Tuolla naapurisivulla tuntuu olevan vääntöä majoituspaikka kyselyistä..
Etenkin Parin kolleegan välistä kipinää näyttää olevan ilmassa...
Onko kenties mirri pissannut toisen jaloille vai miksi tälläinen käyttäytyminen?
Onko majapaikkojen kysely sopivaa? (SW)
28
2467
Vastaukset
- virmat parittajina
kysyä saa mut ei vastata et forenomin ja saton asuntohotellit on parhaat tai mode iskee
- turskafoorumi.org
Forenom paras
- Punkkilauri
Hyvä että poistettaisiin julkiset tiedot, ettei hutsujen mahdolliset majapaikat vähene ...
- kaappa käyp
Ei noi firmat kämppiä tyhjänä ala makuuttaa
Heh, huomasin tämän keskustelun ihan sattumalta ja pakko vastailla.. :)
Sain monta kannustavaa/tsemppi viestiä niin turskilta kuin kollegoiltakin kun aloitin ketjun jossa kysyn mahdollisuuksista majoittua vieraassa kaupungissa, ei sen kummempaa..
Mitä tulee siihen pieneen kipinöintiin, niin täytyy sanoa että en varsinaisesti tiedä mistä tämän toisen kollegan käytös minua kohtaan johtuu, se on alkanut jo silloin kun aloitin foorumilla ja hommat. Näkisittepä ne viestit mitä olen kys. sihteeriltä saanut privana.. :D Noh mutta aina ei voi pitää kaikista.
Mutta tosiaan, se aloittamani ketju oli myös moderaattorin mielestä ihan ookoo aloitus, kysyin asiasta ennenkuin julkaisin. Asia ei kuitenkaan enää ajankohtainen, joten mieluummin unohdan tämän pienen välikohtauksen ja innolla odotan mitä uusi alkanut vuosi tuo tullessaan ;)
Milla- ovelta ovelle
Niinpä. Oliko Nimppara kateellinen vai mistä kiikasti? Olen huomannut aiemminkin hänellä kateellista (?) piikkiä toisia tyttöjä kohtaa. Kuseeko bisnes, v_tuttaako pil-lun kauppaaaminen ja maan kiertäminen kauppa-autollaan?
- huudilla
Nimara koittaa pitää reviirinsä siistinä
=) - liukashihna
No tuskinpa vaan kusee, olen kuullut että likka on asennuttanut kauppa-autoonsa pyöröovenkin.
- Nimaraihanite
Milla on hyvä ja julkaisee tänne laatu foorumille kaikki privaviestit, jotka olen hänelle lähettänyt, ei muuten löydy ainoatakaan. Milla puhuu nyt kakkaa.
Minä en lähettele kenellekään negatiivisia privaviestejä, jos olen jostain asiasta eri mieltä, sanon sen ihan julkisesti. Joku hiukka huumorintajuton tapaus saattaa ottaa vittuiluna, yleensä sitä kyllä kutsutaan keskusteluksi.- hoitsuhh
Hei Nimara. Pitääks toi pyöröovi juttu paikkansa?
- miestä mustanaan
hoitsuhh kirjoitti:
Hei Nimara. Pitääks toi pyöröovi juttu paikkansa?
On siellä pyöröovi, näin kun kävin ostamassa palveluita.
Pyöröovi on oltava kunnollisen asiakasvirran saamiseksi - ei näet muuten saa hirviöautoa maksettua.
- nippelit
Minkä merkkinen matkailuauto kyseessä?
- kata ja mara
En osaa sanoa merkkiä, mutta kuuleman mukaan siinä on katamaraanirunko.
- abcdefg1
Eikös huoltsikoiden pihoissa ole valvontakamerat?
- uusilaki
Huorat tulisi velvoittaa pysäköimään aluksensa juuri siihen kameran eteen.
- sami 73
uusilaki kirjoitti:
Huorat tulisi velvoittaa pysäköimään aluksensa juuri siihen kameran eteen.
Ei vitt tota nimaraa. Kokoajan aukomassa päätään muille huorille. Ottais vaikka hiekat pois pillusta tai lopettais foorumikirjottelun
- jejdjdkdnd
sami 73 kirjoitti:
Ei vitt tota nimaraa. Kokoajan aukomassa päätään muille huorille. Ottais vaikka hiekat pois pillusta tai lopettais foorumikirjottelun
Mutta kun sillä on paha visväsyylä molemmissa huulissa, pienissä ja isoissa.
- Nimara
Oonko vienyt jonkun tätien asiakkaat vai onko joku turska jäänyt ilman pillua, kun noin vituttaa. Ei mitään jatkakaa, ilmaista mainostahan tämä on.
- Pisnis
Noinhan se on. Taitavat huorat ottaa täkäläisistä puskarunkareiden kitinöistäkin hyödyn irti.
- Nimppara
Pisnis kirjoitti:
Noinhan se on. Taitavat huorat ottaa täkäläisistä puskarunkareiden kitinöistäkin hyödyn irti.
Näinhän se on, mä oon vaan niin kova bisneswoman.
- Nimara
Säälittävää, jos olen ainoa puheenaihe jollekin. Ylläoleva ei ole minun kirjoittama, eikä mikään mukaan täällä tämän jälkeen.
- ertoas
Tuu Nimara uudelle foorumille. Siellä ei paskan puhujia suvaita. Pupukin on siellä.
- Tupu,hupu ja lupu
Kuka vittu on "Pupu#?
- frre
Pupu Tupuna
- mailman huonoin fake
frre kirjoitti:
Pupu Tupuna
Eino Vaahto on n ite
- Jaska6999
Nimaran kirjoittelusta sai kyllä sen kuvan ettei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa. En usko että tulen asiakkaana koskaan tapaamaan, asuntoauto tapaamispaikkana haiskahtaa kyllä liukuhihnalta... Itse tykkään enemmän satsata tapaamisissa kiirettömään nautiskeluun.
- RapsaReijo
Vttu mikä leso muija, eipä paljoa kiinnosta liukuhihna-pilde. Aukoo päätään kaikille muille hutsuille paitsi Vivecalle.
- Anonyymi
Nyt ratkesi ryyppäämään, paha putki päällä... turvoksissa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078