tää kaikki on vaan rahastusta, laulut täyttä skeidaa ja molemmat bändit surkeita. Osa kummastakin bändistä osaa laulaa, mutta ei todellakaan livenä.
Kummatki HUONOJA
4
481
Vastaukset
- paavo
kauheeta paskaa. asikaisen pohjanoteeraus
- Jeah
Ei tollasta paskaa kuuntele erkkikää....laulun sisällys on lähinnä kertosäe mitä hoilataa taukoomatta se pari minuuttii.....toivottavasti tajuu radios olla soittamatta.
- BiL3riNs3ss4
must se Jane on PALJON parempi ko joku vitun Ind-X...Jacksonki esittää siinä lavalla aivan liikkaa....en kyllä todellakaan aij ostaa kummankaan levyjä..eihän Gimmel:kään menestyny kovinkaan hyvin....ja Ripsipiirakkakin teki niistä sen yhen pilalaulun.. :P mut kaikillahan on omat mielipiteensä ja tää on nyt mun mielipide..mailatkaa jos on jotain sanoottavaa tästä asiasta....!!!?
- tyyppi:)
vihdoin joku tajuu...kannatan sun mielipidettäsi ja jos oot tota mieltä ni käy kattoon mun mielipide...
käy tsekkaas mun mielipide:
HUOMIO!lähettäjä:tyyppi:)(siis mä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976