INDX on moka

pii´u

INDX on aikkien aikojen moka!!! Jos kuuntelee poikien laulua huomaa ettei niillä kaikilla ole edes musiikkikorvaa vaan laulavat nuotin vierestä!!! Tais vaan olla pääasia että näyttää hyvältä ja välillä saadaan poikabändi kun Gimmeli lopetti lyhyeen.
Tytöt olisi ollut tuhat kertaa parempi!!!! Toivottavasti he saavat silti tilaisuuden omaan
bändiin!!!
pii´u

11

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatteleva

      en olis välttämättä ottanut riskiä ja valinnut tyttöjä sillä jos yksi heistä lähtee äitiyslomalle niin aika hankalaksi voi käydä bändin toiminta. Vauva sitoo aikalailla muutamaksi vuodeksi ja enemmänkin

      • pii´u

        Niin, siinä olen samaa mieltä. Mutta eiks´ laulajien äänen käyttö ja osaaminen ollut tässä ihan ala-arvoista kun vertaa idols kisoissa olevia!! Tulikohan tähän kisaan sitt´ kaikki ne loput jotka myöhästy tai putosi idols kisoista.

        ...pii´u


      • masse1100
        pii´u kirjoitti:

        Niin, siinä olen samaa mieltä. Mutta eiks´ laulajien äänen käyttö ja osaaminen ollut tässä ihan ala-arvoista kun vertaa idols kisoissa olevia!! Tulikohan tähän kisaan sitt´ kaikki ne loput jotka myöhästy tai putosi idols kisoista.

        ...pii´u

        Olet aivan oikessa. Täällä kisasivat kaikki idols-jämät, jotka eivät uskoneet tylyn tuomariston edessä, että heidän paikkansa ei ole musiikkialalla. Muun muassa tämä ärsyttävästi vinkuva "yön timo" tippui idolssista hyvissä ajoin.


      • Jane
        masse1100 kirjoitti:

        Olet aivan oikessa. Täällä kisasivat kaikki idols-jämät, jotka eivät uskoneet tylyn tuomariston edessä, että heidän paikkansa ei ole musiikkialalla. Muun muassa tämä ärsyttävästi vinkuva "yön timo" tippui idolssista hyvissä ajoin.

        Just. Rene ja Jackson tippu Idolsist heti alus!


    • aamu_kaste^

      Indx oli paras!! Musta se oli paljo parempi kuin mikään aiempi poikabändi.. :) Jee jee jee rlz!! Se on niin ihana!! Ja miehet ei itke on myöskin ihana!!!!

      • Jane

        Ooksä yhtään kuunnellu milleen ne laulaa...Meinaa jos pitää INDX:sii hyvänä on täys musikaalliton tyyppi!


      • aamu_kaste^
        Jane kirjoitti:

        Ooksä yhtään kuunnellu milleen ne laulaa...Meinaa jos pitää INDX:sii hyvänä on täys musikaalliton tyyppi!

        Ne jotka haukkuu on kateellisii...Mun musamaulle muutenkin arvostellan.... Indx on ihana ja Rene vallan loistava!!


    • Jane

      Siis haloo!!! Jane sentää osas laulaa. Indx:sii äänestettiin vaan koska ne on poikii!!

    • misu69

      Vittu ei OO totta!!! Jos ne naudat olis voittanu nii ei JUMALAUATA!!!! Ja vittu sinä oot iite moka!! saatana... Kukaa EI hauku INDX:ii!!!

      • Jane

        Ota ihan rauhallisest....Maku asia!!!


      • m.imm.i
        Jane kirjoitti:

        Ota ihan rauhallisest....Maku asia!!!

        Mä oon se misu69... Nii, siis joo sori, taisin käydä vähä kuumana, se on kyl makuasia..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe