ostatko levyn?

pöljäke

jos/jos et, miksi?

Itse en osta, ei meinannut jaksaa live-konsertissakaan jaksaa kuunnella jeejeejee, puhutaan ja miehet ei itke-biisejä.

Toivottavasti eivät soi paljon radiossa.

8

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liesl

      Siellä konsertissa oli niin hauskaa ja hyvä meininki...!!
      Kyllä ostan poikien levyn, mutta tyttöjen vastaavaa en edes harkitse. Ihanko vakavissaan se Asikainen on ne biisit tehnyt?

    • Mälly

      Janen levyn ostan kunhan läpi tulee, mutten tuosta Indxin levystä tiedä. Biisit ovat kyllä aika kamalia. Miehet ei itke tosin on ihana.

    • nonna

      ei sitä niin paljon viiti rahaa pistää.. muutaman piiisin imuttaa..

    • JeNsU

      On Index ihan huva, mut en oikeen tiia ostanko sen levyn. Mihin mää sitä tarvisin ku se on niin sukka!!!

    • jep jep

      En osta, en kuuntele, en tykkää.

    • pikkuhemuli

      No en todellakaan osta! tää on ihan paska koko juttu. se on armoton tosiasia että vaikka kaikki finalistit pysyivät nuotilla, ei heillä ollut minkäänlaista lavakarismaa tai muuta erikoisempaa ominaisuutta että pärjäisivät bisneksessä. ainoana tyttöjen puolelta oleva daniela oli mielestäni se, joka voisi muutaman vuoden pysyä jopa pinnalla. Varmasti popstars-finalistit ovat ihmisenä symppiksiä mutta biisit ovat suoraan sanottuna hanurista..( Eikä ne biisitkään tule soimaan juuri paljoakaan. Ehkä keväällä muutaman kerran ja se on siinä) minä ainakin protestoin jos ne pyörii vielä kesällä radiossa!!

      • maristar

        Helppohan se on muijta arvostella...mietipä joskus itseäs..Olisitko itse karismaattisempi lavaesiintyjä taij parempi laulaja?!Rakentava palaute olis hyvää mut kun tollasta shittii sataa sieltä ja täältä.Ensin oman itsensä kritisoijnti ja sit vasta muut..eijkös?! *eijkä nyt sit pahalla...jooko?!* :)


      • janika-84
        maristar kirjoitti:

        Helppohan se on muijta arvostella...mietipä joskus itseäs..Olisitko itse karismaattisempi lavaesiintyjä taij parempi laulaja?!Rakentava palaute olis hyvää mut kun tollasta shittii sataa sieltä ja täältä.Ensin oman itsensä kritisoijnti ja sit vasta muut..eijkös?! *eijkä nyt sit pahalla...jooko?!* :)

        En tiedä taustaa ton nimimerkillä "pikkuhemuli" kirjoittaneen kirjoitukselle,mutta itse olen samaa mieltä,enkä silti väitä,että multa sitä lavakarismaa löytyis,vaan päinvastoin.. ..jos mä olisin hyvä laulamaan ja osaisin esiintyä,niin olisin mennyt itse kisaan mukaan,vaan kun ei ole,niin enpä mennyt.. ..eipä olis noitten poikienkaan tarvinnu. Ja mitä Reneen tulee,niin olen joutunut sitä täälä Huittisissa ala-asteella kuunteleen ja katseleen ihan tarpeeks ja Vampula-päivillä,kun se aina oli kersana laulamassa,niin enää ei jaksais...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe