Ari Puro on paras

Ari fani

moi Ari on niin söpö ihanaa kun se pääs bändiin mä toivoinkin että poijat voitais ja ne voitti onko kellään sitä suosikista tulluutta sinkua mulla on ja mä kuun telen siitä vaan poikien biisin

18

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mälly

      Ari on todellakin pojista söpöin

      • Ari fani

        musta on edelleenkin poijat parempii jee jee ja viimeinen yö ja tietysti kaadutaan on parhaimpii. kun siksi varmaan poijat voitti kun Daniel oli raskaana jos se olisi voittanut niin ne ei ehtis tehä paljon mitää kun Danielalla pitäisi olla äitiysloma ja kaikee.


      • Mälly
        Ari fani kirjoitti:

        musta on edelleenkin poijat parempii jee jee ja viimeinen yö ja tietysti kaadutaan on parhaimpii. kun siksi varmaan poijat voitti kun Daniel oli raskaana jos se olisi voittanut niin ne ei ehtis tehä paljon mitää kun Danielalla pitäisi olla äitiysloma ja kaikee.

        Uskotsä oikeesti et joku teini-ikänen aattelee jotain tollasta? Hei ei ne aattele muutaku niitä poikia. Lääh ku non hyvännäkösii. Kieli roikkuu kilometrien päässä. Ei lapsukaiset se Danielan raskaus vaikuttanut asiaan mitenkään.


      • typyh15
        Mälly kirjoitti:

        Uskotsä oikeesti et joku teini-ikänen aattelee jotain tollasta? Hei ei ne aattele muutaku niitä poikia. Lääh ku non hyvännäkösii. Kieli roikkuu kilometrien päässä. Ei lapsukaiset se Danielan raskaus vaikuttanut asiaan mitenkään.

        nii samaa mieltä kyllä oon..ei se danielan raskaus siihen vaikuttanu mitenkää..ainakaa mun mielestä..


      • mie mie
        Ari fani kirjoitti:

        musta on edelleenkin poijat parempii jee jee ja viimeinen yö ja tietysti kaadutaan on parhaimpii. kun siksi varmaan poijat voitti kun Daniel oli raskaana jos se olisi voittanut niin ne ei ehtis tehä paljon mitää kun Danielalla pitäisi olla äitiysloma ja kaikee.

        Enpä tiennytkään, että se oli Daniel, joka oli raskaana.. Aika jännää, et mihetkin voi nykyään olla raskaan.


      • JOKUVAAN
        mie mie kirjoitti:

        Enpä tiennytkään, että se oli Daniel, joka oli raskaana.. Aika jännää, et mihetkin voi nykyään olla raskaan.

        se on DANIELA ei DANIEL!!!!!!!


      • ari fani
        Mälly kirjoitti:

        Uskotsä oikeesti et joku teini-ikänen aattelee jotain tollasta? Hei ei ne aattele muutaku niitä poikia. Lääh ku non hyvännäkösii. Kieli roikkuu kilometrien päässä. Ei lapsukaiset se Danielan raskaus vaikuttanut asiaan mitenkään.

        no kyllä se vaikuttaa vähän.


      • ari fani
        JOKUVAAN kirjoitti:

        se on DANIELA ei DANIEL!!!!!!!

        no okei se on Daniel


    • Liesl

      Juu, Ari on paras. Tai no, Ari ja Rene on parhaat.

      • Ari fani

        joo Ari ja Rene on hyvii ihanaa kun niiltä tulee cd ehkä jo jouluksi. Poijat on parhait tytöt on huonoi. siis tarkoitin Janea ja INDEXiä.


    • *Timantti*

      Kyllähän se on niin,että Ari Puro on paras..Ari on semmonen söpö,söpö idoli

    • typyh15

      niinbä ari on niin ihanan söpö ja sillä on paras ääni!!x)koskakohan niitten seuraava keikka on??;)mun on ihan pakko päästävä sinne, jee mä oon saanu antaa arille pusun poskelle ja oon halanu sitä;):)
      mäki toivoin kokoajan et noi jätkät pääsis siihen bändiin, ja niin ne pääsiski..onneks!:)

      • ari fani

        no se niiten levy tulee jolukuussa. Ja missä oot päässyt?? no mäkin toivoinko koko aika


      • Intel

        no eihän tuo nyt mitään! Minä oon seurustellut Arin kanssa monta vuotta sitten jonka jälkeen ollaan pysytty kavereina. Tiesittekö, että Ari on ollut kihloissa?


    • ari-fani<3

      Ari on tosi ihana!!

      • typy

        ari onkin mun vanha luokka kaveri soinista enkä nyt niin sanois että sitä pitäis ihanoida ja jumaloida ei niin ihana ihminen oikeesti oo...


    • ari-fani

      ari on söpö...mut se ujostelee lavalla ja kun se puhuu......aika paksu se on sen pitäs vähä laihduttaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
      mul on arin känny numero koska mä asun samas talos mis ari asu ennen popstaarssii ja kysyin silt postis numeroo ja se kerto!!!!!!!!!!!
      hah haaa teil ei oo sitä numeroo!!!!!!!!!!!

    • Lady in red78

      Vaikka nuori poikahan tuo vasta on,mutta niin söpö ja suloinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe