Tätä on jo jatkunut vuosia. Luulin jo ettei tästä tule mitään, mutta voi sitä näinkin elää. Pitää olla vaan tyytyväinen mitä on. Ero vei lähes kaiken.
Ex vaimoni miehensä kanssa näkyy usein ajelevan tämän alueen kautta. Ei ole varmaan ainoa kerta kun ns.vieras mies tulee taloon. He pilkkasivat minua kuulteni omassa kahvipöydässäni.
Katkaisin välini mieheen, muija lähti hänen mukaansa.
Yritän sinnitellä mökissäni vielä muutaman vuoden. Toivoa lottovoittoa, että voisin palkata tähän vakituisen taloudenhoitajan. Siivousfirma pitää sentään mökkiä asuttuna.
Hutera elämäntilanne
5
87
Vastaukset
- miehen arkea
On sitä ruokatarvikkeitakin kaupasta haettava. Kun onnuin keppeineni kaupan pihalle asti, pappa otti tukea seinästä ja kysyi;
Saitko edes rekkarin numeron ylös, sen joka ylitsesi ajoi. Pappa pyöritti päätään kun en vastannut heti. Niin sellaisia ne maantiegangsterit nykyään ovat. - Miesjaylpeäsiitä
Naisien takia ei kannata itkeä tai uniaan menettää, parempi yksin sitku siihen n. vuodessa tottuu.
Ajatteleppa se kusipää äijä joutuu olee sen tyhmän ämmän kaa....- samankokenutnaisimmeinen
Toi viimenen lause on hyvä!!!
- mukaan.tummaan.joukk
Huterassa tai jotenkin kehnossa elämäntilanteessa olevia ihmisiä on Suomessa ainakin miljoona.
Taloudellisia vaikeuksia nän pahan työttömyysongelman aikana, ihmissuhde, päihdeongelmia ym. ym. - kalleakin.kuumempi
Muka ikäänkuin helpompi elämäntilanne. Erikoisen iloinen olen hyvän ja kokeneen ihmisen henkisestä tuesta.
Olin aivan hätää kärsimässä vielä alkuviikosta. Annettiin keino selvitä pahimmasta painajaisesta, itsehillinnän puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009