Niin että onko pakko haukuu koko ajan JANE:a ja Index:iä? Jos ette oo tyytyväisii tehkää itse parempiä esityksiä ja biisejä?!!!
Siis onko pakko?
7
338
Vastaukset
- Mälly
Hei ei ne oo niit biisei itte tehny. Kyl ne on hyviä en min sillä. Ja eiköhän kaikki saa sanoa mielipiteensä. Eivät kaikki voi pitää.
- Saaga
Mutta silti......
- janika-84
Saaga kirjoitti:
Mutta silti......
Nimenomaan just sen takia näitä keskustelupalstoja on,että ihmiset saa esittää omia mielipiteitään,niinkuin säkin just teit kertomalla,ettet pidä IndeXin haukkujista!
(Mä en voi ottaa kantaa lauluihin,ku en oo kuunnellu.)
Ja toiseks,tää on KESKUSTELUpaikka ja kuuluu vastata toisen mielipiteeseen.. ..ei siis tarvi aloittaa uutta omalla otsikolla. Oliko pääasia sullaKIN ensin saada oma otsikko esille? ..ja se toissiainen asia se varsinainen teksti??
- -milla-
JANE on PARAS!!! ind-x on PASK..!!
- jep jep
Onko sun pakko haukkua arvostelijoita? Jos nää kirjoitukset on sun mielestä niin huonoja, niin kirjoita itse parempia!!
- Black pearl
joo, onko pakko haukkua?? xD
- Black pearl
no tehään sitten parempi biisi kuin ne :D siinä ei oo mitään vaikeeta, ne laulut on niin muovisia renkutuksia että... voi tsiisus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976