voinu tulla bänät? Paraskainen ei enää kirjoita kakkafoorumille. Ei sinne kirjoita kukaan muukaan, mielisairas vain postailee uutisen päivässä.
Vastaukset 9
- Mikko para
Jep ootellaan pyhät pois tässä niin jatketaan taas...
-Mpa- olen ihminen
Työnnä löylykauha perseeseen
- Olen Kissa
olen ihminen kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen
Työnsin löylykauhan perseeseen.
- mpaa
Olen Kissa kirjoitti:
Työnsin löylykauhan perseeseen.
Hyvä parantainen! Osasit
- Mikko vetää viinaa
Arin kaa. Lapsikuvakauppa käy kiihkeänä. Bisnes is bisnes.
- Kaksi mielisairasta
keski-ikäistä juoppoa vetää viinaa ja nappeja ja ylläpitää pedarisivustoja netissä.
Sivutuotteena myydään pienten lasten kuvia ja pidetään laitonta henkilörekisteriä.
Jos joku erehtyy arvostelemaan noiden oman elämänsä luuserien elämäntapoja,
ne nimittelee sitä arvostelijaa välittömästi mielisairaaksi pedariksi. - mua itkettää
Puhuin tänään yhden naisen kanssa, jolla on yhteyksiä äärioikeistolaisiin ryhmiin. Niissä kuulemma Parskiaista pidetään yleisesti pedofiilin uhrin ja muutenkin nauretaan noille pedarifanaatikoille.
- Tiedote >
Se mielenterveystomisto on siellä radan toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493