Viestitallenteita 16.6.2013 klo 21:09 (epälty taho)
Deborah.
"Palstan typeryys alko lievästi sanoen nyppim'ään, rupesin ateistiksi (eli tulin järkiini) ja nyt on kaikki hyvin."
Yritys leimata 41 vuotta uskossa ollutta, lähipiirinsä arvostamaa ja kunnioittamaa uskovaa ”ateistiksi”, väärentämällä Deboran nimimerkin, se oli se vakava virhe, joka pani toimenpiteet liikkeelle.
Eikä siinä kaikki? Tämä vihataho jatkoi JATKETTUA valhetta (kymmenet viestinäytteet) väittämällä että Debora itse olisi sanonut ryhtyneensä ateistiksi!
Mutta tämän palstan kunnioituksen rajoja ei kyllä ole näkynyt vuosiin!
Kun ei ole luotsia, häiriköt ja mt-ongelmaiset pitävät tätä roskiksena, jossa koettavat helpottaa pahaa oloaan kiusaamalla, provosoimalla, tunkemalla mainoksia, kopioita.. ja sitten. Jotkut vihan ja uskonnollisen fanatismin ja despoottisen vallanhimon edustajat tekevät, mitä? Kun heidän palstaheruus on
kyseessä, he ryhtyvät mihin vain?
Olet saanut olla rauhassa, hyvä! Kaikki eivät ole. Ei ole kaapattu vain nimimerkkejä, vaan on koetettu petkuttaa esiintymällä ihmisen oikealla nimellä, kirjoitettu ikäänkuin henkilön nimissä!
TÖRKEÄÄ.
Ja sellainen myyräntyä on tapahtunut täällä.
NO, tässä esimerkki siitä, miten härskisti on tehty. Koetettu temppua, saada leimatuksi uskova - ateistiksi!
Viestitallenteita 16.6.2013 klo 21:09 (epälty taho)
Deborah.
"Palstan typeryys alko lievästi sanoen nyppim'ään, rupesin ateistiksi (eli tulin järkiini) ja nyt on kaikki hyvin."
Yritys leimata 41 vuotta uskossa ollutta, lähipiirinsä arvostamaa ja kunnioittamaa uskovaa ”ateistiksi”, väärentämällä Deboran nimimerkin, se oli se vakava virhe, joka pani toimenpiteet liikkeelle.
Eikä siinä kaikki? Tämä vihataho jatkoi JATKETTUA valhetta (kymmenet viestinäytteet) väittämällä että Debora itse olisi sanonut ryhtyneensä ateistiksi!
Eikä tämä vihamissio-agenda näytä loppuneen? Mutta loppusuoralla se on...En ole Jarmo, joten osoitit omituisen sepustuksesi väärälle henkilölle. Minua sinun ja tuon häirikköoudokin keskinäinen rähinänne ei kiinnosta pätkääkään. Tuskin Jarmoakaan.
- Pätkääkään
--- kirjoitti:
En ole Jarmo, joten osoitit omituisen sepustuksesi väärälle henkilölle. Minua sinun ja tuon häirikköoudokin keskinäinen rähinänne ei kiinnosta pätkääkään. Tuskin Jarmoakaan.
Mikäs nyt nyppii. Kaapauksen uhri nimmari osoitti kirjoituksensa Jarmolle.
Ei huoli sekoilla toisen veisteihin.
Ja jos sanoet aamenta häirikköoudoukin rähinöille, niin olet näyttänyt värisi!
Jarmo huutelee nyt apua, jo kahdessa aloituksessa tänään. Alkaa kohta kiinnostaa, miten jatkuu!
Mutta, kantapään kautta täällä opitaan! - ---
Pätkääkään kirjoitti:
Jarmo huutelee nyt apua, jo kahdessa aloituksessa tänään. Alkaa kohta kiinnostaa, miten jatkuu!
Mutta, kantapään kautta täällä opitaan!Ei, vaan osoitit sen minulle silloin kun klikkasit viestini jäljessä olevaa "vastaa"-täppää. Lapsikin osaa käyttää tätä Suomi24:n kommentointipuuta, muttei näköjään osa aikuisista.
- ---
Pätkääkään kirjoitti:
Mutta, kantapään kautta täällä opitaan!Sitäpaitsi en ole jakelemassa täällä minkänlaisia aamenia kenellekään. Pidän teitä kahta melko lailla yhtä höperöinä. Aikuiset ihmiset ja jaksavat jauhaa lapsellista keskinäistä kitinäänsä vuosikausia ja samalla sotkevat kokonaisen keskustelupalstan liki käyttökelvottomaksi. Täysiä pellejä kumpikin.
- -jarmo-
Kommentoin tässä kohtaa:
Ei minun nikkini varastamisessa muuten olisikaan mitään... nauraisin jopa sille mutta ongelmana on minun status www.pelastussanoma.fi sivuston ylläpitäjänä, joka yhdistetään siihen. Se vääristää minun kuvaani, muuten mulle oliski iahn yks hailee.
PS: En ole Tuom. (voisit Tuom. vahvistaa asian) enkä koskaan käytä sellaisia nikkejä joista annan ymmärtää olevani joku toinen.- mitä????
Jarmo. Ei palsta mitään tee! Et ole sinäkään pannut tikkua ristiin, vaikka olet nähnyt veljesi, sisaresi olevan vainottuna täällä...
- -jarmo-
mitä???? kirjoitti:
Jarmo. Ei palsta mitään tee! Et ole sinäkään pannut tikkua ristiin, vaikka olet nähnyt veljesi, sisaresi olevan vainottuna täällä...
Pakko sanoo... Oikeesti, katsohan vain kuinka monesti... voi hitto teidän kanssanne, kun ette näe mitä kaikkea täällä tapahtuu ja ette ole rehellisiä. Olen äärimmäisen monta kertaa puolustanut täällä kolhittua ja jopa sellaista joka ei ole uskossa. Katso vaan taakse mutta se on turhaa hommaa.
- -jarmo-
mitä???? kirjoitti:
Nii... vartijahommissa moni sai tuta sen minkä ilmoitin, en ole koskaan kenekään puolella, vaan oikeuden puolella. Monesti joku luuli että komppaan jotain siksi että olen sen puolella. Olen asian puolella, enkä kenenkään puolella. Vartijat joskus luuli että ne voivat tehdä mitä tahansa kun vartija on näkemässä. Sama koskee portsarihommia kuin poliisivoimia. Ei mun kanssa! Asetun vääryyttä vastaan, en kavereiden takia.
- Tuom.
Voinhan minä, Tuom. vahvistaa, etten ole kiinnittänyt asiaan edes huomiota. En ole kiinnittänyt sieluani nettihäiriköintiin. Joten jokainen lukekoon ajatuksella, mistä lähteestä mikin on peräisin. Jos häiriköinti ylittää tietyt rajat, niin vastuussa ovat ylläpitäjät ja lainvalvojat.
Sinulle -jarmo- kehottaisin pitäytymään Jumalan sanassa ja lupauksissa, eikä lähteä provosoijien pyöriteltäväksi ja kiusattavaksi. - Mitä täällä tapahtuu
-jarmo- kirjoitti:
Nii... vartijahommissa moni sai tuta sen minkä ilmoitin, en ole koskaan kenekään puolella, vaan oikeuden puolella. Monesti joku luuli että komppaan jotain siksi että olen sen puolella. Olen asian puolella, enkä kenenkään puolella. Vartijat joskus luuli että ne voivat tehdä mitä tahansa kun vartija on näkemässä. Sama koskee portsarihommia kuin poliisivoimia. Ei mun kanssa! Asetun vääryyttä vastaan, en kavereiden takia.
Jarmo, sinähän pyhästi lupasit että et aio koskaan kommentoida mihinkään yhtään?!? Onko nick taas kaapattu?
- -jarmo-
-jarmo- kirjoitti:
Sama koskee tätä palstaa... en minä komppaa ketään täällä siksi että se on sanonut joskus jotain positiivista minusta, tai kompannut minua, vaan sanon siihen mistä kukin korjoittaa. Tämä seikka saattaa minut pahaan valoon... joskus... koska moni saattaa erehtyä sanomaan jotain epäraamatullista tai kristillistä ja kokee minut vastustajakseen koska kommentoin vahvasti vastaan.
Muistutan etten koskaan koe eketään kohtaan antipatioita tai ennakko-oletuksia (ehkä IR ja Netpunk ovat niitä) eli joitain lukuunottamatta, olenhan vain ihminen. - -jarmo-
Tuom. kirjoitti:
Voinhan minä, Tuom. vahvistaa, etten ole kiinnittänyt asiaan edes huomiota. En ole kiinnittänyt sieluani nettihäiriköintiin. Joten jokainen lukekoon ajatuksella, mistä lähteestä mikin on peräisin. Jos häiriköinti ylittää tietyt rajat, niin vastuussa ovat ylläpitäjät ja lainvalvojat.
Sinulle -jarmo- kehottaisin pitäytymään Jumalan sanassa ja lupauksissa, eikä lähteä provosoijien pyöriteltäväksi ja kiusattavaksi.Kiitos Tuom. veli...
- 0 0 0
mitä???? kirjoitti:
Aloittajalle, Jarmo. Kirjoitat näin:
"mutta ongelmana on minun status www.pelastussanoma.fi sivuston ylläpitäjänä, joka yhdistetään siihen. Se vääristää minun kuvaani, "
Olet oikeassa. Tässä tapauksessasi kyseessä on rikoksen näyttö. Jos joku A) kirjoittaa netissä sellaista, jossa jonkun oikea HENKILÖLLISYYS voidaan yhdistää kirjoitteluun, ja B) kirjoitus tai menettely on solvaava, herjaava, tms. tavalla loukkaa ihmisen yksityisyyttä, mainetta ja kunnia, ja C) on omiaan tuottamaan häväistystä,
- kyseessä on rikoslain 24 luvun 8-9- § teko. Vaikka hyökkäisi nimimerkkiä vastaan, jos lukijat tai yleisö - voi yhdistää sen oikeaan henkilöön, rikoksen tunnusmerkistö täyttyy . On pahasti ohitettu lailliset rajat!
Et tietenkään ole ensimmäinen tapaus täällä. Muutama vuosi sitten
erittäin törkeällä tavalla herjattiin likaisilla valheilla täällä kirjoittanutta.
Ja jotta hänet saataisiin mustaan maineeseen, nämä kirjoittajat julkistivat nikkiin liittyvää sellaista ainestoa, joissa henkilöllisyys kävi ilmi.
Samaan tapaan, kuin Sinun www.sivustosi - leimattiin globaalissa julkisessa tasossa tämä henkilö. Eikä vain häntä itseään, vaan teko kohdistui myös hänen lähipiiriinsä. Heidätkin samalla häväistiin. Valheilla, rikollisesti.
Tekijä oli - on - täällä palstalla kauan jyllännyt taho.
Ole kiitollinen, jos sinua ei ole vielä leimattu "ateistiksi" niinkuin tätä deboraa!
Kukaan hänet oikeasti tunteva - ei tietenkään usko, koska tietävät tosiasiat.
Mutta rikollinen leimaaminen tehoaa usein niihin, jotka eivät tosiasioita tiedä. Valheilla voidaan koettaa tuhota toisen maine, asioiminen, yhdenvertaiset oikeudet. Ihmisiin uppoaa paljon helpommin paksukin valhe, kuin totuus!
Mutta nyt. Kun toivot palstan kunnioituksen rajoja, ja pitäisi toimia, mitä aiaot?
Aiotko vain kääntää toisenkin posken? Tämä Debora teki niin kesällä 2013.
Lopetti palstan käyttämisen, käänsi selkänsä, antoi anteeksi, jätti solvaajat taakseen... Se ei auttanut. Kun hän tuli palstalle marras-joulukuun alussa, sama likainen vihamissio käynnistyi välittömästi.
Nyt. Jumalakin antaa anteeksi, jo parannusta tapahtuu. Mutta Jumalankin mitta tulee täyteen, jos jatkettua laitonta, pahaa, rikollistaksin tehdään.
Jumala ei loputtomiin salli, että Hänen totisia lampaitaan sudet kalvavat, heittävät likaista myrkkyä, murhanhimossaan. - Inhottava realisti
-jarmo- kirjoitti:
Pakko sanoo... Oikeesti, katsohan vain kuinka monesti... voi hitto teidän kanssanne, kun ette näe mitä kaikkea täällä tapahtuu ja ette ole rehellisiä. Olen äärimmäisen monta kertaa puolustanut täällä kolhittua ja jopa sellaista joka ei ole uskossa. Katso vaan taakse mutta se on turhaa hommaa.
En usko, että tämä keskistelu tästä mihinkään muuttu. Hyvän esimerkin näkee kreationismia koskevassa avauksessani. Koko ketju muuttui täällä pelkäksi riitelyksi ja kiukutteluksi, Venäjä-ketjusta puhumattakaan. Kun täällä jotakin kirjoittaa, alkaa välittömästi kiukuttelu siitä, saako tänne kirjoittaa jotakin vaiko ei ja jos saa, kuka saa.
Allekirjoittanut täällä näyttää saavan niskaansa lokaa oikein urakalla ja sillä on kyllä minuun vain sellainen vaikutus, että en varmasti poistu täältä. Täällä palstalla on olettaakseni kuitenkin lukutaitoisia ihmisiäkin, ja he kyllä näkevät mitä kukin on sanonut ja miten toiminut. Rähjäämällä ja kettuilemalla täällä saattaa joku kuvitella menestyvänsä, mutta oikea elämä on onneksi muualla. Sitä toivon, että tämän keskustelun nerokkaimmat trollit osaavat edes reaalimaailmassa toimia toisin kuin täällä.
Hupaisaa on seurata, miten täällä uskovaiset nikit ymmärtävät toisiaan aina ja joka tilanteessa. Käyttäytyipä joku miten idioottimaisesti tahansa, ojentamiset johdistuvat muihin. Tämäkin on vanha tuttu juttu: uskon "soturit" saavat tehdä mitä vain?
Se on selvää, että kun täällä jonkun juttujen taso karkaa käsistä, vääräleuat varmasti kommentoivat. Sen sai nyt -jarmo- kokea ja ninusta kyllä aivan aiheesta, jos suoraan sanon. - Inhottava realisti
-jarmo- kirjoitti:
Kiitos Tuom. veli...
Kaunista on keskustelu. Mukavaa, että te jaksatte toisianne kiittää.
Tosiasiassa kannattaa kyllä unohtaa poliisi. Operaattorit eivät anna käytännön tasolla keskustelijoiden ip-osoitteita kuin vakavissa rikostapauksissa. Muutaman vuoden takainen ministerin uhkailu osoitti sen, jos oikein muistan.
Anonyymien nimimerkkien riitely keskenään ja edes nikin varastaminen eivät täytä rikoksen tunnusmerkkejä. Raukkamaista ja ärsyttäväähän toisen nikillä kirjoittelu on, mutta tämä palsta on mitä on. - Palstan siivousta
Inhottava realisti kirjoitti:
En usko, että tämä keskistelu tästä mihinkään muuttu. Hyvän esimerkin näkee kreationismia koskevassa avauksessani. Koko ketju muuttui täällä pelkäksi riitelyksi ja kiukutteluksi, Venäjä-ketjusta puhumattakaan. Kun täällä jotakin kirjoittaa, alkaa välittömästi kiukuttelu siitä, saako tänne kirjoittaa jotakin vaiko ei ja jos saa, kuka saa.
Allekirjoittanut täällä näyttää saavan niskaansa lokaa oikein urakalla ja sillä on kyllä minuun vain sellainen vaikutus, että en varmasti poistu täältä. Täällä palstalla on olettaakseni kuitenkin lukutaitoisia ihmisiäkin, ja he kyllä näkevät mitä kukin on sanonut ja miten toiminut. Rähjäämällä ja kettuilemalla täällä saattaa joku kuvitella menestyvänsä, mutta oikea elämä on onneksi muualla. Sitä toivon, että tämän keskustelun nerokkaimmat trollit osaavat edes reaalimaailmassa toimia toisin kuin täällä.
Hupaisaa on seurata, miten täällä uskovaiset nikit ymmärtävät toisiaan aina ja joka tilanteessa. Käyttäytyipä joku miten idioottimaisesti tahansa, ojentamiset johdistuvat muihin. Tämäkin on vanha tuttu juttu: uskon "soturit" saavat tehdä mitä vain?
Se on selvää, että kun täällä jonkun juttujen taso karkaa käsistä, vääräleuat varmasti kommentoivat. Sen sai nyt -jarmo- kokea ja ninusta kyllä aivan aiheesta, jos suoraan sanon.Kommnettia IR:lle
Kirjoitat:
"Hupaisaa on seurata, miten täällä uskovaiset nikit ymmärtävät toisiaan aina ja joka tilanteessa."
Ei pidä paikkaansa. Täällä on aina ollut, ja on edelleen uskovaisia nikkejä, jotka ovat eri mieltä monesta asiasta. Eivät edes joka toisessa tilanteessa ymmärrä, eivätkä sano aamenta. Ja kun ymmärtävät vähän enemmän, ja jos sen sanovat, niin KENKÄÄ TULEE!
LOPETA HETI... D....
Mutta porukan henki, ja palstan sensuuritahojen despotismi on pitänyt huolen siitä, että nämä toisinajattelijat ovat saaneet mitä on päätetty...
Eli. Yhteen sumppuun ei voida täällä kirjoittavia tunkea! - Tuom.
Kaunista on keskustelu. Mukavaa, että te jaksatte toisianne kiittää.
Tosiasiassa kannattaa kyllä unohtaa poliisi. Operaattorit eivät anna käytännön tasolla keskustelijoiden ip-osoitteita kuin vakavissa rikostapauksissa. Muutaman vuoden takainen ministerin uhkailu osoitti sen, jos oikein muistan.
Anonyymien nimimerkkien riitely keskenään ja edes nikin varastaminen eivät täytä rikoksen tunnusmerkkejä. Raukkamaista ja ärsyttäväähän toisen nikillä kirjoittelu on, mutta tämä palsta on mitä on.Taidatte olla aika riitaista porukkaa. Pelkkä keskustelu anonyyminä nyt aiheuttaa jotain ip-osoitteita ja rikostapauksia. Aika kummallista lukea ja tulkita, mitä ihmeen porukkaa täällä lietsoo riitojaan ja omia pahoja ongelmiaan. Ei muuten kiinnosta, muuten kuin ilmiönä. Väitän vaan, että Jumala on tästäkin nimenomaan puhunut.
Vain ehkä siksi seurailen tätäkin diskurssia.
Tapelkaa, niin saatte tupakkia. - Inhottava realisti
Tuom. kirjoitti:
Taidatte olla aika riitaista porukkaa. Pelkkä keskustelu anonyyminä nyt aiheuttaa jotain ip-osoitteita ja rikostapauksia. Aika kummallista lukea ja tulkita, mitä ihmeen porukkaa täällä lietsoo riitojaan ja omia pahoja ongelmiaan. Ei muuten kiinnosta, muuten kuin ilmiönä. Väitän vaan, että Jumala on tästäkin nimenomaan puhunut.
Tapelkaa, niin saatte tupakkia.Kiitos ei. En polta.
Tämä touhu täällä on kieltämättä mennyt yli järjen rajojen. Laitan saunan lämpiämään. Jospa se helpottaisi... - ---
Tuom. kirjoitti:
Taidatte olla aika riitaista porukkaa. Pelkkä keskustelu anonyyminä nyt aiheuttaa jotain ip-osoitteita ja rikostapauksia. Aika kummallista lukea ja tulkita, mitä ihmeen porukkaa täällä lietsoo riitojaan ja omia pahoja ongelmiaan. Ei muuten kiinnosta, muuten kuin ilmiönä. Väitän vaan, että Jumala on tästäkin nimenomaan puhunut.
Tapelkaa, niin saatte tupakkia.Se sama Jumala se tuntuu näille kahdelle rähisijällekin puhuvan. Toinen sotkee ja toinen kiljuu rikosilmoituksista. Ja molemmat uskovia.
- näinsemenee
IR kirjoittaa asiaa, josta luulee tietävänsä. Mutta ei muista luulevansa.
Operaattorit luovuttavat poliisille tiedot, asiaton kirjoittaja jäljitetään. Eikö IR tunne menettelyjä?
Suomi on pieni maa, eikä jonkun profetiasivun reksiteröimätön ”nikki” onnistu piiloutumaan. Jälkiä jää. Ja niitä käytetään, jos -kun – on näyttö rikosepäilystä.
Suomi24:llä on myös oma nettipoliisi.
Kukaan rehellinen ei pelkää poliisia, joten miksi IR koettaa hyssytellä? Jos kirjoittaa lainmukaisesti , sääntöjen puitteissa, no hätä!
Tässä tekstiä Suomi24 - Keskustele raamatusta palstalta.
Keskusteluissa ei saa linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Rasistiset ja asiattomat viestit poistetaan palstalta. Tarpeen vaatiessa asiaton kirjoittaja jäljitetään ja tiedot luovutetaan poliisille.- - - .-
Jarmolle:
Muistutetan vielä, että jos joku esiintyy toisen nimellä tai nikillä,
niin että se voidaan YHDISTÄÄ aitoon henkilöön, hänen yksityisyyteensä, ammattiinsa, yritykseen, jne.,
- ja tämä on omiaan tuottamaan häväistystä, tms. kohteelle:
siinä täyttyy rikoksen tunnusmerkistö. RL 24:8-9 §
Kyseessä on n. asianomistajarikos, josta virallista syytettä ei voi nostaa ilman asianomistajan (uhrin) suostumusta.
Mutta toki toivoa sopii, että tämä katala kettu, joka on ryhtynyt nikkiäsi väärinkäyttämään - ymmärtää lopettaa?
Näyttää vain olevan niin, että kun tämän tason röyhkeyteen joku lähtee, se vain äityy aina pahemmaksi! Jopa niin, etta uhrista koetetaan operoida syyllistä!
Tämä on sitä saa-tanallista valheen isän törkeyttä. - Inhottava realisti
Olen jankuttanut kanssasi luultavasti aiheesta ennenkin enkä usko kyllä olleeni ainoa. Muutama vuosi sitten täällä sateli uhkauksia viranomaisista sellaista tahtia, että aihe kyllä selväksi tuli.
Minun puolestani täällä saa jokainen tehtailla rikosilmoituksia niin paljon kuin haluaa. Siitä vain. Sittenhän sen näkee, miten asiat etenevät.
Jutun kurja puoli on se, että netissä oikeasti on ihan sitä todellistakin rikollista toimintaa. - Aika osoittaa!
Olen jankuttanut kanssasi luultavasti aiheesta ennenkin enkä usko kyllä olleeni ainoa. Muutama vuosi sitten täällä sateli uhkauksia viranomaisista sellaista tahtia, että aihe kyllä selväksi tuli.
Minun puolestani täällä saa jokainen tehtailla rikosilmoituksia niin paljon kuin haluaa. Siitä vain. Sittenhän sen näkee, miten asiat etenevät.
Jutun kurja puoli on se, että netissä oikeasti on ihan sitä todellistakin rikollista toimintaa.IR, luulee edelleen.
Mutta herää kysymys, MIKSI hän niin vähättelevästi suhtautuu?
Lailliseen tasoon?
Siitä syntyy adekvaaattinen johtopäätös. - Inhottava realisti
Aika osoittaa! kirjoitti:
IR, luulee edelleen.
Mutta herää kysymys, MIKSI hän niin vähättelevästi suhtautuu?
Lailliseen tasoon?
Siitä syntyy adekvaaattinen johtopäätös.Ok. Menen suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.
- huuhaa3
eikös mato ole sellainen selkärangaton, joka ei pysy sanojensa takana. Mitä muuta profetioiminen on kuin olla MATOna olemista
-> eli tämän perusteella ei ole mitään väärää kaapata sellaisen nimimerkkiä, joka eriintyy profeettana tai profetoiden tulkkina...- luonnonlaki
ja mitä tulee moraaliin, niin jos ns profeetat levittelevät huuhaajuttuja vuodesta toiseen, niin eikös silloin ole oikein pilkata profeettoja. Sitä saa mitä tilaa...
- -jarmo-
Noh, jokainen tajuaa pian ettei nikkien varastaminen johda mihinkään.
- - - -
Jarmo. Puhut vastoin Raamattua.
Jokainen synti, laiton teko taikka tekemättä jättäminen johtaa tilintekoon.
Maallisella tasolla, hengellisellä tasolla.
Ennemmin tai myöhemmin.
Mitä kylvää, sitä niittää.
SE on Jumalan kumoamaton ja vääjäämätön lainalaisuus.
Autuas se, joka tämän muistaa.
Pääsee helpommalla tlinteon aikana.
Älä vesitä Raamatun totuuksia.
Kaikki johtaa johonkin. - hoh, hoh herätys
- - - kirjoitti:
Jarmo. Puhut vastoin Raamattua.
Jokainen synti, laiton teko taikka tekemättä jättäminen johtaa tilintekoon.
Maallisella tasolla, hengellisellä tasolla.
Ennemmin tai myöhemmin.
Mitä kylvää, sitä niittää.
SE on Jumalan kumoamaton ja vääjäämätön lainalaisuus.
Autuas se, joka tämän muistaa.
Pääsee helpommalla tlinteon aikana.
Älä vesitä Raamatun totuuksia.
Kaikki johtaa johonkin.No niin pojat!
palstan valtaaja on ISOILLA kirjaimilla
nyt aktivoinut?
Löytyykö miestä rintamaan?
Vai oottex käpykaartilaisii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473