Tea kunnon kana!!

PöLö

Siis se Tea on niin kunnon kana kUn eilen niiltä kysyttiinb että voitatteko niin tottakai tea meni heti mikin eteen ja sa´noi että :"TOTTAKAI ME VOITETAAN" Ja se on muutenkin just sellanen että: " äänestäkää minua, minä olen paras! LoL oikeesti! Sorry kaikki Tea Fanit!

9

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjp

      niin just! se on aivan älyttömän ärsyttävä! ja sen "tanssi"..krhm. *lyö päätänsä seinään*

      • laDy

        Niin oon samaa mieltä! Ihan kamala ämmä! Se yritttää liikaa eikä sekään oo nättiä!
        Sellanen Läski paska tea!


      • MJK
        laDy kirjoitti:

        Niin oon samaa mieltä! Ihan kamala ämmä! Se yritttää liikaa eikä sekään oo nättiä!
        Sellanen Läski paska tea!

        Taidat vaan itse olla kateellinen kun Tea on uskomattoman lahjakas, kaunis ja mielettömän upea esiintyjä. BTW, Tealla on ihan milettömän upea kroppa...


      • Nimetön
        MJK kirjoitti:

        Taidat vaan itse olla kateellinen kun Tea on uskomattoman lahjakas, kaunis ja mielettömän upea esiintyjä. BTW, Tealla on ihan milettömän upea kroppa...

        Minä en aikanaan ole ollenkaan kateellinen. Minusta Tea esitti "hieman" yli oman osuutensa...


      • blaah
        Nimetön kirjoitti:

        Minä en aikanaan ole ollenkaan kateellinen. Minusta Tea esitti "hieman" yli oman osuutensa...

        ehkä se vaan halus voittaa ja pisti kaikkensa


      • helpiru
        blaah kirjoitti:

        ehkä se vaan halus voittaa ja pisti kaikkensa

        Tea on läski kana ja kaikkea! HYIIIIIII


      • Minä
        helpiru kirjoitti:

        Tea on läski kana ja kaikkea! HYIIIIIII

        Ei teidän tarvii Teaa haukkua! Se on niistä paras ja miia myös!!


      • ?daa ;)
        Minä kirjoitti:

        Ei teidän tarvii Teaa haukkua! Se on niistä paras ja miia myös!!

        En aio kuunnella tulevaisuudessa kumpaakaan bändiä, mutta tea on kana! ´Se koko ajan haluaa olla äänessä ja jankuttaa jotain, juuri silleen et katsojat huomatkaa kaikki minut! Älkää ees kahtoko noita muita. Sen niinku ehkä kannattas ottaa mallia Danielasta. Ja musta ainaki on aika hienoo et vaikka se sai tietää olevansa raskaana, niin se ei jättäny kilpailua kesken, kuten moni olis varmaan tehny. Et hyvä Daniela! :) En haluis haukkua, mutta tea ärsyttää, eikä ole paras..


      • Vähän "respektii"...
        laDy kirjoitti:

        Niin oon samaa mieltä! Ihan kamala ämmä! Se yritttää liikaa eikä sekään oo nättiä!
        Sellanen Läski paska tea!

        Joko sulla on linssi pahasti huurussa tai sit niit ei ole ollenkaan..Teahan on normaalin kokoinen nuori nainen.Nyt kyllä kirjoituksestasi paistaa kateus pahasti läpi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe