POPstars??

ulalla

hmmh..must niitten pitäis harjotella tosi paljon.uus popstars2 poikapändi on aika nössö..just pikkutyttöjen idoli.tytöt oli näyttävämpii ja parempia.en kyllä haluis kuunnella indXin biisejä jokapäivä radiosta.ne biisit jää pyörii päähän..joka on ERITTÄIN TUSKAA!! biisit vois muutenki olla parempia,nyt kun on kuunnellut niitä muutamia biisejä ni huomaa et ne jauhaa samaa lausetta kokoajan..ja muutenkaa biiseissä ei ole päätä eikä häntää.uskokaa pois,ni kaikki popstars/idols kilpailut on tympääntyviä.niitä on kiva kattoo ku ne kisailee toisoa vastaan,mutta sitten kun löytyy voittaja ni se jämähtää siihen,eikä niitä jaksa enään kuunnella.samoin kävi pakariselle,tuiskulle,gimmelille..tyypillisiä tylsiä idoleita.biisit vois parantuu ni sit korvat ehkä kestäis paremmin!

1

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooo

Minusta Gimmelin tapauksessa on hyvä jälkiviisastella, että väärät tyypit tuli valittua!

Katsoo noita Popstars ykkösestä ponnahtaneita "kykyjä", niin PMMP, Kana ja Jonna ovat itseasiassa pärjänneet julkisuudessa paljon paremmin, kun Gimmelin tytöt. Se johtuu siitä, ett heillä on oma persoonallinen tyylinsä ja omat vahvat mielipiteet! Gimmelin tytön on nössöjä, jotka ei uskalla ilmaista omia mielipiteitään vaan haastatteluissakin kyselivät toisisiltaan, mitä mieltä he itse ovat!:D

Kyllä tähteys on kuitenkin niin paljon siitä karismasta kiinni! Mun on tosi vaikea kuvitella, ett jollain Jennillä, jota nyt kehutaan kolmikon lahjakkaimmaks, olis mitään sanottavaa esim. soolouralla. Tuon tasoisia laulajia kun löytyy suomesta pilvin pimein. Juuri katselin tuota kolmosen konserttia, missä se esiintyi Pikku-G:n kanssa ja oli kyllä tosi vaisu esitys!:D

Ilmeisesti Popstarsin valintakriteereissä liian räiskyvät/persoonalliset tyypit tiputetaan?! Kuitenkin monesti on juuri niin, ett nämä on niitä tyyppejä, jotka kans pärjäävät musiikkialalla/julkisuudessa ja pysyvät kiinnostavina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe