INDX.... pah!!!

**riczuu**

Mua ärsyttää toi koko Popstars juttu!!! Niistä kukaan ei OSAA laulaa...!! ja ne luulee olevansa hyviä mut ne ei ole! kyl ehkä jotkut 10-vuotiaat voi tosta tykätä, mut mä en! Noi nimetkin oli tosi huonoja JUNE ja INDX.

5

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mälly

      Joo sori mut mie repesin. Son Jane eikä mikään hemmetin June. Hei lapsukaiset järki käteen. Saa niistäkin tykätä ihan oikeasti, vaikka vannoiskin ettei pidä noista höpinöistä. Saa niistä ihmiset pitää jos oikeasti pitää. Muka pitäminen ei ole mistään kotoisin. Mielestäni tyttöjen äänet ovat hyviä. Tea esittää liikaa, muttei muuta valittamista hänessäkään. On ilo kuulla heidän lauluaan. Eivätkä pojatkaan pahoja ole.
      Enkä minä ole mikään kymmenvuotias.
      Tytöt ovat minusta oikeasti hyviä, eivät vain sen takia, että juuri pääsivät Suomen toiseksi kuumimpaan bändiin.

      • Liesl

        Olen aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Pitäkööt ken haluaa, minä esimerkiksi. Enkä ole kymmenvuotias minäkään. Mitä se ketään haittaa, että joku tulee iloiseksi kuunnellessaan näitäkin renkutuksia? Aion kyllä ostaa IndX:n levyn!


    • wilkk1

      kaikka saa pitää kenestä haluaa mutta minua ei kyllä kiinosta

    • Black pearl

      noi kaiken maailman popstarssit onki tehty joillekkin kakaroille... ei niitä kukaan täysjärkinen isompi kuunetele eikä niistä tykkää :D *hih* ne on niin ällöttävän tekemällä tehtykä... täyttä roskaa molemmat "bändit" vaik pitäiskö sanoa että molemmat "yhen hitin {???liekö sitäkään tulee...} plöräys" ei sitä nyt voi ees bändiksi kattoa... ja nimetki on niin tyhmiä että... kerrassaan onnetonta

    • Nimetön

      oon 100% samaa mieltä indx ja jane on paskoja suomex sanottuna...opettelix eka laulaa kun tulee edes koko kisaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe