Tässä kaikille kristinuskoisille, mutta erityisesti Raamattua kirjaimellisesti tulkitseville fundiksille pohdittavaa:
http://blog.atheistsurvivalguide.org/ten-reasons-christianity-makes-sense/
Luultavasi fundisten älyllinen epärehellisyys ja rajallinen ymmärryskyky estää tosin artikkelissa esitettyjen ajatusten pohtimisen.
Pohdittavaa vuodenvaihteeksi
7
127
Vastaukset
- puoIimutkateisti
Jatkuu:
Luultavasi evoluutiofundisten älyllinen epärehellisyys ja rajallinen ymmärryskyky estää tieteellisen ajattelemisen.- Hei, olet
säälittävä nikkivaras
- Hei, oIet
Hei, olet kirjoitti:
säälittävä nikkivaras
Jatkuu:
Niin olen minäkin. Hei, olet kirjoitti:
säälittävä nikkivaras
"säälittävä nikkivaras"
Säälittävää varsinkin kun mulla rekattu nikki.
Tuo kyseinen vajakkipelle käyttäytyy täsmälleen niinkuin vajakit, typerät jeesuksenmorsiammet käyttäytyvät. Kun ei oo älyllistä kapasiteettia kirjoittaa sitä ensimmäistäkään mielekästä kommenttia keskusteluihin, niin sitten jeesuksenmorsian mölisee, nylkyttää huomiota tai muuten vaan kieroilee.- jyri
puolimutkateisti kirjoitti:
"säälittävä nikkivaras"
Säälittävää varsinkin kun mulla rekattu nikki.
Tuo kyseinen vajakkipelle käyttäytyy täsmälleen niinkuin vajakit, typerät jeesuksenmorsiammet käyttäytyvät. Kun ei oo älyllistä kapasiteettia kirjoittaa sitä ensimmäistäkään mielekästä kommenttia keskusteluihin, niin sitten jeesuksenmorsian mölisee, nylkyttää huomiota tai muuten vaan kieroilee.Mikä vajakki se on joka on sinua paljon älykkäämpi?
- alle riman
jyri kirjoitti:
Mikä vajakki se on joka on sinua paljon älykkäämpi?
Tuo nikkivarasko muka älykkäämpi? Apinoi muiden kirjoituksia, kun ei itse kykene tuottamaan mitään järjellistä.
Kommenttisi kertoo paljon enemmän sinusta kuin henkilöstä, kenelle sen osoitit. Olet joko törkeän epärehellinen tai tyhmä kuin saapas. Tasan kaksi vaihtoehtoa. Toki molemmatkin voivat pitää paikaansa.
- hyisinuatyhmä
No eipä Jeesus tosiaankaan ottanut sinun syntejäsi pois eikä tehnyt sinusta parempaa ihmistä.
Mulkero olet ja sellaisena pysyt ja siksi sinua pännii se että Jeesus moitti pahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487
