Laulaa osaavat....

Meikkis

...ainoastaan Mia, Daniela ja Ari. Muut ainoastaan kiekuvat nenänasaalillaan. Mikä se Renekin on olevinaan? Eihän se osaa edes laulaa. Tai no jos laulamiseksi nimitetään sitä, että osaa vetää nuotilleen, niin sitten se osaa laulaa. Mutta tekniikka ei ole kunnossa, eikä lauluäänikään kiehdo. Sama vika vähän Jacksonissakin. Ja Eeva-Leena ja Tea....voi herranen aika!!!!!

12

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

      kumpikin "bändi" on aika pohjanoteeraus.. vain harvat heistä osaavat laulaa ja esiintyä luontevasti. ennen kaikkea laulaa livenä! ainakin eilen esim. eeva-leena ja tea oli aika hirveitä; tekopirteitä ja kuulostivat ihan siltä niinku kissalta ois päätä leikattu

      • Moona

        ..Ja itse tietenkin osaatte laulaa niin loistavasti, että on vara täällä arvostella.. eiköhän finalisteista jokainen osaa laulaa tuskinpa olisivat sinne muuten päässeet.. Ja eiköhän tuomaristo osaa hommansa kun on valinnut nämä ihmiset sinne. Kateellisten panettelua taas.


      • Meikkis
        Moona kirjoitti:

        ..Ja itse tietenkin osaatte laulaa niin loistavasti, että on vara täällä arvostella.. eiköhän finalisteista jokainen osaa laulaa tuskinpa olisivat sinne muuten päässeet.. Ja eiköhän tuomaristo osaa hommansa kun on valinnut nämä ihmiset sinne. Kateellisten panettelua taas.

        En suinkaan väitä itse osaavani laulaa yhtään sen paremmin kuin finalistit, mutta tiedän mistä puhun sillä olen musiikkialalla pitkään ollut ammattilainen. Toki kaikki finalisteista osaavat laulaa nuotilleen, mutta se ei ole se kaikki mitä laulussa tarvitaan. Erilaiset äänen nyanssit, äänen käyttö, äänellä leikittely, vibratot yms. kuuluvat olennaisena osana laulutaitoon. Mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, älkäämme tuomitko/haukkuko toisiamme mielipiteidemme vuoksi.


    • Justjustjust

      Oon muuten aivan samaa mieltä!
      En tykkää esmes Eeva-Leenan äänestä yhtään.
      Ja just toi Reneeeee, ei jumalauta. Sillä on muihin poikiin verrattuna huomattavasti heikompi ääni - kuulostaa niinkun sillä olis aina mikki pienemmällä. Haukuin vähän Reneen ääntä serkulle. Hän kysy: Onko kateutta mukana? No voi vitalis... Miks pitäs olla Reneelle kateellinen?? Hah!!! Ja tuo Jacksonin perhana laulaa nokkaansa. Ootteko muuton ottaneet huomioon kuinka KARSEITA USEIMMAT POIKIEN BIISIT ON? Esimerkiks se Jeejeejee... Tai mikä lie. Siinä poikien äänet EI SOVI YHTEEN. En tiedä sopiiko muutenkaan. Mutta mites sovitat yhteen, kun yks laulaa nokkaansa, toinen niinkun munista vedettäs ja kolmas hyvin. Arilla on kyllä hyvä ääni - mahtaa sitä ottaa päähän, kun joutuu jammaamaan taidottomien kanssa. Ja voin kertoo: NUOTILLEENLAULAMINEN EI OLE OSAAMISTA!!! Voi olla kamalaääninen, vaikka pysyskin nuotissa.
      Hiukan tytöistä vielä: Tämä Tea... Voi helevetti! Olis vaan saanut tippua äänestyksistä; eihän sillä ole ääntä ollenkaan.
      Ajatelkaa kaikkia maailman ja Suomen naislaulajia; kellään ei ole tollasia ääniä kun Eeva-Leenalla ja Tealla. Persoonallisuus on hyvä juttu, mutta ei tässä tapauksessa.

      • Tinsku

        Sehän on varmaan sitten sellainen juttu, että kun SINÄ et tykkää heidän äänistään niin he ovat huonoja jne. Täälläkin jokainen voisi ajatella, että jokaisella on oma makunsa eukä se tarkoita sitä, että nämä finalistit eivät osaa laulaa.. Jokainen heistä osaa kyllä sen homman. Itse taas tykkään Eeva-Leenan äänestä suuresti.. Aina vaan valitusta joka asiasta.. Kyllä suomalaiset ovat kateellista kansaa..hävettää ihan.


      • Ei makuasia
        Tinsku kirjoitti:

        Sehän on varmaan sitten sellainen juttu, että kun SINÄ et tykkää heidän äänistään niin he ovat huonoja jne. Täälläkin jokainen voisi ajatella, että jokaisella on oma makunsa eukä se tarkoita sitä, että nämä finalistit eivät osaa laulaa.. Jokainen heistä osaa kyllä sen homman. Itse taas tykkään Eeva-Leenan äänestä suuresti.. Aina vaan valitusta joka asiasta.. Kyllä suomalaiset ovat kateellista kansaa..hävettää ihan.

        Ei tämä ole mikään tykkäämisasia, kun esim. tytöt vetivät vähän väliä nuotin vierestä. Se on fakta. En harrasta itse tämän tyylistä musaa, mutta esim. jenkkien American Idolsissa pystyin arvostamaan sitä, että top 10:iin päässeet osasivat kaikki laulaa nuotilleen.


    • hyvin

      Nojoo.. D osaa vetää kaikenmaailman riffejä ja sillä on notkee ääni, mut eihän sen ääni edes kestä! Eilen katoin konsertissa että sen lauseet jää puolitiehen, se pitää kättä kurkulla ja ääni särkyy. Se likka ei varmaan ees jaksa treenata, sillä tollasilla lähtövalmiuksilla pieni treenaaminen sais ihmeitä aikaan.

    • shanay

      äitinikin (n.45) ihmetteli miten tytöistä eeva-leena ja tea on päässyt bändiin,koska äänet ovat todella heikkoja ja aivan nuotin vireen kuullosti todella kamalalta! ainakin minun mielestäni pojista ari osaa vain laulaa..

      • Milla

        Tehän olisitte voineet sitten äitisi kanssa "mennä" bändiin.. Tottakai jännitys vaikuttaa laulamiseen ja sen vuoksi Tea ja Eve kuulostivat välillä ns. vaikeilta..He ovat kuitenkin molemmat lahjakkaita tyttöjä ja osaavat kyllä laulaa! Katsos aina ei voi onnistua.. Te ette varmaan äitisi kanssa tiedä musiikista mitään.. Sielläkös ihmettelette asiaa..


    • "tar"

      Taas nähdään kuinka kateellista sakkia suomalaiset ovat... ei voi suoda kenellekään menestymistä kuin itselleen.
      En sanoisi, että kaikki olisivat täydellisiä popstaroja, mutta kansa ne on valinnut. olkaan vaan onnellisia toisten puolesta, ja yritä tulla toimeen itses kans että et oo paras ja kaikessa mukana!!!!!!!

    • "tar"

      Taas nähdään kuinka kateellista sakkia suomalaiset ovat... ei voi suoda kenellekään menestymistä kuin itselleen.
      En sanoisi, että kaikki olisivat täydellisiä popstaroja, mutta kansa ne on valinnut. olkaan vaan onnellisia toisten puolesta, ja yritä tulla toimeen itses kans että et oo paras ja kaikessa mukana!!!!!!!

      • hihhei

        ..kateellisuudesta! Onhan ihmisillä oikeus arvostella bändiin valittujen laulutaitoa, koska sitä sontaa joudumme kuitenkin kuuntelemaan joka tuutista. Kivempi olisi kuunnella Popstars-bändejä, minkä jäsenet osaavat laulaa ja mitä olisi ilo kuunnella. Hlökohtaisesti olen onnellinen nykyisten bändien jäsenten puolesta että heidän unelmansa toteutuivat, osaavat he laulaa tai eivät. Näin on kuitenkin "kansa" valinnut..kärsikäämme/nauttikaamme siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe