Onko majapaikkojen kysely sopivaa? (SW)

Mirriläiset

Tuolla naapurisivulla tuntuu olevan vääntöä majoituspaikka kyselyistä..
Etenkin Parin kolleegan välistä kipinää näyttää olevan ilmassa...
Onko kenties mirri pissannut toisen jaloille vai miksi tälläinen käyttäytyminen?

28

2355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virmat parittajina

      kysyä saa mut ei vastata et forenomin ja saton asuntohotellit on parhaat tai mode iskee

      • turskafoorumi.org

        Forenom paras


    • Punkkilauri

      Hyvä että poistettaisiin julkiset tiedot, ettei hutsujen mahdolliset majapaikat vähene ...

      • kaappa käyp

        Ei noi firmat kämppiä tyhjänä ala makuuttaa


    • Heh, huomasin tämän keskustelun ihan sattumalta ja pakko vastailla.. :)

      Sain monta kannustavaa/tsemppi viestiä niin turskilta kuin kollegoiltakin kun aloitin ketjun jossa kysyn mahdollisuuksista majoittua vieraassa kaupungissa, ei sen kummempaa..

      Mitä tulee siihen pieneen kipinöintiin, niin täytyy sanoa että en varsinaisesti tiedä mistä tämän toisen kollegan käytös minua kohtaan johtuu, se on alkanut jo silloin kun aloitin foorumilla ja hommat. Näkisittepä ne viestit mitä olen kys. sihteeriltä saanut privana.. :D Noh mutta aina ei voi pitää kaikista.

      Mutta tosiaan, se aloittamani ketju oli myös moderaattorin mielestä ihan ookoo aloitus, kysyin asiasta ennenkuin julkaisin. Asia ei kuitenkaan enää ajankohtainen, joten mieluummin unohdan tämän pienen välikohtauksen ja innolla odotan mitä uusi alkanut vuosi tuo tullessaan ;)

      Milla

    • ovelta ovelle

      Niinpä. Oliko Nimppara kateellinen vai mistä kiikasti? Olen huomannut aiemminkin hänellä kateellista (?) piikkiä toisia tyttöjä kohtaa. Kuseeko bisnes, v_tuttaako pil-lun kauppaaaminen ja maan kiertäminen kauppa-autollaan?

      • huudilla

        Nimara koittaa pitää reviirinsä siistinä

        =)


      • liukashihna

        No tuskinpa vaan kusee, olen kuullut että likka on asennuttanut kauppa-autoonsa pyöröovenkin.


    • Nimaraihanite

      Milla on hyvä ja julkaisee tänne laatu foorumille kaikki privaviestit, jotka olen hänelle lähettänyt, ei muuten löydy ainoatakaan. Milla puhuu nyt kakkaa.
      Minä en lähettele kenellekään negatiivisia privaviestejä, jos olen jostain asiasta eri mieltä, sanon sen ihan julkisesti. Joku hiukka huumorintajuton tapaus saattaa ottaa vittuiluna, yleensä sitä kyllä kutsutaan keskusteluksi.

      • hoitsuhh

        Hei Nimara. Pitääks toi pyöröovi juttu paikkansa?


      • miestä mustanaan
        hoitsuhh kirjoitti:

        Hei Nimara. Pitääks toi pyöröovi juttu paikkansa?

        On siellä pyöröovi, näin kun kävin ostamassa palveluita.

        Pyöröovi on oltava kunnollisen asiakasvirran saamiseksi - ei näet muuten saa hirviöautoa maksettua.


    • nippelit

      Minkä merkkinen matkailuauto kyseessä?

      • kata ja mara

        En osaa sanoa merkkiä, mutta kuuleman mukaan siinä on katamaraanirunko.


    • abcdefg1

      Eikös huoltsikoiden pihoissa ole valvontakamerat?

      • uusilaki

        Huorat tulisi velvoittaa pysäköimään aluksensa juuri siihen kameran eteen.


      • sami 73
        uusilaki kirjoitti:

        Huorat tulisi velvoittaa pysäköimään aluksensa juuri siihen kameran eteen.

        Ei vitt tota nimaraa. Kokoajan aukomassa päätään muille huorille. Ottais vaikka hiekat pois pillusta tai lopettais foorumikirjottelun


      • jejdjdkdnd
        sami 73 kirjoitti:

        Ei vitt tota nimaraa. Kokoajan aukomassa päätään muille huorille. Ottais vaikka hiekat pois pillusta tai lopettais foorumikirjottelun

        Mutta kun sillä on paha visväsyylä molemmissa huulissa, pienissä ja isoissa.


    • Nimara

      Oonko vienyt jonkun tätien asiakkaat vai onko joku turska jäänyt ilman pillua, kun noin vituttaa. Ei mitään jatkakaa, ilmaista mainostahan tämä on.

      • Pisnis

        Noinhan se on. Taitavat huorat ottaa täkäläisistä puskarunkareiden kitinöistäkin hyödyn irti.


      • Nimppara
        Pisnis kirjoitti:

        Noinhan se on. Taitavat huorat ottaa täkäläisistä puskarunkareiden kitinöistäkin hyödyn irti.

        Näinhän se on, mä oon vaan niin kova bisneswoman.


    • Nimara

      Säälittävää, jos olen ainoa puheenaihe jollekin. Ylläoleva ei ole minun kirjoittama, eikä mikään mukaan täällä tämän jälkeen.

      • ertoas

        Tuu Nimara uudelle foorumille. Siellä ei paskan puhujia suvaita. Pupukin on siellä.


    • Tupu,hupu ja lupu

      Kuka vittu on "Pupu#?

      • frre

        Pupu Tupuna


      • mailman huonoin fake
        frre kirjoitti:

        Pupu Tupuna

        Eino Vaahto on n ite


    • Jaska6999

      Nimaran kirjoittelusta sai kyllä sen kuvan ettei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa. En usko että tulen asiakkaana koskaan tapaamaan, asuntoauto tapaamispaikkana haiskahtaa kyllä liukuhihnalta... Itse tykkään enemmän satsata tapaamisissa kiirettömään nautiskeluun.

    • RapsaReijo

      Vttu mikä leso muija, eipä paljoa kiinnosta liukuhihna-pilde. Aukoo päätään kaikille muille hutsuille paitsi Vivecalle.

      • Anonyymi

        Nyt ratkesi ryyppäämään, paha putki päällä... turvoksissa..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe