Siis se Tea on niin kunnon kana kUn eilen niiltä kysyttiinb että voitatteko niin tottakai tea meni heti mikin eteen ja sa´noi että :"TOTTAKAI ME VOITETAAN" Ja se on muutenkin just sellanen että: " äänestäkää minua, minä olen paras! LoL oikeesti! Sorry kaikki Tea Fanit!
Tea kunnon kana!!
9
1092
Vastaukset
- sjp
niin just! se on aivan älyttömän ärsyttävä! ja sen "tanssi"..krhm. *lyö päätänsä seinään*
- laDy
Niin oon samaa mieltä! Ihan kamala ämmä! Se yritttää liikaa eikä sekään oo nättiä!
Sellanen Läski paska tea! - MJK
laDy kirjoitti:
Niin oon samaa mieltä! Ihan kamala ämmä! Se yritttää liikaa eikä sekään oo nättiä!
Sellanen Läski paska tea!Taidat vaan itse olla kateellinen kun Tea on uskomattoman lahjakas, kaunis ja mielettömän upea esiintyjä. BTW, Tealla on ihan milettömän upea kroppa...
- Nimetön
MJK kirjoitti:
Taidat vaan itse olla kateellinen kun Tea on uskomattoman lahjakas, kaunis ja mielettömän upea esiintyjä. BTW, Tealla on ihan milettömän upea kroppa...
Minä en aikanaan ole ollenkaan kateellinen. Minusta Tea esitti "hieman" yli oman osuutensa...
- blaah
Nimetön kirjoitti:
Minä en aikanaan ole ollenkaan kateellinen. Minusta Tea esitti "hieman" yli oman osuutensa...
ehkä se vaan halus voittaa ja pisti kaikkensa
- helpiru
blaah kirjoitti:
ehkä se vaan halus voittaa ja pisti kaikkensa
Tea on läski kana ja kaikkea! HYIIIIIII
- Minä
helpiru kirjoitti:
Tea on läski kana ja kaikkea! HYIIIIIII
Ei teidän tarvii Teaa haukkua! Se on niistä paras ja miia myös!!
- ?daa ;)
Minä kirjoitti:
Ei teidän tarvii Teaa haukkua! Se on niistä paras ja miia myös!!
En aio kuunnella tulevaisuudessa kumpaakaan bändiä, mutta tea on kana! ´Se koko ajan haluaa olla äänessä ja jankuttaa jotain, juuri silleen et katsojat huomatkaa kaikki minut! Älkää ees kahtoko noita muita. Sen niinku ehkä kannattas ottaa mallia Danielasta. Ja musta ainaki on aika hienoo et vaikka se sai tietää olevansa raskaana, niin se ei jättäny kilpailua kesken, kuten moni olis varmaan tehny. Et hyvä Daniela! :) En haluis haukkua, mutta tea ärsyttää, eikä ole paras..
- Vähän "respektii"...
laDy kirjoitti:
Sellanen Läski paska tea!Joko sulla on linssi pahasti huurussa tai sit niit ei ole ollenkaan..Teahan on normaalin kokoinen nuori nainen.Nyt kyllä kirjoituksestasi paistaa kateus pahasti läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976