Indx vai Jane

heppatyde

Kumpi sinusta on parempi ja miksi?
en osaa itse päättää.....

Indx koska pojat ovat komeita ja niillä äänet sopii yhteen

Jane Tytöt ovat parhaita ja nättejä.. Onnea Danielalle vauvasta...

11

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mälly

      Tyttöjen biisit ovat minusta parempia. Ja tytöt pitävät laulamisesta oikeasti. Äänet ovat myös hyviä.

      Pojat ovat myös hyviä, mutta biisit eivät. Ja Ari on kyllä ihku

    • nasutin93

      musta indx ja jane oli yhtä hyviä.§

    • Liesl

      Indx on parempi. Pojat tekivät jatkuvasti parempia koreografioita, heillä lavaesiintyminen on luontevampaa ja he saavat yleisön heti mukaan. Janellä on Asikaisen kamalimmat biisit, eikä minkäänlaista lavakarismaa.

      • blaablaa

        Tällainen ohjelmaformaatti tuottaa vain surkeita yhden vuoden "popstaroja" joiden levyä vain teinitytöt ostavat . Säälittävää!!!


      • Kaviokoski

        Niin Janella kylläkin on Asikaisen biisejä mutta niin on myös Indexillä...


    • JeNsU

      Must Jane on paras, koska ne tytöt on niin nättei ja ku niil on niin igu ääni.

    • jep jep

      Daniela on nätti ja osaa laulaa. Muita ei kannata julkisuudessa pitää.

    • Jane

      must Jane oli parempi kun niillä sitä paitsi oli parempi nimikin! se indx on vaikee kirjottaa ja
      muutenkin se on vähän sekava nimi! mutta täähän on vaan mun mielipide voishan se olla toisinkin päin!:)
      muuten eikö ne biisit ookkin aika tylsiä?must niis jauhataan koko ajan vain samaa tylsää!
      no ei muuta kun must Jane on parempi

    • Herran Jumala

      Ensinnäkin, mielestäni tälläiset sopivat paremmin naisille. Paljon mielummin minä ainakin naisia katselisin.. Vaikken tämäntyylisistä lauluista niin kauheasti pidä, niin kyllä minä silti pidän enemmän Janesta. Finaali tosin oli ainoa jakso jonka katsoin, mutta silti :D

    • Mia

      Moi! Oikeasti janen olis pitän voittaa vaikka pojat tietty onkii söpömpii ja sellasii mut tytöilt oli ainakii mun mielest parempi ääni

    • *<3*

      indx on kyl parempil.. tai no en oikeest tiiä mut siis ku suomes ei oikee oo kunnon jätkäbändii nii toivon mukaa indx tulis kunnon bändi... muijat kyl vois olla parempii mut kuka haluu enää suomee toista gimmeliä..???? ja jätkil on kyl parempii liikkeitä ku janella.. lauluäänestä en voi sanoo et kummal on parempi... mut ku oon muija nii saattaa johtuu et sanon tän et indx rulaa.... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe