rene sucks!

lauralei

tunnen renen ja se on aina ollu itserakas kusipää!että nyt voiton myötä se neste siel pääs vaan lisääntyy ja paine on kova x) anteeksi kun ilmaisin asian suoraan...

11

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • passeli

      Oot siis saanu joskus Reneltä rukkaset?

    • juu

      On tosiaan tainnu tulla ryppyjä rakkauteen...

      • *Love*

        Kuules. Ihan kypsät ihmiset ei ehkä käyttäydy noin...?? Oisit vaan ilonen sen puolesta. Ja vaikka oisitki tota mieltä, ni pitäisit sen vaa omana tietonas. Ei musta ainakaan ois kiva, jos joku aikuinen sanois noin musta. Lapsellista käytöstä toi tommonen. Kasva aikuiseks!


    • Missy

      Kerrankin joku joka on samaa mieltä! Mäkin tunnen renen mutta onneks en kuitenkaan kovin hyvin että siis tietäisin jokaisen asian sen elämästä mutta olen kyllä tutustunut tyyppiin. Mä en sen kanssa ole ollut yhdessä tai mitään mutta joskus sen kanssa ja sen kavereiden kanssa tuli liikuttua. Siis sen minäkin vaan sanon että se on täysin tunteeton ja omahyvänen paska jolla toi maine vaaan kihahtaa hattuun ja katotaan vaan ni se vielä lentää tosta bändistä pihalle. sen luonteen tietäen se kuitenkin määräilee ja sooloilee ihan liikaa. Mua käy sääliks ne naiset jotka siihen tutustuu,sydänsurut on taattuja etuja sen pojan kanssa.. tiedän vaan tytöistä jotka sen kanssa on ollu. se paskat välittää kenestäkään muusta kun itsestään..

    • *tar*

      Niin, olen osaltani melkein samaa mieltä, mutta... Tiedän Renen, joka on ehkä hieman "itserakas", mutta suon hänellä silti menestymisen INDX bändissä. Rene on tehnyt varmasti valtavasti töitä menestymisenä eteen.
      Renellä on uskomattoman hyvä ääni... ;)
      ONNEA RENE!

    • mintti

      rene ei muutu miksikää vaikka sitä haukutaan

    • lauralei

      no en mä sillä tätä asiaa ilmaissu et haluisin mitenkä haukkua sen iha pataluhaks.enkä tod oo mikää sen entinen tai pakit saanu!!!se on tehny mun yhelle tutulle vaan niin törkeesti...ja muutenkin rene on ihmisenä sellane et se "luulee olevansa muiden yläpuolella"...että mä kyl tiän todellakin mistä puhun.Ei tarvii olla samaa mieltä.kokemusta vaan on.
      en mä niin oletakaan.jokanen muodostaa omat mielipiteensä.mutta nauttikoon nyt suosiostaan...ku vähän kaikki tuntuu ilmasevan omia mielipiteitään ni mä ajattelin tuoda oman kantani.Muuten poikabändi on iha ok.

    • ankara hevari95

      mä tunnen kans

    • joosu

      Itsekaras ja rakkaus itseen vaan kasvaa voiton myötä! Rene on myös pojista se ketä on aina äänessä! Jonkun tarvis vähä "kouluttaa" sitä?!

    • misu69

      Vittu et varmaa tunne Renee ja vittu se ei oo yhtää itteraks!! Krro mulle MITE sä saat siit itse rakkaa? Vittu ittelläs ja teillä muilla on tainnu nousta kusi vinttii!!!

    • niin...

      oot tosiaan tainnu saada rukkaset tai sit oot muuten vaan kuuluisuuden haluinen. nimittäin rene on mun pikkuserkku ja ihan mukava poju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe