moi Ari on niin söpö ihanaa kun se pääs bändiin mä toivoinkin että poijat voitais ja ne voitti onko kellään sitä suosikista tulluutta sinkua mulla on ja mä kuun telen siitä vaan poikien biisin
Ari Puro on paras
18
1197
Vastaukset
- Mälly
Ari on todellakin pojista söpöin
- Ari fani
musta on edelleenkin poijat parempii jee jee ja viimeinen yö ja tietysti kaadutaan on parhaimpii. kun siksi varmaan poijat voitti kun Daniel oli raskaana jos se olisi voittanut niin ne ei ehtis tehä paljon mitää kun Danielalla pitäisi olla äitiysloma ja kaikee.
- Mälly
Ari fani kirjoitti:
musta on edelleenkin poijat parempii jee jee ja viimeinen yö ja tietysti kaadutaan on parhaimpii. kun siksi varmaan poijat voitti kun Daniel oli raskaana jos se olisi voittanut niin ne ei ehtis tehä paljon mitää kun Danielalla pitäisi olla äitiysloma ja kaikee.
Uskotsä oikeesti et joku teini-ikänen aattelee jotain tollasta? Hei ei ne aattele muutaku niitä poikia. Lääh ku non hyvännäkösii. Kieli roikkuu kilometrien päässä. Ei lapsukaiset se Danielan raskaus vaikuttanut asiaan mitenkään.
- typyh15
Mälly kirjoitti:
Uskotsä oikeesti et joku teini-ikänen aattelee jotain tollasta? Hei ei ne aattele muutaku niitä poikia. Lääh ku non hyvännäkösii. Kieli roikkuu kilometrien päässä. Ei lapsukaiset se Danielan raskaus vaikuttanut asiaan mitenkään.
nii samaa mieltä kyllä oon..ei se danielan raskaus siihen vaikuttanu mitenkää..ainakaa mun mielestä..
- mie mie
Ari fani kirjoitti:
Enpä tiennytkään, että se oli Daniel, joka oli raskaana.. Aika jännää, et mihetkin voi nykyään olla raskaan.
- JOKUVAAN
mie mie kirjoitti:
Enpä tiennytkään, että se oli Daniel, joka oli raskaana.. Aika jännää, et mihetkin voi nykyään olla raskaan.
se on DANIELA ei DANIEL!!!!!!!
- ari fani
Mälly kirjoitti:
no kyllä se vaikuttaa vähän.
- ari fani
JOKUVAAN kirjoitti:
se on DANIELA ei DANIEL!!!!!!!
no okei se on Daniel
- Liesl
Juu, Ari on paras. Tai no, Ari ja Rene on parhaat.
- Ari fani
joo Ari ja Rene on hyvii ihanaa kun niiltä tulee cd ehkä jo jouluksi. Poijat on parhait tytöt on huonoi. siis tarkoitin Janea ja INDEXiä.
- *Timantti*
Kyllähän se on niin,että Ari Puro on paras..Ari on semmonen söpö,söpö idoli
- typyh15
niinbä ari on niin ihanan söpö ja sillä on paras ääni!!x)koskakohan niitten seuraava keikka on??;)mun on ihan pakko päästävä sinne, jee mä oon saanu antaa arille pusun poskelle ja oon halanu sitä;):)
mäki toivoin kokoajan et noi jätkät pääsis siihen bändiin, ja niin ne pääsiski..onneks!:)- ari fani
no se niiten levy tulee jolukuussa. Ja missä oot päässyt?? no mäkin toivoinko koko aika
- Intel
no eihän tuo nyt mitään! Minä oon seurustellut Arin kanssa monta vuotta sitten jonka jälkeen ollaan pysytty kavereina. Tiesittekö, että Ari on ollut kihloissa?
- ari-fani<3
Ari on tosi ihana!!
- typy
ari onkin mun vanha luokka kaveri soinista enkä nyt niin sanois että sitä pitäis ihanoida ja jumaloida ei niin ihana ihminen oikeesti oo...
- ari-fani
ari on söpö...mut se ujostelee lavalla ja kun se puhuu......aika paksu se on sen pitäs vähä laihduttaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
mul on arin känny numero koska mä asun samas talos mis ari asu ennen popstaarssii ja kysyin silt postis numeroo ja se kerto!!!!!!!!!!!
hah haaa teil ei oo sitä numeroo!!!!!!!!!!! - Lady in red78
Vaikka nuori poikahan tuo vasta on,mutta niin söpö ja suloinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976