Mikä on SETA?

Rocky Kim

Tarja Halonen on joskus johtanut tämmöistä kun SETA-järjestöä.

Mikä on SETA? O

12

1615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

SETA= SEksuaalinen TAsavertaisuus. Se on vissiin joku homo/lesbo -järjestö.

• Joo

Tästä kun ääneni annoin..

• Tasavertaisuus? Siis kenelle vain?
        MIKSI toisten seksuaalisuus kiinnostaa?
        Minua kiinnostaa VAIN omani ja pasisuhteessa kanssani elävän. Muille suon vapauden olla kiinnostumatta oli, sitten lesbo, homo, hetero tai muu. Lapsiseksiin suhtaudun ehdottoman kielteisesti!
        PO järjestö EI ole VAIN noiden poikkeavien, kuten jo nomikin sanoo: Tasa-arvo.
        Onko se vaikea käsittää?

• Ninni

Taitaa Halonen sitä johtaa vieläkin! Kuka tietää?
      Onkohan vielä jäsen, jotain kautta? YÖK

• kannattaja

Oletpa sinä sivistymätön ja suvaitsematon moukka.

• oikeaa tietoa

On semmoisia ihmisiä, jotka tykkäävät samasta sukupuolesta

Eli miehet ovat sukupuoli yhteydessä keskenään, niinkuin mies ja nainen, mutta kun miehellä ei ole naisen sukupuoli elintä, täytyy homma hoitaa "persesilmään" , nämä ovat Homoja, eli miehet(jos nyt miehiksi voi sanoa) katselevat toisten miestem perään

Sitten taas naisetkin tykkäävät toisista naisista, ne hoitelevat sukupuoli yhdynnät nuolemalla toisiaan "pilluun", kuten eräs nais kansanedustajakin rintalapullaan ilmoitti, "vittu haisee hyvälle", nämä ovat Lesboja

Nämä aiemmin luokilteltiin sairauksiksi, mutta niiltäosin lakia muutettu, voivat jo nykyisin mennä keskenään samaa sukupuolta olevatkin, ikäänkuin naimisiin, sanotaan parisuhteeksi

Rouva Presidenttimmekin oli näitten yhdistyksen puheenjohtaja SETA lyhennysnimeltään, eli nämä toimii järjestöinäkin, valitsevat keskuudestaan puheenjohtajan, kuten järjestöissä ikään, en tiedä Halosen jälkeisiä puheenjohtajia tarkemmin, mutta lienevät kuteen heillä asiaan kuuluukin, samaa sukupuolta rakastavia, ei kuten normaalisti rakastetaan toista sukupuolta, siinämielessä poikkeavia ovat, normaali ihminen katsoo heitä vähän kartellen

Nämä ei keskenään voi saada lapsia

• utelias

ilmoitti, että "vittu haisee hyvälle"? Lauseesta muuten miehenä periaatteessa samaa mieltä, mutta naisen sanomana...

• hasis
        utelias kirjoitti:

ilmoitti, että "vittu haisee hyvälle"? Lauseesta muuten miehenä periaatteessa samaa mieltä, mutta naisen sanomana...

Roosa hasiksenpolttaja Meriläinenhän se oli!

• Vesku
        hasis kirjoitti:

Marihuana, ei hasis.

• Hjelmeri
        Vesku kirjoitti:

Marihuana, ei hasis.

Kyllä Kekkonen ois moiset laittomuudet karsinu.

Mikähän se Vappu Taipale siellä Stakesissa muuten hommaili, jotain huumejuttuja, ai nii sehän on Tarjan kaveri ollaan ihan hyshys..

• utelias
        hasis kirjoitti:

Kiitos.

• perustamassa SETAa

Joskus -70 luvun alussa.
      Siihen aikaan hän asui naisen kans kimppa-asunnossa. Se toinen nainen oli lesbo, mikä ei tietenkään tarkota Tarjan oleen. Tarja oli vain vapaamielinen kavereita valitessaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82