toisella nimellä Boris Jartsev aloitti neuvottelut Rudof Holstin kanssa vuonna 1938,joka oli Suomen ulko ministeri,joka erotettiin kun oli arvostellut Hiteleriä ja Natzeja,määräys tuli Berliinistä,Suomi oli vahvasti mukana Natzi rintamassa.
Boris Rybkin Suomessa Neuvostoliiton asiamihenä
7
142
Vastaukset
- vaiettu salaisuus
Suomi ei voinut suostua mihinkään,koska Natzi-Saksan kanssa oli sovittu operaatio ( Barbarosa)
- ;-)
Tyhmemmäksi ei tule.
Tiedätkö mistään mitään?
- Komu on tyhmä!
Aika lapsellinen tyyppi! Jo vuonna 1938 suunniteltiin Barbarossaa?
Jooseppi varmaan suunnitteli Talvisotaa jo 1925? - tosi on
Nato Natseille uutta tietoa,talvisodan syistä ja seurauksista,ei tuumaakaan sanoi Tanneri,Eljas Erkko vältti narun kun pakeni,oliko Erkolla tatuoidut Natzi tunnukset kainoloissa,Mengelillä ei ollut ja se pelasti,hänet liittoutuneidenvanki leiriltä.
- Tosi on
No Hjyva uusi vuos kaiki! Mina taas taala. Olen tosi tosi tjyhma rysssa. En mina kirjota osa, en mina lukia osa. En jummarra mistan mitan. Kirjotan tanne,kun minua niin harmittaa, kun te suomaliset pysaytite minun maanmies -44. Tapoitte niitä kasoittain.
Onneksi natonaxi ei saa grim, putin saa grim. - tosi on
Tosi on kirjoitti:
No Hjyva uusi vuos kaiki! Mina taas taala. Olen tosi tosi tjyhma rysssa. En mina kirjota osa, en mina lukia osa. En jummarra mistan mitan. Kirjotan tanne,kun minua niin harmittaa, kun te suomaliset pysaytite minun maanmies -44. Tapoitte niitä kasoittain.
Onneksi natonaxi ei saa grim, putin saa grim.Mina anta pilu, pilu viisky marka
Jartsev ei käynyt mitään neuvotteluja Suomen kanssa. Intti vain jotakin "konkreettisista toimista" sen takeeksi ettei mikään toinen valtio voisi hyökätä Suomen kautta jonnekin.
Rudolf Holstin sanotaan nimittäneen Hitleriä "vesikauhuiseksi koiraksi", mutta kuka sen mahtoi vuotaa Saksalle, kun sillä ei ollut omaa edustajaa Kansainliitossa kuulemassa? Ettei vain ollut N-liitto vuodon takana.
Niin, Holsti halusi toisen valtion päämiehen herjalla osoittaa olevansa Saksasta riippumaton. Se ei vain jostain syystä onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386