Mua ei voi kukaan mies rakastaa ikinä

Small.

Mua ei voi kukaan mies rakastaa ikinä. Kukapa koko elämänsä rikki ollutta tyttöä rakastaisi? Nyt 20 ikää eikä näitä sirpaleita ole kasaan saatu. Väsytän lopulta kaikki minusta välittävät ihmiset. Aluksi jaksan esittää maailman iloisinta ja positiivisinta ihmistä, koska en uskalla näyttää miltä oikeasti tuntuu. Mutta pidemmän päälle kulissit kaatuu, kun ei jaksa enää esittää. On päiviä kun itken sykkyrällä sängyssä enkä jaksa nousta ollenkaan. Joskus kaikki menee niin pahaksi että joudun psykiatriselle osastolle, kun masennus, pelkotilat, yms pahenee liian vaikeiksi. Mun eksä sanoi mulle, että mun kanssa on liian raskasta. Että hän pelkää että minä jonain päivänä löydyn ikuiseen uneen vajonneena jostakin ja hän ei voi elää kanssani peläten sitä. Ja koska ei osaa auttaa minua. Mutta miksei hän koskaan tullut ja pidellyt minua ja pyyhkinyt kyyneleitäni pois, kun itkin yksin sängyssä? Vaan pelasi olohuoneessa pleikkaria. Musta tuntui aina häpeälliseltä että mä itken ja ettei hän halua nähdä sellasta paskaa ja että se etoo häntä. Mutta kyllä mäkin ällötän itseäni. Mä en kai ansaitse edes rakkautta.

31

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cortez

Kyä näin o, lähde menee vaan, jätkä ja ota se sinko mukaas.

• Hei Small

Älä menetä toivoasi. Uskon, että elämässäsi on vielä paljon rakkautta. Kirjoitat, että olet ollut rikki koko elämäsi. Toivottavasti saat apua eheytymiseen. Saathan? Onko sinulla ystäviä, joiden seurassa voit olla ihan oma itsesi?

Älä häpeä itkemistä. Osaat itkeä, se on hyvä asia. Joskus itkeminen todella auttaa.

Ansaitset paljon rakkautta. Usein ihmisen elämässä juuri nuoruus ottaa koville ja vanhempana on helpompaa.

Toivon sulle paljon rakkautta alkavalle vuodelle
      Tervehtien Päivi-pappi Hämeestä

• joopatijoo1

Mikä tämä nic "kuunteleva_kirkko" on???
        Jotenkin naurettavan tuntusta, että tää huuhaa nic. on joka saakutin paikassa kommentoimassa Suomi24 keskusteluissa, kun tiedämme myös kirkon sisäiset ongelmat :D

Kiitti Päivi, että kirjottelet, mutta ohan nää kommentit vähän turhanpäiväisiä.
        Ei muuta jatketaan itse kukin omillamme.

• 8+10

Sun pitää etsiä herkkä empaattinen mies kuten esim minä, varmasti lohduttaisin läheisyydellä jos toinen itkisi.

• joöhdgvjöojgdvjoö

Olen sua kymmenen vuotta vanhempi ja käynyt läpi saman (paitsi en psykiatrisella), mutta poikaystävää eikä ketään muutakaan ystävää ei ole kovista ponnisteluista huolimatta koskaan löytynyt. Olet oikeassa: ihmiset, etenkään miehet, ei halua koskea tikullakaan sellaiseen, mikä ei vastaa niiden tv-unelmia täydellisyydestä. Vanhempanikin ovat minut hylänneet tarjottuaan minulle ensin täysin rikkinäisen kodin ja löydettyään itselleen sitten uudet, ns paremmat kumppanit ja perheet. Kaikki vain ajattelee, että kyllähän sulle varmasti "joku" löytyy, joka kuuntelee, mutta oikeasti ketään ei kiinnosta. Ei ketään. Yritäpä puhua asioista niin kuin ne ovat ja huomaat ihmisten vain ärsyyntyvän, koska oikeasti kellään ei ole rohkeutta poistua omista illuusioistaan. Mieluummin teeskennellään, että vika nyt on varmaan siinä yksilössä itsessään, lyödään jo lyötyä ja pestään sitten tyytyväisenä kädet puhtaaksi, kun on omasta mielstään oksennettu jotain viisasta vielä päälle.

• kaukana kaikista

Missä sijaitset, noin suunnilleen?

• Small.

Eipä mullakaan oo oikeen ystäviä, ei sellasia oikeita.. Mun äiti ja isä oli nistejä, äiti oli kuivilla kuulemma mun raskausajan ja puol vuotta syntymän jälkeen, kunnes sama narkkaaminen jatku. Tappo itsensä kun olin 3-vuotias. Sitten mut huostaanotettiin. Olen saannut ravata laitoksesta toiseen. Isääni en ole nähnyt sen jälkeen enkä siis oikeestaan muista vanhemmistani mitään. Äidin siskoa olen pari kertaa nähnyt ja se on kertonut äidistäni ja isästäni jotain juttuja.

Mun suurin toive olisi oma ehjä perhe, mutta haaveeksi tuntuu jäävän, kun itsekään en ole ehjä..

• 543

• YksinYksinäinen

No voi..nyyh

• ...juu

eine jaksa lohduttaa tai uskoa. lopulta minäkin päädyn hirteen.
      terv. kihloissa16v

• GodisLove

Voimia sulle kovasti! Tiedä vaan se, että on Jumala, joka rakastaa sua kauheesti ja jonka puoleen voi aina kääntyä :) Bless u sis ♥

• No mitä v*tua nyt taas...

• mutkusitku

On hyvä että tunnustat tosiasian ja tietenkin kerrot tuollaiset kosioille . Huonoja ihmissuhteita on yhteiskunta täynnä joten sinä olet viisas ajatellessasi noin .

• 24vpoju

Olen itse samanlainen masistelija, johtuen juuri yksinäisyydestä ja epätoivosta. En ole koskaan odottanut vastapuolelta mitään tv-tähtimäisyyttä tai edes mitään uraputkea, vaan sitä että olisi edes ihminen.

• Lähetän sinulle ap. halauksen ja toivon paljon voimia ja rakkautta elämääsi.

• Uusi alku

Hei Small!
      Olipa rohkea kirjoutus, tästä on varmasti monelle uutta potkua elämään.
      Nyt asiaan miksi rupesin kirjoittaan, olen läpi käynyt näitä samanlaisia elämäntilanteita joista eteenpäin on kuitenkin aina jollain lailla menty.kyllä sinua mies voi rakastaa kun oikea osuu kohdalle.Toivon sinulle oikein paljon voimia elämässä jotta pääset eteenpäin. Meillä on vain tämä hetki eilinen on mennyt ja huomisesta emme tiedä vielä mitään.Jos haluat kirjoitella ilmoittele sivustolle!

• abpogdköbjvdag

Kyllä eilisestä ja tästä päivästä voi päätellä jo huomisen. Ehkä sun kauniissa elämässä huominen tuo jotain uutta, mutta ei kaikille ja todennäköisesti saavutat sinäkin onnesi jonkun toisen kustannuksella.

• uusi alku
        abpogdköbjvdag kirjoitti:

Kyllä eilisestä ja tästä päivästä voi päätellä jo huomisen. Ehkä sun kauniissa elämässä huominen tuo jotain uutta, mutta ei kaikille ja todennäköisesti saavutat sinäkin onnesi jonkun toisen kustannuksella.

Arvasin että totuus herättää kirjoutus aihetta hyvä niin.Neljä vuotta sitten hautasin vaimoni joka menehtyi syöpään,näyttää että elämä menee aina jonkinmoisessa kriisissä enämpi tai vähempi koetellen.Mitenköhän onni saavutetaan toisen kustannuksella?

• epämiellyttävä totuus
        uusi alku kirjoitti:

Arvasin että totuus herättää kirjoutus aihetta hyvä niin.Neljä vuotta sitten hautasin vaimoni joka menehtyi syöpään,näyttää että elämä menee aina jonkinmoisessa kriisissä enämpi tai vähempi koetellen.Mitenköhän onni saavutetaan toisen kustannuksella?

No vaikka niin, että sinäkin omalta osaltasi vaikutit käytökselläsi vaimosi sairastumiseen.

• khrgahedrlg
        epämiellyttävä totuus kirjoitti:

No vaikka niin, että sinäkin omalta osaltasi vaikutit käytökselläsi vaimosi sairastumiseen.

Hah, olipa typerä kommentti. Jos toisen ihmisen käytöksestä voisi saada syövän, niin me oltaisiin kaikki jo kuolleita.

• Moikka, Itkut kuuluu elämään,joten ei kaikki miehet niitä karkuun juokse (ainakaan minä). Itsekin aika kovan elämän viettänyt ja silti vielä odotan uutta päivää tulevaksi ,joten sullakin toivoa on ,pitää vaan uskaltaa olla oma itsensä ja luottaa siihen että toiselle se riittää.

• hoidata itsesi

"Mutta miksei hän koskaan tullut ja pidellyt minua ja pyyhkinyt kyyneleitäni pois, kun itkin yksin sängyssä? Vaan pelasi olohuoneessa pleikkaria. Musta tuntui aina häpeälliseltä että mä itken ja ettei hän halua nähdä sellasta ****** ja että se etoo häntä"
      Kuule, miksi kukaan tulee lohduttamaan sellaista joka yks kaks "ilman syytä" alkaa pillittämään ? En ymmärrä kyllä omaa logiikkaasi, kuulostaa narsistiselta, että kun minä itken niin minua pitää lohduttaa. Ei sairasta voi maallikko auttaa, hoitajatkin ovat psykkalla kahdeksan tuntia vuorossa, ei 24/7. Hoidata itsesi kuntoon, äläkä yritä kerätä sympatiapisteitä kun sellaiseen kyllästyy jokainen.

• Rakastan sinua jo ny

Kunpa tietäisit kuinka väärässä olet!!!

Maailmassa on paljon rikkinäisiä miehiä jotka tuntee empatiaa sua kohtaan ja tietää miltä susta tuntuu!!!

Löydät kyllä ihmisen joka rakastaa sinua omana itsenäsi. Mieti kuinka onnellinen tulet olemaan!

• Uutta kohti

Edellinen kirjoutus osui kyllä just kohdalleen että kiitos kirjoittajalle ! Että tässä sinulle Small piristystä !

• sama edessä kuin ennen

Ei elämää voi elää jotain tulevaa ehkä, mahdollisesti tapahtuvaa varten. Todella naiivia neuvontaa.

• Sinusta välitetään

Sulla on tyttö elämä vielä edessä. Nuoruuteen liittyy pelkotilojakin. Ne pitää sinun hyväksyä. Ne ovat osa kasvuprosessiasi, joka päättyy vasta sitten, kun sinä itse sen päätät. Oma minuus ja sen tiedostaminen, itsensä hyväksyminen, myös aikuisiällä, on jatkuva prosessi. Se ei tavallaan pääty koskaan. Itkeä pitää silloin, kun on itkun aika. Itsesääliin ts. surkutteluun ei kannata pidemmäksi aikaa vajota. On luotava itselle parempia aikoja. Vaikka arjen askareista, jos ei muusta.

Apua saa läheisiltä ja jos heitä ei ole, ainakin terveydenhoitoalan ammattilaisilta. Sinne vain rohkeasti menee vastaanottoon. He ovat meitä kaikkia varten. Muista, että meillä kaikilla on ongelmia elämässä. Niitä vain on.

Uskon, että elämä vielä hymyilee sulle. Ps. "Ei saa jäädä tuleen makaamaan".

• ftkkftöihihulil

Kivan alentuvasti täällä yksinkertaistetaan ihmisten ongelmia. Paskat kukaan läheinen tai ei-läheinen muiden kokemuksista ja kärsimyksistä välittää. Tekevät vain ammattilaisetkin hyvästä palkkiosta työnsä, josta saavat kiitettävän hyvät liksat, välittämättä oikeasti yhtään. Samaa toivejeesustela voi takoa itselleen päähän vaikka selfhelp-kirjoista. Eiköhän se suurin ongelma alkuperäisellä olekin juuri siinä, että elämää on vielä paljon edessä ja se tulee olemaan samaa paskaa kuin kaikki tähänastinenkin.

• uudempaa
        ftkkftöihihulil kirjoitti:

Kivan alentuvasti täällä yksinkertaistetaan ihmisten ongelmia. Paskat kukaan läheinen tai ei-läheinen muiden kokemuksista ja kärsimyksistä välittää. Tekevät vain ammattilaisetkin hyvästä palkkiosta työnsä, josta saavat kiitettävän hyvät liksat, välittämättä oikeasti yhtään. Samaa toivejeesustela voi takoa itselleen päähän vaikka selfhelp-kirjoista. Eiköhän se suurin ongelma alkuperäisellä olekin juuri siinä, että elämää on vielä paljon edessä ja se tulee olemaan samaa paskaa kuin kaikki tähänastinenkin.

Hyvät kirjoittajat !

Koittakaapa nyt aikuistua ja kasvaa itsenäiseksi! Muutamat ajatukset ovat näköjään aivan teini luokkaa.Voitais käyttää diaknoosia tyrehtynyt kasvu.Tuossaki aikaisempi kirjoitti että elämää vielä paljon jäljellä' jonka kokee ongelmaksi huh huh sentään. On hyvä kun vielä on aikaa kerkiää vaikuttaa ja tehdä päätöksiä tulevaisuutta varten.Kannattaa kysyä neuvoa vanhemmilta ihmisiltä sen takia kirjoittelen tänne kun haluan auttaa nuoria ja olen itsekkin läpikäynyt samoja elämän tilanteita.

• jessus sentään
        uudempaa kirjoitti:

Hyvät kirjoittajat !

Koittakaapa nyt aikuistua ja kasvaa itsenäiseksi! Muutamat ajatukset ovat näköjään aivan teini luokkaa.Voitais käyttää diaknoosia tyrehtynyt kasvu.Tuossaki aikaisempi kirjoitti että elämää vielä paljon jäljellä' jonka kokee ongelmaksi huh huh sentään. On hyvä kun vielä on aikaa kerkiää vaikuttaa ja tehdä päätöksiä tulevaisuutta varten.Kannattaa kysyä neuvoa vanhemmilta ihmisiltä sen takia kirjoittelen tänne kun haluan auttaa nuoria ja olen itsekkin läpikäynyt samoja elämän tilanteita.

Samaa mieltä näiden kirkkoväen touhuista palstalla Mikä palsta se oli kun aloittaja kirjoitti yksinäisyyden plus muista elämään kuluvista ongelmistaan niin joku päivi pappi oli tarjoomassa vapaaehtoistyötä lääkkeeksi Siinä näette miten kirkkokin holtittomasti yrittää rikkinäisiä ihmisiä toisia tukemaan vaikka tulos on sokea taluttaa sokeaa Aivan sama kun vuosia ryypänneet hakeutuvat heti terapeuteiksi kuin asiantuntijoiksi kokemuksena järjetön elämäntapa sekä kaikkinainen vastuuttomuus niin vapaaehtoistyötä vaan Vaikka ihmiset on niin hajalla että tarvitsevat itse vuosia kestävän kokonaisvaltaisen psyykkäuksen elämänsä halintaansa kuin uudelleen koulutusta jne. Niin vapaaehtoistyötä ovat lääkkeeksi työntämässä kun on huutava pula .

Kuntoutuksiin menee ensinnäkin pari kolme vuotta heillä senjälkeen koulutukseen kuin omaan elämänsä uudelleen orjentoimiseen siinä eivät ole oikeasti kykeneviä mihinkään vapaaehtoistyöhön Tiedän kyllä että valtavan paljon vapaaehtoisia hoitaa omia ongelmiaan siis juoksevat pakoon vapaaehtoistyöhön vailla järjen hiventäkään muuta kuin kuluttaa aikaansa siis omaa yksinäisyyden tunnetta koska eivät osaa käsitellä omia tunteitaankaan miten muka vapaaehtoistyössä jossa ollaan ihmistä lähellä- Vastuuta tekemisistä peräänkulutan kirkoltakin eikä pelkkä homous kenestäkään tee valviiran hyväksymää terapeuttiakaan kuten alkoholisteista päteviä pelkällä kansanopiston tutkinnoilla jne.

• Pe22i

Hei. Hyvä että jaksoit kuitenkin tuon tekstisi kirjoittaa ja kertoa tuntemuksistasi. Suosittelen jatkamaan ajatusten purkua johonkin jossa sinun ei tarvitse pelätä lyttäämistä tai mitään muutakaan. Vaikka päiväkirjalle tai hyvälle ystävälle.

Tiedät varmaan että alakulosi näkyy myös päällepäin. Väsyt miellyttämään muita ja sinusta huomaa, että jokin on pielessä. Pahasti. Mutta voit itse vaikuttaa asioihin ihan omien voimavarojesi mukaan.

Pyri löytämään edes yksi hyvä asia itsessäsi. Oli se vaikka suloinen hymysi, herkkyys, tai vaikka se, että olet pyytänyt apua tilanteeseesi. Kirjoita se ylös ja muistuta itseäsi siitä. Vaikka vain hyvinä päivinä. Olkoon se ihan miten pieni, mitätön tai hölmö tahansa Tärkeintä on se, että ajatuksesi siirtyy kaikesta mikä on väärin siihen, mitä hyvää löydät itsestäsi ja mitä muuta hyvää haluat. Miltä sinusta tuntuisi, jos voisit itse rakastaa itseäsi? Miltä Small. näyttäisi silloin? Miten hän pukeutuisi, millaisia ihmisiä hänen ympärillään olisi, mitä hän tekisi, missä hän olisi?

• suicide nurse

Olet nuori ja usko mua sulla on vielä elämä edessäsi. Tsemppiä :) Itse olen lähes puolta sua vanhempi ja niin rumakin, ettei mua kukaan enää huolisi. Et voi uskoa mitä tuskaa on olla ihastunut erääseen vapaaseen mieheen ja sivusta seurata hänen seuranhakua jättäytyen itse sivuun, koska en katso itseäni hänen arvoiseksi :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7744
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3213
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2506
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2074
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1683
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      63
      1628
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18