..myös tää Jackson on pelle! Ei laulutaitoo ja leikkii jo nyt jotai Fak-J räppärii.. seuratkaas sällin kaulakorua.. kasvaa joka viikko nii et muutaman kuukauden päästä sei näy enää sen takaa... JOU!
Kuten muutkin Jacksonit
5
526
Vastaukset
- Kummitus.
Tottahan se on että jackson ei ole maailman paras laulaja. Jacksonilla on kaikkein tyttömäisin ääni. :( Ja kun katsoo sen "tanssia" niin enemmän se kyllä muistuttaa gorillan kävelyä.:D
- höppänä
Antaa leikkiä.Ja tuskinpa sitäpaitsi noide Indx jätkien suosio nyt ylipäänsäkään kovin kauan kestää ton ohojelman päätyttyä
- lollukka
totta, totta, totta!!!
en tajuu miks se ylipäänsä valittiin tohon bändiin!!
olis varmasti löytyny parempiiki vaihtoehtoja.
no en usko et menee kauaa ku toiki "bändi" eroo. - typyh15
mun mielestä jackson on tosi hyvä! sil on ihana ääni ja sil on paras tanssitaito näistä jätkistä!..
- Johtaja
Ihan pelle ja turha jätkä..koko paska o iha perseest,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980