katsoin popstrassii mut täytyy myöntää että suomen kansa on ihan pimahtanut...ihmiset ihan vakavana soittaa sinne ja odottaa ihan paniikissa kumpi voittaa.ÄLYTÖNTÄ!!!kaikkihan sen tietää ettei voittanut bändi pysy huipulla edes paria vuotta...esim.gimmel.niistä puhuttiin että ne on listakärjessä vielä viiden vuoden jälkeen.JA KAPPAS!!!pari vuotta ja pillit pussiin...sama kohtalo on INDX:sillä...kaikki sen tietää.joten miksi stressata jostain eilisestä? kaikka sen tietää että vaikka tytöt olis voittanu nekin olis tippunu kohta "huipulta" alas...sitä paitsi...miksi huijata itseään ja muita?kaikki tietää että "kykyjen etsintä" kisat eivät tuota tulosta...pitäkää järki päässä ja kuunnelkaa jotain semmosta artistia tai muuta bändiä joka osaa hommansa,koska asia on niin ettei kukaan finalisteista osannut laulaa.loppuen lopuksi tuomareiden vain piti päätää ketä aikoo nolata ja ketä päästetään koti ilman nolausta...ELÄMÄ ON REALITYY...EI SE MITÄ JOKU TUOMARI SANOO:)
HUOMIO!!!
4
321
Vastaukset
- kuolema
nyt helpottaa koska joku muukin on mun kaa samaa mieltä...pelkkää sontaa sanon minä:)
- girl
Ehkä ehkä ei.
Gimmel hajosi ainoastaan siksi että Suski halusi kokeilla jotain uutta.Mutta jos todella uskot että Indx ei pysy koossa kun pari vuotta niin siitä vaan!- .Pömppö.
Gimmel hajosi sen takia että suskilla,ushmalla ja jennillä oli riitoja ja ne ei pystynyt jatkamaa. Suski halusi kokeilla jotain uutta,mutta hajoaminen ei tapahtunut sen takia.
- Minä.... ***
.Pömppö. kirjoitti:
Gimmel hajosi sen takia että suskilla,ushmalla ja jennillä oli riitoja ja ne ei pystynyt jatkamaa. Suski halusi kokeilla jotain uutta,mutta hajoaminen ei tapahtunut sen takia.
Niin, miten tuon tyttöbändin nyt sitten menee?
Kun ajattelee, niin mitä järkeä siinä olisi niitä tyttöjä pistää kotiin?
Eli se, joka tietää, jääkö tuo Jane vielä vai onko se over niiden bändi?
Mutta oma mielipide; Jane oli parempi, koska ne vaikutti Antti Tuisku kopioilta. Mu-utta son mun mielipide..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976