Rene

mintti

rene on minun mielest kaikkein paras indx:ssä no on kyllä kaikki muutki hyviä mutta rene on paras..... entä mitä mieltä te ootte..??

11

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svingygirl

Rene on niin söpö että haluaisin halata sitä

• jes poxs

rene on tosi sööt mut se ei oo kyl kovin hyvä laulaan mut se on tosi söde!!!!!!!!!!!

• eipähä mitään

Rene on nii nuori....on se hyvä....mut ari on musta parempi...en kyllä hirveesti oo ees seurannu koko juttuu ku ei oikee kiinnosta toi paska musiikki....mut minkäs ne sille voi et niitten pitää laulaa tommosta..

• tytteli

rene on paras ihana ja söpö...MUTTA Niin on ARIKIN!!!!!

• ankara hevari95

No mun mielestä

• minä...

joo rene on paras..........

• *Mie*

ari on miust paras... rene kyl on söpö mut arii se ei voita :D

• jee jee jee

rene on kaikista ihanin...
      sen viekkuun ku pääsis paapimaan!! ;)
      indx rulz!!!!

• Rene mie rakastan sinua :)

rene on paras..se oli alussa popstarssis heti mun suosikki :) aina ollu niin lutusen ihana :) se on täydellinen... arista en oo koskaa pitäny.. ja jakcson on ihan ok.. mut rene... :)

• inkku

Renen takii äänestin poikii en niist muist tykkää yhtää..... tytöt on iha samallaisii mitä gimmelit ei niitä jaksa kuunnella...........

• vanilla_ice89

No kyllähän se niin on,että Rene oli noista jätkistä paras,vaik en toki niin koko popstarseista niin perustakkaa,mut oli tas tähänki pakko jotain laittaa...=D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5481
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3265
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2383
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1982
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1840
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1482
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1445
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe