Mielipiteeni laulajista+biiseistä

Annika

JANE:

Daniela: Osaa laulaa ja on luonteva lavalla. Ainoa huono puoli tietysti raskaus.

Mia: Laulaa ihan kelvollisesti. Näyttää joskus lavalla vähän vaisulta ja naamalla on koko ajan hämmentynyt hymy.

Eve: Ihan mukavan näköinen tyttö. Ääni tosin on aika hentoinen. Lavalla luonteva.

Tea: Yliesittää, joka ei ole kaunista katsottavaa. Ääni voisi myös parempikin olla.

IndeX:

Jackson: Tanssii hyvin, käden "apinamainen" asento tosin joskus hieman ärsyttävä. Ääni on hyvä, mutta aika korkea.

Ari: Liikkuu hyvin, on luonteva lavalla. Ääni miellyttävän matala.

Rene: Jotenkin mitäänsanomaton. Laulaa ihan ok ja tanssii ihan ok, mutta tylsä.

BIISIT:

Järkyttäviä biisejä. Mistä Asikainen oikein repii ideat näihin kappaleisiin? Kaikki samaa hötöä. No, eipä sillä kuitenkaan ole väliä, koska ihmiset todennäköisesti ostavat levyn artistien takia, eivätkä musiikin.

6

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killiPää

      Niin oon lähes samaa mieltä. TEA on maailman hirvein ihminen! Ja jacksonista oon ihan samaa mieltä kuin sä.:D Mutta mun mielestä Biisit ihhan ok!

      Ootteko muuten huomannu että jackson laittaa jokaisen sen laulu kohdan perään sellaisen jännän "jatkon" jos on esim sana laulaa. Niin se tekee sen näin: "Laulaa.aaaaa.aaaaa"

      Ymmärrättekö? :D

      • Annika

        Mun mielestä Jackson ei enää niin pahasti "venytä" niitä sanoja kuin alussa. Kehitystä siis on tapahtunut tässä asiassa.


    • Nimetön

      Minusta tyttöjen biisit ovat huomattavasti parempia kuin poikien. Myös tyttöjen äänet ovat paljon paremmat ja kauniimmat. Itse ostaisin Janen levyn musiikin takia.
      Indxin biisit ovat aivan kamalia. Koko ajan toistetaan jotain samaa asiaa. Paras näistä neljästä kuullusta biisistä on se eilen kuultu Mies ei itke tai joku sellainen se oli.
      Noista laulajista olen samaa mieltä. Tosin Tea ei aiemmin esittänyt oikeastaan liikaa. Eilen kuitenkin hänen laulunsa ja liikehdintänsä oli kamalaa katsottavaa. Jackson oli kyllä aika sexy sen lakin kanssa, mutta siihen se sit jääkin. Se laulaa ihan nenästä ja ääni on muutenkin aika kamala. Minen pidä ollenkaan.
      Olin kyllä loppuun asti täysin sydämin tyttöjen puolella, vaikka tiesin poikien voittavan. Jos pojat ja tytöt kisaavat vastakkain, pojat voittavat aina. Se on yksinkertaisesti epäreilua. Tytöt tietenkin äänestävät poikia. Se nyt on selvä, koska tytöt keräävät poikien julisteita ja levyjä. Ja taas pojat ylistävät omaa sukupuoltaan. Ihme, että Jane sai yhtään ääntä.

      • Liesl

        EEVA-LEENA:
        Kamala ääni, ärsyttävä puhetyyli, pelkkää perseenheiluttamista.

        DANIELA:
        Toisinaan ihan kiva ääni. Raskaus on bändin kannalta huono puoli, se häippäsee varmaan kohta.

        MIIA:
        Nätti tyttö joka osaa laulaa. Lavaesiintyminen ei kuitenkaan kauhean luontevaa tai yllätyksellistä.

        TEA:
        Tsempannut hirveästi, vaikka yliesittäminen toisinaan häiritsee. Ääni jää esiintymisen alle, en muista ollenkaan hänen ääntään.

        JACKSON:
        En pidä äänestä ollenkaan. Perustaisi bändin Eeva-Leenan kanssa. Esiintyminen sellaista apinamaista, liian erilaista kuin muilla.

        ARI:
        Hieno ääni, hieno karisma, ulkonäköäkin löytyy. Esiintyminen paranee varmaan kokemuksen myötä.

        RENE:
        Hieno, nuori ääni, hyvä esiintyminen ja tälläkin ulkonäöstä plussaa. Osaa koreografiat hyvin, kokemuksen myötä Renellekin varmaan kehittyy oma esiintymistyylinsä.

        MUSIIKKI:
        Asikaisen lyriikat ovat useinmiten kamalaa kuunneltavaa. Pelkkää saman jankkaamista säkeistöstä toiseen. Tarttuvia biisejä kaikki, mutta kuten sanoin, se saman hokeminen ärsyttää, samoin biisien samankaltaisuus.


    • miiluliinu

      moi kaikki!!
      musta on kiva kun index voitti,ku munmielestä se on parempi kun jane,mut jos ne olis ollu yhtä hyvii,nii mä olisin halunnu,et jane voittaa.

      • Oma arvio

        Tytöistä Daniela ylivoimaisesti paras, Tean esiintyminen ärsyttää. Pojista Jackson karismaattinen ja hänellä on jännä ääni, jota kaikki suomalaiset eivät tosin ymmärrä arvostaa.
        Ari on myös kehittynyt valtavasti ja hänellä on OK ääni ja pistää kaiken likoon esityksissä. Rene on aika mitäänsanomaton.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe