Kerran oltiin kaverin kans oltu viikon ajan ukkoporukalla kalastusreissulla hevon kuusessa korvessa. Sapuskat oli päässy hieman menemään huonoiksi kun ennen kotiin lähtöä syömämme ruoat alkoitvat pyörimään mahassa tulomatkalla. Itse istuin vänkärin puolella ja kaveri ajoi, kummallakin tuntui että paska tulee housuun justiinsa. Kaveri sai ajettua seuraavalle huoltoasemalle asti. Minä hyppäsin jo parkkipaikalla vaudista ulos ja juoksin huoltsikan vessaan. Vessassa sain just ja just pytyllä housut nilkkoihin kun alkoi jytistä. Ensimmäisen sarjan töräytettyäni kuulin vessan oven käyvän ja jonkun menevän viereiselle pytylle istumaan. Ajattelin että se on kaverini ja aloin kovaan ääneen sepostamaan jotain että "kyllähän paska lensi, tais ryvettyä koko pytty.." puheeni loppui kuin veitsellä leikattuna kun viereisestä kopista alkoi kuulua lorina. Ajattelin että nyt ei ole kaikki asiat kohdallaan. Katselin ymärilleni ja huomasin vessanpytyn vieressä nurkassa naisten vessoista tutun roskapöntön, olin tullut kiireissäni naisten vessaan! Odottelin veskissä sen aikaa että viereisen kopin akka sai asiansa hoidettua ja aloin sitten itse vähin äänin pyyhkimään persettä ja tekemään lähtöä. Vessasta päästyäni oli kaveri ulko-ovella odottamassa, se oli tietysti huomannu että olin menny naisten vessaan. Vitutti koko loppumatkan kotia.
Ripuli
Jösserssön
1
960
Vastaukset
- Pissaa?
Olin siellä! Olin se nainen. Kehtaatkin puhua tuolla tavalla! Minullakin oli sitä paitsi ripuli. Ei se pissan lorinaa ollut :( !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231111Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825