INDX on aikkien aikojen moka!!! Jos kuuntelee poikien laulua huomaa ettei niillä kaikilla ole edes musiikkikorvaa vaan laulavat nuotin vierestä!!! Tais vaan olla pääasia että näyttää hyvältä ja välillä saadaan poikabändi kun Gimmeli lopetti lyhyeen.
Tytöt olisi ollut tuhat kertaa parempi!!!! Toivottavasti he saavat silti tilaisuuden omaan
bändiin!!!
pii´u
INDX on moka
11
1489
Vastaukset
- ajatteleva
en olis välttämättä ottanut riskiä ja valinnut tyttöjä sillä jos yksi heistä lähtee äitiyslomalle niin aika hankalaksi voi käydä bändin toiminta. Vauva sitoo aikalailla muutamaksi vuodeksi ja enemmänkin
- pii´u
Niin, siinä olen samaa mieltä. Mutta eiks´ laulajien äänen käyttö ja osaaminen ollut tässä ihan ala-arvoista kun vertaa idols kisoissa olevia!! Tulikohan tähän kisaan sitt´ kaikki ne loput jotka myöhästy tai putosi idols kisoista.
...pii´u - masse1100
pii´u kirjoitti:
Niin, siinä olen samaa mieltä. Mutta eiks´ laulajien äänen käyttö ja osaaminen ollut tässä ihan ala-arvoista kun vertaa idols kisoissa olevia!! Tulikohan tähän kisaan sitt´ kaikki ne loput jotka myöhästy tai putosi idols kisoista.
...pii´uOlet aivan oikessa. Täällä kisasivat kaikki idols-jämät, jotka eivät uskoneet tylyn tuomariston edessä, että heidän paikkansa ei ole musiikkialalla. Muun muassa tämä ärsyttävästi vinkuva "yön timo" tippui idolssista hyvissä ajoin.
- Jane
masse1100 kirjoitti:
Olet aivan oikessa. Täällä kisasivat kaikki idols-jämät, jotka eivät uskoneet tylyn tuomariston edessä, että heidän paikkansa ei ole musiikkialalla. Muun muassa tämä ärsyttävästi vinkuva "yön timo" tippui idolssista hyvissä ajoin.
Just. Rene ja Jackson tippu Idolsist heti alus!
- aamu_kaste^
Indx oli paras!! Musta se oli paljo parempi kuin mikään aiempi poikabändi.. :) Jee jee jee rlz!! Se on niin ihana!! Ja miehet ei itke on myöskin ihana!!!!
- Jane
Ooksä yhtään kuunnellu milleen ne laulaa...Meinaa jos pitää INDX:sii hyvänä on täys musikaalliton tyyppi!
- aamu_kaste^
Jane kirjoitti:
Ooksä yhtään kuunnellu milleen ne laulaa...Meinaa jos pitää INDX:sii hyvänä on täys musikaalliton tyyppi!
Ne jotka haukkuu on kateellisii...Mun musamaulle muutenkin arvostellan.... Indx on ihana ja Rene vallan loistava!!
- Jane
Siis haloo!!! Jane sentää osas laulaa. Indx:sii äänestettiin vaan koska ne on poikii!!
- misu69
Vittu ei OO totta!!! Jos ne naudat olis voittanu nii ei JUMALAUATA!!!! Ja vittu sinä oot iite moka!! saatana... Kukaa EI hauku INDX:ii!!!
- Jane
Ota ihan rauhallisest....Maku asia!!!
- m.imm.i
Jane kirjoitti:
Ota ihan rauhallisest....Maku asia!!!
Mä oon se misu69... Nii, siis joo sori, taisin käydä vähä kuumana, se on kyl makuasia..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775481Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353265Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232383HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1211982Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v231909- 1111840
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen61509Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711482Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971445Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541300