voinu tulla bänät? Paraskainen ei enää kirjoita kakkafoorumille. Ei sinne kirjoita kukaan muukaan, mielisairas vain postailee uutisen päivässä.
Oisko meidän puppeleille...
9
76
Vastaukset
- Mikko para
Jep ootellaan pyhät pois tässä niin jatketaan taas...
-Mpa- olen ihminen
Työnnä löylykauha perseeseen
- Olen Kissa
olen ihminen kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen
Työnsin löylykauhan perseeseen.
- mpaa
Olen Kissa kirjoitti:
Työnsin löylykauhan perseeseen.
Hyvä parantainen! Osasit
- Mikko vetää viinaa
Arin kaa. Lapsikuvakauppa käy kiihkeänä. Bisnes is bisnes.
- Kaksi mielisairasta
keski-ikäistä juoppoa vetää viinaa ja nappeja ja ylläpitää pedarisivustoja netissä.
Sivutuotteena myydään pienten lasten kuvia ja pidetään laitonta henkilörekisteriä.
Jos joku erehtyy arvostelemaan noiden oman elämänsä luuserien elämäntapoja,
ne nimittelee sitä arvostelijaa välittömästi mielisairaaksi pedariksi. - mua itkettää
Puhuin tänään yhden naisen kanssa, jolla on yhteyksiä äärioikeistolaisiin ryhmiin. Niissä kuulemma Parskiaista pidetään yleisesti pedofiilin uhrin ja muutenkin nauretaan noille pedarifanaatikoille.
- Tiedote >
Se mielenterveystomisto on siellä radan toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800