Boikotoikaa näitä bändejä!

Musaa tekemällä tehtynä

Boikotoikaa näitä bändejä! Jane hävisi katsojia rahastaneen äänestyksen, mutta silti tytöt tulevat saamaan levytyssopimuksen. Jälleen tässä rahastetaan hyväuskoisia katsojia - Nyt saa tämä idoleilla pelleily riittää.

PS. Hanna Pakarisestakaan ei tullut lopulta idolia, kyseinen nainen ei enää edes keikkaile ja uusia biisejä ei tule.

Se siitä popstar-huumasta.

7

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brrr

bändien kokoonpanot suomen parhaimmistoa(ainakin pitäisi olla) ja hyvät ainekset on kasassa, mutta sitten...mitä tapahtuu...bändeille annetaan ällöttävät ja lipevät laulut laulettaviksi.eikö suomesta löydy parempia musan tekijöitä?vai onko kohderyhmä pelkästään naiiviset teinitytöt.silmänruokaa on mutta korvat jää ilman herkkuja.

• utelias

Siis mitä,mistä tiedät ettei Hanna keikkaile/levytä enää..??Kerro lisää!

• Utelias myös.

Niin kerro? Miksi hanna ei muka enää keikkaile tai tee musaa. OOtko varma? mistä oot kuullu moista?

• utelias
        Utelias myös. kirjoitti:

Niin kerro? Miksi hanna ei muka enää keikkaile tai tee musaa. OOtko varma? mistä oot kuullu moista?

..ja sen mukaan Hannalla keikkaa pukkaa vähintään 1/vko tahtia ensi kesään asti,joten tais joku laskea luikuria täällä!

• Alkuperäisen viestin kirjoi...

Tietoni perustuvat hyvin luotettavaan lähteeseen. Serkkuni työskentelee levytysalalla ja sieltä tulevat tiedot ovat lähes varmoja.

Ja näkeehän Hannasta, että ura ei oikein suju. Kukaan ei hänestä enää puhu. Hän olikin lähinnä vain yhden kuukauden puheenaihe.

• Mälly

Kovaa matskua tulee. Et olisi kateellinen?
      Ihanaa, jos tytöt saavat sen levytyssopimuksen.

• Liesl

Poikabänsin laulajat osaavat laulaa ja ovat luontevia esiintyjiä, mutta ne biisit... Onneksi ne kamalimmat renkutukset ovat tytöillä, mutta kuitenkin. Pojat vaan hokevat: "Kaadutaan kaadutaan", "miehet ei, itke ei" ja "jee jee jee". Hurjan monipuoliset lyriikat. Asikaisen Risto on varmaan iltapalaa syödessään joku arkipäivä päättänyt, että "kirjoitanpas taas yhen biisin noille". Ilman sen kummempaa inspiraatiota tai tarkoitusta.

Mäkin luulin, että toiseksi tullut bändi ei saa levytytssopimusta tai saa sen vasta pidemmän ajan päästä...? Niin, rahastusta.

Mutta ostan silti poikien levyn, sitä on kiva kuunnella taustalla tai jos haluaa tanssia/hyppiä/laulaa. Ei vaan keskity lyriikoihin. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4056
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1847
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1230
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe