Harmittaa kun lukee remeksen käymää keskutelua suomi24 perussuomalaiset palstalla.
Jää vaikutelma, että muutos on iskenyt kätensä pas kaan, ottaessaan remeksen ehdokkaakseen.
Käykää lukemassa remeksen käymää keskustelua:http://keskustelu.suomi24.fi/node/13180737
Muutoksen Aimo Remes pilaa mainettaan
42
186
Vastaukset
- Pieni ote
Oletko sinä Aimo31.12.2014 19:590
lukutaidoton tai onko niin, että et ymmärrä lukemaasi?
Kirjoitit:
"valtuustoryhmä on todennut ettemme ala kärsityn tuomion uudeksi tuomariksi."
Eli ohitit tällä taas sinulle asetetun kysymyksen ja arvostelun, joka ei ollut yhdellekkään tätä viestiketjua seuraanelle mikään yllätys.
Annat itsestäsi tässä ketjussa hyvin typerän kuvan, joka varmasti vaikuttaa äänestäjien mielikuvaan sinusta.
Sinulle asetettu kommentti:
"Nämä selityksesi, että ei pidä tuomita kertaalleen, eivät kertakaikkisesti kuulu edes tähän asiaan, vaan se, että hän salasi itsestään oleellisen tiedon ja sen perusteella hänet olisi pitänyt potkaista ulos!"
Johtopäätös: Tätä keskustelua on ollut mielenkiintoista seurata kun politiikko Aimo Remes kiemurtelee itseensä kohdistuneesta asiaperustein ilmaistusta kritiikistä, eikä sanallakaan ota kantaa itse asiaan, vaan kiemurtelee ja yrittää manipuloida itsensä ja vastuunsa pois itse asiasta, siinä kuitenkaan onnistumatta.
aimo.remes31.12.2014 21:49
Olen ottanut täyden vastuun siitä, että olen jättänyt ehdokaslistat keskusvaalilautakuntaan, vaikka keskustelussa on väitetty olleen julkinen tieto ehdokkaistamme on perätön.
Missään emme julkaiseet ehdokkaitemme nimiä ennen listojen jättämistä, joten kaikki on todistamattomia väittämiä.
Jos tomiosta olisi ollut minulla vaaliasiamiehenä tieto olisin tietenkin poistanut ehdokaslistalta ja ilmoittanut asianomaiselle syyn poistamiseen
Taas samaa sontaa31.12.2014 22:090
Kerro nyt jo ihmeessä mitä mieltä olet siitä, että kyseinen ehdolle asettunut henkilö
salasi itsestään oleellisen tiedon ja eikö tämä salailu sinusta sitten enään ollutkaan millään tavalla väärin? Tässä oli kyllä aivan selkeä erottamisen paikka ja syykin selvä, eli salaaminen!!!! Älä jankuta enää Aimo tätä uudelleen tuomitsemista kun se ei ole tämä jutun pointtio millään tasolla.
Kyllä täytyy sanoa, että perussuomalaiset voittivat todella paljon kun sinut erottivat puolueesta,voiko sinusta raskaampaa kirkkolaivaa soudettavaksi enää löytyä?
Sääliksi käy muutos2011 puoluetta kun sinun kaltaisen lässyttäjän riveihinsä ottivat.
Olet muutoksen riveissä sitoutumattomana ja toivottavsti, eivät koskaan ota sinua jäseneksi puolueeseen.
Minusta sinun kannattaisi peruttaa ehdokkuutesi muutoksessa, koska et pysty hyvin selkeään asiaan ottamaan kantaa ja politiikka ei kaipaa sinun kaltaisia hössöttäjiä yhtään lisää tähän maahan.
Menisit aimo pilkille tai tekisit jotain itsellesi hyödyllistä ja antaisit politiikan olla rauhassa, koska sinä vain vaikeutat sitä ja muut osaavat ne hommat paremmin kuin sinä!!!- Muutos mies!
"Kerro nyt jo ihmeessä mitä mieltä olet siitä, että kyseinen ehdolle asettunut henkilö
salasi itsestään oleellisen tiedon ja eikö tämä salailu sinusta sitten enään ollutkaan millään tavalla väärin? "
Yllä olevaan on aivan turha odottaa mitään vastausta aimo remekseltä!
Remes on tyypillinen politiikko, joka ei vastaa suoriin kysymyksiin.
Muutos 2011 ottaa riskin kun ottaa listalleen tällaisia ehdokkaita, eli tarkkana saa olla kun lähtee muutoksesta ehdokasta valitsemaan.(onneksi kuulun toiseen vaalipiiriin)
Tietysti pitää huomioida se, että muutos tarvitsee kipeästi ehdokkaita, mutta kyllä jotain kritiikkiä pitäisi harjoittaa, ei se, että on osoittanut rohkeutta perussuomalaisissa ja uskaltanut arvostella säätiö järjestelyjä ja puoluetta omien sääntöjen noudattamatta jättämisestä, ei vielä kerro ehdokkaasta oleellisinta. - Enne maa repeää!
Muutos mies! kirjoitti:
"Kerro nyt jo ihmeessä mitä mieltä olet siitä, että kyseinen ehdolle asettunut henkilö
salasi itsestään oleellisen tiedon ja eikö tämä salailu sinusta sitten enään ollutkaan millään tavalla väärin? "
Yllä olevaan on aivan turha odottaa mitään vastausta aimo remekseltä!
Remes on tyypillinen politiikko, joka ei vastaa suoriin kysymyksiin.
Muutos 2011 ottaa riskin kun ottaa listalleen tällaisia ehdokkaita, eli tarkkana saa olla kun lähtee muutoksesta ehdokasta valitsemaan.(onneksi kuulun toiseen vaalipiiriin)
Tietysti pitää huomioida se, että muutos tarvitsee kipeästi ehdokkaita, mutta kyllä jotain kritiikkiä pitäisi harjoittaa, ei se, että on osoittanut rohkeutta perussuomalaisissa ja uskaltanut arvostella säätiö järjestelyjä ja puoluetta omien sääntöjen noudattamatta jättämisestä, ei vielä kerro ehdokkaasta oleellisinta.Sinähän riitainen henkilö olet,vietkö persujen riidat ja kaunat vielä muutokseenkin mukanasi.
Remes on selvästi tuonut esiin tapahtumat eikä ole kieltänyt vastuutaan vaaliasiamiehenä.
Näitä "Hakkaraisia" lienee riittävästi ja minkähänlaiset tuomiot löytyisivät taustoistasi,sillä ovat näillä länkyttäjillä oma tausta ei kestäkään lähempää tarkastelua.
Oletko vielä pyrkimässä ehdokkaaksi Muutokseen,etkä älyä edes hävetä! - Vai niin...
Enne maa repeää! kirjoitti:
Sinähän riitainen henkilö olet,vietkö persujen riidat ja kaunat vielä muutokseenkin mukanasi.
Remes on selvästi tuonut esiin tapahtumat eikä ole kieltänyt vastuutaan vaaliasiamiehenä.
Näitä "Hakkaraisia" lienee riittävästi ja minkähänlaiset tuomiot löytyisivät taustoistasi,sillä ovat näillä länkyttäjillä oma tausta ei kestäkään lähempää tarkastelua.
Oletko vielä pyrkimässä ehdokkaaksi Muutokseen,etkä älyä edes hävetä!"Remes on selvästi tuonut esiin tapahtumat eikä ole kieltänyt vastuutaan vaaliasiamiehenä."
Remes ei ole missään ottanut kantaa siihen, että ehdolle asettunut henkilö salasi oleellisen tiedon, eli rikostuomion, jolla olisi ollut merkitystä hänen ehdokkaaksi pääsyyn.
Remes on kyllä sanonut, että jos tuomio olisi ollut tiedossa, niin ehdokkuus olisi evätty.
Minä en ole riitainen, mutta keskityn oleelliseen ja suuresti ihmettelen, että Remes ei ota juuri tähän asiaan kantaa, vaan selittelee, jotain, että ei pidä tuomita uudelleen..
Minulla ei myöskään ole mitään hävettävää! - Fariseus olen
Vai niin... kirjoitti:
"Remes on selvästi tuonut esiin tapahtumat eikä ole kieltänyt vastuutaan vaaliasiamiehenä."
Remes ei ole missään ottanut kantaa siihen, että ehdolle asettunut henkilö salasi oleellisen tiedon, eli rikostuomion, jolla olisi ollut merkitystä hänen ehdokkaaksi pääsyyn.
Remes on kyllä sanonut, että jos tuomio olisi ollut tiedossa, niin ehdokkuus olisi evätty.
Minä en ole riitainen, mutta keskityn oleelliseen ja suuresti ihmettelen, että Remes ei ota juuri tähän asiaan kantaa, vaan selittelee, jotain, että ei pidä tuomita uudelleen..
Minulla ei myöskään ole mitään hävettävää!Niin, kukapa se omaa luurankoaan häpeäisi,"Kiitos siitä etten minä ole kuin tuo bublikaani"!
- Ei ole
Aimo Remes ei ole muutoksen jäsen, vaan onneksi ainoastaan sitoutumattomana ehdokkaana.
- Hyllylle vain
Niin onneksiko,ilmoittakaa se myöskin Remekselleja pyytäkää vetäytymään ehdokkuudestaan, tai poistakaa tuollainen hylkiö listaltanne.
- Käykää lukemassa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13219788
Aimon kotikunnan kärsämäen suomi24 palsta on mielenkiintoinen paikka, missä lukijoita riittää kunnan pienestä koosta riippumatta.- Tör-mänen
Käykää myös lukemassa Kuusamo 24 Kysymys järjestösihteeri Kortesalmelle!
- Jos olisin
Aimo Remes, niin vaatisin välittömästi kärsämäenkunnan päivittävän sivunsa ja niissä olevat listat valtuutetuista ja heidän puoluetunnuksensa.
Mitään viivyttelyä en sallisi ja uhkaisin kuntaa oikeustoimilla, jos eivät viivytyksettä korjaa tietoja. Jopa poliisilla!!!
Ei henkilöistä ja heidän puoluetunnuksistaan saa olla väärää tietoa virallisissa sivuissa, ne on korjattava viivytyksettä. - Tuskaa lisää
Jos olisin kirjoitti:
Aimo Remes, niin vaatisin välittömästi kärsämäenkunnan päivittävän sivunsa ja niissä olevat listat valtuutetuista ja heidän puoluetunnuksensa.
Mitään viivyttelyä en sallisi ja uhkaisin kuntaa oikeustoimilla, jos eivät viivytyksettä korjaa tietoja. Jopa poliisilla!!!
Ei henkilöistä ja heidän puoluetunnuksistaan saa olla väärää tietoa virallisissa sivuissa, ne on korjattava viivytyksettä.Ei poliisi puutu Kärsämäen kunnan suurimpiinkaan laiminlyönteihin toteaa vain ettei asia kuulupoliisille.
Osoitat täyden tietimättömyytesi viranomaistoimintaa,mutta tietohan lisäisi tuskaasi. - Mistä sinä sen
Tuskaa lisää kirjoitti:
Ei poliisi puutu Kärsämäen kunnan suurimpiinkaan laiminlyönteihin toteaa vain ettei asia kuulupoliisille.
Osoitat täyden tietimättömyytesi viranomaistoimintaa,mutta tietohan lisäisi tuskaasi.tiedät?Oletko kenties itse poliisi?
- Polliisi?
Mistä sinä sen kirjoitti:
tiedät?Oletko kenties itse poliisi?
Sinäkö olet?
- Epäilen vahvasti
Jos olisin kirjoitti:
Ei henkilöistä ja heidän puoluetunnuksistaan saa olla väärää tietoa virallisissa sivuissa, ne on korjattava viivytyksettä.epäilen vahvasti, että kunta on jo saanut useitakin yhteyden ottoja asiasta, mutta ei kuitenkaan halua päivittää sivuja jostain syystä.
Kärsämäki ei ole ainoa kunta missä nämä valtuuston muutokset ovat päivittämättä!
Esim. Pieksämäen kunnassa on aivan sama tilanne.
- Aimo töpeksii
- Aimo haluaa
selvästi myös sääliä osakseen. Hänet on erotettu perussuomalaisita, mutta ei muka ole saanut siitä mitään tarkempaa tietoa puoluehallitukselta, muuta kuin, että olisi käyttäytynyt eu-vaalein aikana jotenkin puolueen vastaisesti.
Ihmetyttää koko tämä erottamis" juttu"
Ihmistä kun ei noin vaan eroteta mistään puolueesta ilman vakavia perusteita ja erottamista ei lain mukaan saa tehdä kuulematta henkilöä itseään ja tästä on olemassa myös oikeuden päätöksiä.
Erottamisprosessissa on oltava hyvin tarkka ja siinä ei sallita pienintäkään muotovirhettä. Olen ymmärtänyt, että Remes ei edes yrittänyt valittaa erottamisesta, mutta muuten meluaa siitä kuin mikäkin kakara.
Nyt hänen on turha haikailla takaisin perussuomalaisiin, kun on toisen puolueen listoilla.
Remes on oikeassa siinä persujen säätiöittämis jutussa ja myös siinä, että persut eivät ole noudattaneet omia pykäliään kun eu-ehdokkaita on asetettu ehdolle, mutta muuten Remes on rasittava politiikko, joka vain jankkaa samaa asiaa...
Pa skaan ovat muutoslaiset kätensä iskeneet kun remeksen ovat listoilleen ottaneet.Kiitos avauksesta,en tienytkään olevani näin merkittvä henkilö joten esitän nöyrimmät kiitokseni uhrautumatta.
Eromispäätöksestäni ei voi valittaa,mutta aion haastaa erottajani käräjäoikeuteen kunhan saan allekirjoitetun ja tarkastetun puoluehallituksen pöytäkirjanotteen,josta haasteaika on 3kk.
Yhdistyslaki tosin kertoo päätösen olevan mitättömän moitekanteesta huolimatta, kun se loukkaa jäsenen erityistä oikeutta.
Katson tuon erityisoikeuden syntyneen,kun minut on yhdessä Timo Soinin kanssa puoluekokouksessa,puolueen korkeimmassa päättävässä elimessä,valittu puoluevaltuuston jäseneksi.
Puoluevaltuusto taas valitsee puheenjohtajiston lisäksi muut puoluehallituksen jäsenet.
Asian ratkaisee aikanaan käräjäoikeus,mutta kiitos mainostamisestani.- Hengähdä välillä
Onko puolueesta kukaan myöntänyt puolueen rikkoneen omia sääntöjään?
Eikai se ole jankkaamista enempää kuin Kreikan tukipaketitkaan ennenkuin tapahtunut myönnetään.
Miten tämä nyt niin sinua alkaa kiukuttamaan? - Oulaisista
Ymmärryksessäsi on todellakin parantamisen varaa kun kävin seuraamassa koko ketjua, mutta vihasi Remestä kohtaan kyllä tulee selkeästi ilmi.
Oletko itsekin muutoksen ehdokkaana tai pyrkimässä ehdokkaaksi Oulun vaalipiirissä? - Tarkkaa lukemista!
Oulaisista kirjoitti:
Ymmärryksessäsi on todellakin parantamisen varaa kun kävin seuraamassa koko ketjua, mutta vihasi Remestä kohtaan kyllä tulee selkeästi ilmi.
Oletko itsekin muutoksen ehdokkaana tai pyrkimässä ehdokkaaksi Oulun vaalipiirissä?En usko, että kukaan Aimo Remestä vihaa, millään tavalla, en ainakaan minä missään nimessä.
Kyse on vain siitä, että hän ei osaa myöntää lapsellista virhettään, miten hän toimi kun kävi ilmi, että yksi kunnallisvaaleihin ehdolle asettunut ei ollut kertonut, että oli saanut tuomion aikoinaan hyvin vakavasta rikoksesta.
Asian paljastuessa vaalien jälkeen remes totesi, että ei pidä tuomita ihmistä uudestaan, mikä sinänsä pitää paikkaansa, mutta tärkeän asian salaaminen ei ollutkaan remekselle mikään synti, eikä asia käsitelty tältä pohjalta lainkaan, vaikka olisi pitänyt.
Ihmetystä herättää, miksi remes ei myönnä virhettään tässä, vaikka se olisi jopa hänen etunsa.
Selvissä asioissa ei pidä pullikoida ja selitykset vain pahentavat tilannetta.
ps. En ole muutoksen ehdokkaana oulun seudulla!! - Hienoa Aimo
aimo.remes kirjoitti:
Kiitos avauksesta,en tienytkään olevani näin merkittvä henkilö joten esitän nöyrimmät kiitokseni uhrautumatta.
Eromispäätöksestäni ei voi valittaa,mutta aion haastaa erottajani käräjäoikeuteen kunhan saan allekirjoitetun ja tarkastetun puoluehallituksen pöytäkirjanotteen,josta haasteaika on 3kk.
Yhdistyslaki tosin kertoo päätösen olevan mitättömän moitekanteesta huolimatta, kun se loukkaa jäsenen erityistä oikeutta.
Katson tuon erityisoikeuden syntyneen,kun minut on yhdessä Timo Soinin kanssa puoluekokouksessa,puolueen korkeimmassa päättävässä elimessä,valittu puoluevaltuuston jäseneksi.
Puoluevaltuusto taas valitsee puheenjohtajiston lisäksi muut puoluehallituksen jäsenet.
Asian ratkaisee aikanaan käräjäoikeus,mutta kiitos mainostamisestani.Hienoa aimo, että et jätä erottamistasi pelkän ruikuttamisen tasolle, vaan viet asia eteenpäin!!!
Toivotttavasti muutkin persuista erotetut vievät asiansa oikeuteen, koska erottamiseen tarvitaan todella vahvat perusteet ja nyt ihmisiä on erotettu puolueesta hyvin heppoisin perustein. - KD:n jäsen
Rasittaakohan Remes muitakin sääntöjen rikkojia,kuin sinua ja kaltaisiasi puoluejohdon lisäksi.
Remes on ollut omantunnon ääni puolueessa Hauta-ahon ja monien muiden joukoissa joten pois puolueesta ja avaaja vielä haukkumaan jälkeen.
Tyypillistä toimintaa Persuissa,hyökkäys on paras puolustus. - En kiistä
KD:n jäsen kirjoitti:
Rasittaakohan Remes muitakin sääntöjen rikkojia,kuin sinua ja kaltaisiasi puoluejohdon lisäksi.
Remes on ollut omantunnon ääni puolueessa Hauta-ahon ja monien muiden joukoissa joten pois puolueesta ja avaaja vielä haukkumaan jälkeen.
Tyypillistä toimintaa Persuissa,hyökkäys on paras puolustus."Remes on ollut omantunnon ääni puolueessa Hauta-ahon ja monien muiden joukoissa joten pois puolueesta"
Näin varmasti on! Sitä en kiistä! Siitä huolimatta hän toimi moitittavasti kun alkoi puolustamaan rikostumiotaan salailuun syyllistynyttä persua.
Minä en enää ole ps-kannattaja ja olen näissä säätiö asioissa aivan samaa mieltä kuin remes ja äänestän seuraavissa vaaleissa muutos2011 puoluetta. - KD:n jäsen
En kiistä kirjoitti:
"Remes on ollut omantunnon ääni puolueessa Hauta-ahon ja monien muiden joukoissa joten pois puolueesta"
Näin varmasti on! Sitä en kiistä! Siitä huolimatta hän toimi moitittavasti kun alkoi puolustamaan rikostumiotaan salailuun syyllistynyttä persua.
Minä en enää ole ps-kannattaja ja olen näissä säätiö asioissa aivan samaa mieltä kuin remes ja äänestän seuraavissa vaaleissa muutos2011 puoluetta."En kiistä",olen mielenkiinnolla seurannut käymääsi keskustelua Remeksen kanssa Persupalstalla.
Ymmärrykseni mukaan Remes vei sinua kuin litranmittaa, niin vaihdoit palstaa ja sama näyttää jatkuvankin vaikka näyt pehmenevän.
Tee uusi avaus, niin voit pärjätä paremmin, kolmaskertahan toden sanoo. - Aimon helmi
KD:n jäsen kirjoitti:
"En kiistä",olen mielenkiinnolla seurannut käymääsi keskustelua Remeksen kanssa Persupalstalla.
Ymmärrykseni mukaan Remes vei sinua kuin litranmittaa, niin vaihdoit palstaa ja sama näyttää jatkuvankin vaikka näyt pehmenevän.
Tee uusi avaus, niin voit pärjätä paremmin, kolmaskertahan toden sanoo.suomi24 perussuomalaiset
"aimo.remes2.1.2015 10:33 2 SULJE
Näin asia on, kysymyksessä oleva henkilö ei vastoin väittämääsi ole koskaan liittynytkään ryhmään, tästä ovat dokumentit olemassa kunnavirastossa ja tuomion perusteella josta ehdonalaisuuskaan ei ole voimassa ei voi erottaa myöskään valtuusto,ei Laturi eikä panostaja, voisitko sinä ja milläperusteella?" - Sivusta seurannut
Aimon helmi kirjoitti:
suomi24 perussuomalaiset
"aimo.remes2.1.2015 10:33 2 SULJE
Näin asia on, kysymyksessä oleva henkilö ei vastoin väittämääsi ole koskaan liittynytkään ryhmään, tästä ovat dokumentit olemassa kunnavirastossa ja tuomion perusteella josta ehdonalaisuuskaan ei ole voimassa ei voi erottaa myöskään valtuusto,ei Laturi eikä panostaja, voisitko sinä ja milläperusteella?"kyse ei ollut valtuustosta erottamisesta. vaan perussuomalaisten ryhmästä erottaminen ja ryhmään hän on kuulunut, sano remes mitä tahansa, koska on hän sitten myöhemmässä vaiheessa muista syistä sitten itse kirjallisesti ilmoittanut eronneensa ryhmästä ja istuu edelleen valtuutossa.
Sivusta seurannut kirjoitti:
kyse ei ollut valtuustosta erottamisesta. vaan perussuomalaisten ryhmästä erottaminen ja ryhmään hän on kuulunut, sano remes mitä tahansa, koska on hän sitten myöhemmässä vaiheessa muista syistä sitten itse kirjallisesti ilmoittanut eronneensa ryhmästä ja istuu edelleen valtuutossa.
Hänet on valittu valtuustoon perussuomalaisten listalta,mutta koskaan ei ole allekirjoittanut alle ilmoitusta ryhmään liittymisestä joka on toimitettu valtuuston puheenjohtajalle.
Tuo ilmoitus on julkinen asiakirja, joka on saatavissa kunnantoimistosta, joka muuta väittää,niin tilatkaa se ja todistakaa väitteenne.
Valtuustokauden ensimmäisessä kokouksessa on valtuuston puheenjohtajalle
jätetty seuraava PS:n valtuustoryhmästä valtuutettujen allekirjoittama ryhmäilmoitus
Aimo Remes PJ.Mika Pietikäinen VPJ.Kari Pentikäinen,,Kari Pentikäinen,Ahti Hyvölä.
13.10.2014 On valtuuston puheenjohtajalle jätetty allekirjoitettu kirjallinen ilmoitus:
"Me seuraavat henkilöt irtisanoudumme Kärsämäen Perussuomalaisten valtuustoryhmästä 13.2014 alkaen:Pietikäinen Mika,Pentikäinen Kari,Pirhonen Jaakko, Huovila Tuula, Jussila Aino.
Tällaiset dokumentit on kunnantoimistossa,tilatkaa ja väittäkää senkinjälkeen,mutta nimellänne minua valehtelijaksi tässä asiassa!- Ei sinua ole
aimo.remes kirjoitti:
Hänet on valittu valtuustoon perussuomalaisten listalta,mutta koskaan ei ole allekirjoittanut alle ilmoitusta ryhmään liittymisestä joka on toimitettu valtuuston puheenjohtajalle.
Tuo ilmoitus on julkinen asiakirja, joka on saatavissa kunnantoimistosta, joka muuta väittää,niin tilatkaa se ja todistakaa väitteenne.
Valtuustokauden ensimmäisessä kokouksessa on valtuuston puheenjohtajalle
jätetty seuraava PS:n valtuustoryhmästä valtuutettujen allekirjoittama ryhmäilmoitus
Aimo Remes PJ.Mika Pietikäinen VPJ.Kari Pentikäinen,,Kari Pentikäinen,Ahti Hyvölä.
13.10.2014 On valtuuston puheenjohtajalle jätetty allekirjoitettu kirjallinen ilmoitus:
"Me seuraavat henkilöt irtisanoudumme Kärsämäen Perussuomalaisten valtuustoryhmästä 13.2014 alkaen:Pietikäinen Mika,Pentikäinen Kari,Pirhonen Jaakko, Huovila Tuula, Jussila Aino.
Tällaiset dokumentit on kunnantoimistossa,tilatkaa ja väittäkää senkinjälkeen,mutta nimellänne minua valehtelijaksi tässä asiassa!valehtelijaksi tässä väitetty, tämä esille ottaman asian johdosta.
Mitä tarkoiti sillä kun tieto tuomiosta tuli julki, niin kerroit, että ette halunneet enää toista kertaa tuomita. Mihin yhteyteen tämä liittyi ja minkälainen tuomitseminen tämä uudelleen tuomitseminen olisi ollut?
Tekikö tuomion saanut sinusta oikein kun salasi tämän tuomionsa asettuessaan ehdolle?
Outoa on myös se, että henkilö kuuluu perussuomnalaisiin ja valitaan heidän listaltaan valtuustoon, mutta ei kuitenkaan liity perussuomalaisten ryhmään, mutta ilmoittaa eronneensa ryhmästä, vaikka ei ko ryhmään ole kuulunutkaan. Varsin poikkeuksellista ja tällaisesta taas minä en ollut tietoinen aloittaessani keskustelua aiheesta. Pidin itsestään selvänä, että jos on ps-listalta valittu valtuutetuksi, niin kuuluu ryhmään ja jos on sitoutumaton, niin siitäkin on ilmoitus erikseen. - Muotoseikka
Ei sinua ole kirjoitti:
valehtelijaksi tässä väitetty, tämä esille ottaman asian johdosta.
Mitä tarkoiti sillä kun tieto tuomiosta tuli julki, niin kerroit, että ette halunneet enää toista kertaa tuomita. Mihin yhteyteen tämä liittyi ja minkälainen tuomitseminen tämä uudelleen tuomitseminen olisi ollut?
Tekikö tuomion saanut sinusta oikein kun salasi tämän tuomionsa asettuessaan ehdolle?
Outoa on myös se, että henkilö kuuluu perussuomnalaisiin ja valitaan heidän listaltaan valtuustoon, mutta ei kuitenkaan liity perussuomalaisten ryhmään, mutta ilmoittaa eronneensa ryhmästä, vaikka ei ko ryhmään ole kuulunutkaan. Varsin poikkeuksellista ja tällaisesta taas minä en ollut tietoinen aloittaessani keskustelua aiheesta. Pidin itsestään selvänä, että jos on ps-listalta valittu valtuutetuksi, niin kuuluu ryhmään ja jos on sitoutumaton, niin siitäkin on ilmoitus erikseen.Aika ihmeellistä tosiaan ja tuossa on kyse lähinnä muotoseikasta, eli tuomittu ei ole liittynyt ryhmään kirjallisesti, mutta mistä ihmeestä kukaan olisi tuota osannut tarkistaa, kun hänet kunnan sivuilla ja lehdissä, listoissa aina on ilmoitettu olevansa ps. Kuulosta saivartelulta kun henkilö kuitenkin on myöhemmässä vaiheessa eronnut kirjallisesti ryhmästä.
Sitä paitsi aika rankka tuomio kuitenkin 8kk ehdollista ja noin 20000 euroa korvauksia ja vieläpä lapseensekaantumisesta.
En itse olisi huolinut listoille ja asian ilmaantumisen jälkeen olisin tehnyt pesäeron ko valtuutettuun ja tehnyt sen selväksi, että ei kuulu ryhmään.
Tässä kohtaan olen suvaitsematon, vaikka tuomion onkin kärsitty ja siitä on pitkä aika, tällaisen asian salailu on ymmärtääkseni myös puolueesta erottamisen peruste. - Oudsider
Muotoseikka kirjoitti:
Aika ihmeellistä tosiaan ja tuossa on kyse lähinnä muotoseikasta, eli tuomittu ei ole liittynyt ryhmään kirjallisesti, mutta mistä ihmeestä kukaan olisi tuota osannut tarkistaa, kun hänet kunnan sivuilla ja lehdissä, listoissa aina on ilmoitettu olevansa ps. Kuulosta saivartelulta kun henkilö kuitenkin on myöhemmässä vaiheessa eronnut kirjallisesti ryhmästä.
Sitä paitsi aika rankka tuomio kuitenkin 8kk ehdollista ja noin 20000 euroa korvauksia ja vieläpä lapseensekaantumisesta.
En itse olisi huolinut listoille ja asian ilmaantumisen jälkeen olisin tehnyt pesäeron ko valtuutettuun ja tehnyt sen selväksi, että ei kuulu ryhmään.
Tässä kohtaan olen suvaitsematon, vaikka tuomion onkin kärsitty ja siitä on pitkä aika, tällaisen asian salailu on ymmärtääkseni myös puolueesta erottamisen peruste.Jokatapauksessa sinulta on vedetty nyt housut kinttuihin joten et voi näköjään kuin jatkaa länkytystäsi
- Kenelle
Muotoseikka kirjoitti:
Aika ihmeellistä tosiaan ja tuossa on kyse lähinnä muotoseikasta, eli tuomittu ei ole liittynyt ryhmään kirjallisesti, mutta mistä ihmeestä kukaan olisi tuota osannut tarkistaa, kun hänet kunnan sivuilla ja lehdissä, listoissa aina on ilmoitettu olevansa ps. Kuulosta saivartelulta kun henkilö kuitenkin on myöhemmässä vaiheessa eronnut kirjallisesti ryhmästä.
Tässä kohtaan olen suvaitsematon, vaikka tuomion onkin kärsitty ja siitä on pitkä aika, tällaisen asian salailu on ymmärtääkseni myös puolueesta erottamisen peruste.Kenelle puolueesta erottamisen peruste ?
- Selitä tarkemmin
Oudsider kirjoitti:
Jokatapauksessa sinulta on vedetty nyt housut kinttuihin joten et voi näköjään kuin jatkaa länkytystäsi
missä kohtaa housut on vedetty kinttuihin?
- Outsider 2
Selitä tarkemmin kirjoitti:
missä kohtaa housut on vedetty kinttuihin?
Luoja ymmärrystä antakoon sinullekin!
- Soitat poskeasi
Outsider 2 kirjoitti:
Luoja ymmärrystä antakoon sinullekin!
itse täällä kuin mikäkin vellihousu, mutta et pysty itse perustelemaan väitteitäsi!
- Sensori
Soitat poskeasi kirjoitti:
itse täällä kuin mikäkin vellihousu, mutta et pysty itse perustelemaan väitteitäsi!
Soitat poskeasi,tarkoititko avaaja serifiä,joka valvoo peukutusta ja koko palstaa?
- Nimi näkyviin!
Muotoseikka kirjoitti:
Tässä kohtaan olen suvaitsematon, vaikka tuomion onkin kärsitty ja siitä on pitkä aika, tällaisen asian salailu on ymmärtääkseni myös puolueesta erottamisen peruste.Muotoseikka,voisitko jo ilmoittaa nimesikin,niin tietäisimme kuka on näin umpirehellinen henkilö,sillä heitä ei ole liikaa !
- Huutelija
Etkö voisi jo ilmoittaa tuon tuomitun nimenkin ettei menisi sinunpuoleltasi pelkäksi trollaukseksi,vai eikö pe*seesi kestä merivettä ?
- Muutos+11
Kiitos sinulle, että nostat Remestä esiin,sillä mitättömistä henkilöistä ei avauksia suoriteta.
- Desilitra
Aimon helmelle klo 20.42 4.1.2015 !
Remes vie sinua taas kuin litranmittaa,vieläkö jaksat häpäistä itseäsi nimettömänäkään?- SENSORIKIN
Sherifikö se sulkee peukutukset,kun keskustelu ei miellytä?
- Kempeleestä
Kiitos avauksestasi,jossa nostat Remeksen valtakunnaan ykkösehdokkaaksi etkä syyttä.
- Aimolta jäi
vastaamatta, yhteen keskeiseen kysymykseen, eikä muuten vastaa kun ei riitä rahkeet!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768