eihän ne kummatkaan osannu laulaa... ehkä Danielalla oli hyvä ääni oikeasti,mutta muuten kyllä ne ei ees menetelly!!
mutta jos ois pakko valita,että kumpi ois mieluummin voittanu Jane vai INDX,niin sitte oisin valinnu Janen!!
sitä paitsi todella idiootit nimet bändeille!! ihme että niistä ei tullu Tarzan ja Jane!!
EI MILLÄÄN PAHALLA popstars fanit...
kummatki ihan perseestä!!!!
ei.kiinnosta!
5
502
Vastaukset
- ihmettelijä
Tuntuu kiinnostavan kun pitää tänne kirjoitella!
Olet idiootti!!!!! - .Pömppö.
Samaa mieltä oon!!
- .Pömppö.
Samaa mieltä oon siis ei kiinnosta -kanssa!!
- ZiBuLi
Niin samoin noiden muiden kanssa.!
- ei kolahda
KYLLÄ MÄ PYSYN OMASSA MUSIIKKIMAUSSANI KIINNI SEURAAVAT 20 VUOTTA..... EI KIITOS. EN KUULLU MUTTA DANIELAN KANNATTAISI JATKAA URAANSA PIDEMMÄLLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980