pojat on aivan ihania.. varsinkin ari, renestä en niinkään välitä, mutta kuitenkin.. ainoo mikä siinä systeemissä mättää niin on ne biisit.. siis kuuntelitteko te niitä sanoja? niissä ei oo mitään järkee ja ne kuullostaa väkisin väännetyiltä.. biisit vaihtoon niin johan alkaa homma luistamaan.. muuten menee lahjakkuudet hukkaan..
siis mun mielestä
elisabeth
4
317
Vastaukset
- Myö
Pojat on ihan pyllynreiästä!! Varsinki Rene... Tyttöjen ois pitäny voittaa!!
- laura^^
ARI ON IHQ :D ´niin oon samaa mieltä. Biisit mättää.. MutTTA Chill Chill.:D
- Nimetön
Pojat, varsinkin Ari ovat kyllä hyviä. Ei siinä mitään, mutta biisit ovat niin kamalia, etten ole ennen pahempia kuullut. Silti tytöt olivat minusta parempia.
- janika-84
Joo,sä kirjoitit kyllä ihan asiaa,mutta sehän on päivän selvää.. ..ainoastaan itse voi itselleen sanoittaa hyvän biisin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990