Oikee valinta

N78

Oikeet popparit voitti. muijjat oli niin leuhkoja että ei voi muuta sannoo. ja varjostihan voittokin kun yksi tytöistä raskaana.ei tyttö kyllä oo ajatellut nenäänsä pitemmälle, raskaana poppariksi tyhmä mikä tyhmä.

6

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passeli

Näin on. Poikabändille enemmän tilausta Suomen musiikkiskenessä ja jätkät todellakin osaa esiintyä paljon paremmin ku likat. Vaikkakin eilisessä finaalissa se toinen biisi meni ihan prseelleen.

Jokatapauksessa Indxillä homma toimii huomattavasti paremmin kuin Janella.

• N78

Kyllä eilen illalla olin riemuissani kun pojat voitti. huh,huh. eihän tytöistä mihkään ollut. pojat oli luonnollisia ja kaiken mitä on niin selvä ääni.toivottavasti pojilla tulee menestyneitä nuoria miehiä ja keikkoja riittää.

• maisuli

Kyllä ne varmaan yhen vuoden huipulla on. Sit ku tulee taas uus, ne hajoaa niin ku gimmeli. Mut varmasti tytötki saa jonku sopimuksen jos ne aikoo jatkaa, oli ne sen verran hyviä..
      Ei se mun mielestä mikää este oo poppariksi tulemisella, jos on raskaana.. Mut makuasioista ei voi kiistellä..

• N78

No joo makuasioista ei voi kiistellä!! mutta kylläse ratkasi paljonse tytön raskaus. ei oikeen soveliasta lähtee tollaseen höykytykseen jos on raskaana. oisin suositellut vasta lapsen syntymän jälkeen. taitaa tytölle olla tärkeämpi oman julkisuuden tavoittelu mitä lapsen hyvin vointi.

• Santtu

Mun mielestä raskaus ei ole mikään SAIRAUS, joten Daniela voi mielestäni aivan hyvin seurata unelmaansa! ;)

• N78

No santtu kuules!! lukeeko siinä että raskaus oisi sairaus?? tietääkseni ei. ja mä vaan sitä että sillä on lapsi joka kasvaa mahassa niin ei olisi suotavaa riekkua nuin lavalla. lapsen ja tän tulevan äitin terveyttä ajatellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6257
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4635
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3919
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3021
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59