Itse ohjautuva auto?

älytöntä kehitystä

Mitä ihmeen järkeä tuossa on? Paperi-iltiksessä oli hehkutusta asiasta.
Katellaanko sitten vierestä kun autoni kulkee?

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä idea se on. Mutta se toimii vasta kun ihminen ei ohjaa ainoatakaan autoa siellä seassa.

    • viherKusipäät keksii

      Sairasta kehitystä...ainoa nautinto yritetään poistaa.

      • kkdldkdkdldkldkflfk

        Sittenhän sitä vasta nauttia saakin, kun ei tarvitse ajaa ja välittää promilleista!
        Kyllä ihminen se heikoin lenkki liikenteessä on ja onnettomuudet vähenevät lähes olemattomiin.


    • Ple!

      Pitää kiirettä, että ehtii kyytiin!

      "Auto kateissa!" -huutaa iltalehden lööppi!
      "Auto lähti juuri, kun astuin ovesta; perävalot vain näkyivät ja nyt en tiedä minne autoni meni!
      Autoa ei löytynyt työpaikan pihasta, ei kauppareitiltä, eikä muualtakaan oletettavista paikoista! Tankki oli miltei täynnä, joten se on saattanut mennä pitkällekin, kertoi Maija Suomalainen iltalehdelle"

    • Late Lapista.

      Minä en ainakaan astu tennareillanikaan auton ohjaaman auton, enkä huonojen kuskienkaan kyytiin!
      Minä en mene noiden kaksikerros bussienkaan yläparvelle suurin surminkaan, ei ole mitään varmaa mihin sielläkin ilman kuskia mennään !


      Late Lapista. SSSS Ry!

      • luodinkestävä

        "auto tappoi kaksi ja on nyt piirityksessä"

        Automatisaatio menee liiallisuuksiin.


      • nbxbdndbkfndkxknflf

        Minä uskallan kyllä huonon kuskin kyytiin. Näiden "hyvien kuskien" kyytiin en sitten millään. Siellähän ne on aina pellon puolella saksanpaskoillaan..


      • 67+
        nbxbdndbkfndkxknflf kirjoitti:

        Minä uskallan kyllä huonon kuskin kyytiin. Näiden "hyvien kuskien" kyytiin en sitten millään. Siellähän ne on aina pellon puolella saksanpaskoillaan..

        Mahtaa liikenteessä olla tuolloin hieman radar-säteilyä, kun autot mittailevat toisistaan etäisyyksiä ja nopeuksia.


    • Rutinoff

      Ja mitä stnan järkeä on noita tonnin painoisia automaattiautoja kierrättää pitkin tietä jotka pitäisi edes ensin saada jonkinmoiseen KUNTOON.
      Aina vaan suuremmat kustannukset monimutkaisista autoista, vaikka kolarit poistuisivatkin.

      Kehitystä olisi se, että ihminen vapautuisi auton käytöstä.

      No vongutaan nyt noita sitten , kieli ja peräsuoli pitkällä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe