kuka oikeasti jakso seurata popstar2? ite katoi muutaman jakson ja heti tuntu et pitää vaihtaa kanavaa.. eihän tossa ollu mitää järkeä!!! kuka jaksaa tehä kolme laulu kilpailua parin vuoden sisää?! tosta menee maku.. popstar2 oli noista kyllä kaikista huonoin, vaikka ne bändin jäsenet osaaki laulaa, niin ne laulut on kyllä aivan hirveitä!!! ei siis mitää järkeä niissä sanoissa!! ne ei ees sovi yhteen..
toivottavasti ei enää yhtään tällästa
2
441
Vastaukset
- H16v.
Sehän siinä onkin, kun tehdään musiikkia teollisuutena ja pisneksenä, eikä omaehtoisesti taiteena. Kyllä minä ainakin arvostan sellaisia artisteja, jotka oikeasti tekevätkin jotain sen leipänsä eteen, eikä aina mene niin kovin hyvinkään, mutta sentään se, jota he saavat musiikillaan aikaan, on jotain todellista. He ovat itsestään sen antaneet. Ei tarvitse olla ammattitaitoinenkaan, tai kovin lahjakas, kunhan yrittää.
Näissä Popstarseissa ja Idolseissa nyt vain joku ammattilainen keksii jonkin rasittavan kertosäkeen, joka jää varmasti soimaan päähän ja sitten pistetään ryhmä nuoria esittämään se vailla minkäänlaista oikeaa kosketusta kyseiseen kappaleeseen, vaikka olisivat miten hyviä laulajia. Ei siinä ole kuitenkaan sitä tulkintaa, vaan kaikki yrittävät vain kuulostaa pop-tähdiltä, eivätkä itseltään.
Katselin tuota "bändien" nimenkeksintäsessiotakin ja järkytyin. Siitä vain tuulesta temmataan jokin myyvän kuuloinen nimi. Aivan sama, liittyykö se itse ryhmään mitenkään. Eikä itse asiassa sitä ryhmääkään yhdistä mikään muu kuin se kilpailu. Sellaisesta ei tule mitään kestävää, vaan se on määräaikaiseksi suunniteltu projekti, jonka olemme saaneet jo todistaa esim. Gimmelin muodossa. Tätä taustaa vasten alan jo arvostaa jopa Pikku G:tä, vaikkei hänen musiikkinsta (vai "musiikkinsa"?) puhuttele minua yhtään. Musiikin tekemisen pitäisi olla hauskaa ja siinä pitäisi olla elämisen maku ("teki Ringo eilen sen..."). Se ei saisi olla vain työ tai keino päästä julkisuuteen, vaan sen pitäisi olla jotenkin sisäsyntyistä. Tokihan kaikki kilpailijat vakuuttavat, ettei se julkisuus ole tärkeintä, vaan musiikin tekeminen, mutta herran jesta kun he eivät edes tee musiikkia, vaan käyvät vain laulaa luikauttamassa studiossa ja sitten hieman hyppelevät lavalla playbackin tukemana. Siinä ei vain ole mitään aitoa.
Anteeksi kaikki Popstars-fanit. - piiz
On toi minunkin mielestä liikaa leikkimistä... Ei tossa ole mitään intoa kun kokoajan samaa jauhetaan mutta vähän eri muodossa... ;-p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091