Oikee valinta

N78

Oikeet popparit voitti. muijjat oli niin leuhkoja että ei voi muuta sannoo. ja varjostihan voittokin kun yksi tytöistä raskaana.ei tyttö kyllä oo ajatellut nenäänsä pitemmälle, raskaana poppariksi tyhmä mikä tyhmä.

6

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passeli

      Näin on. Poikabändille enemmän tilausta Suomen musiikkiskenessä ja jätkät todellakin osaa esiintyä paljon paremmin ku likat. Vaikkakin eilisessä finaalissa se toinen biisi meni ihan prseelleen.

      Jokatapauksessa Indxillä homma toimii huomattavasti paremmin kuin Janella.

      • N78

        Kyllä eilen illalla olin riemuissani kun pojat voitti. huh,huh. eihän tytöistä mihkään ollut. pojat oli luonnollisia ja kaiken mitä on niin selvä ääni.toivottavasti pojilla tulee menestyneitä nuoria miehiä ja keikkoja riittää.


    • maisuli

      Kyllä ne varmaan yhen vuoden huipulla on. Sit ku tulee taas uus, ne hajoaa niin ku gimmeli. Mut varmasti tytötki saa jonku sopimuksen jos ne aikoo jatkaa, oli ne sen verran hyviä..
      Ei se mun mielestä mikää este oo poppariksi tulemisella, jos on raskaana.. Mut makuasioista ei voi kiistellä..

      • N78

        No joo makuasioista ei voi kiistellä!! mutta kylläse ratkasi paljonse tytön raskaus. ei oikeen soveliasta lähtee tollaseen höykytykseen jos on raskaana. oisin suositellut vasta lapsen syntymän jälkeen. taitaa tytölle olla tärkeämpi oman julkisuuden tavoittelu mitä lapsen hyvin vointi.


    • Santtu

      Mun mielestä raskaus ei ole mikään SAIRAUS, joten Daniela voi mielestäni aivan hyvin seurata unelmaansa! ;)

      • N78

        No santtu kuules!! lukeeko siinä että raskaus oisi sairaus?? tietääkseni ei. ja mä vaan sitä että sillä on lapsi joka kasvaa mahassa niin ei olisi suotavaa riekkua nuin lavalla. lapsen ja tän tulevan äitin terveyttä ajatellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe