Kumpi sinusta on parempi ja miksi?
en osaa itse päättää.....
Indx koska pojat ovat komeita ja niillä äänet sopii yhteen
Jane Tytöt ovat parhaita ja nättejä.. Onnea Danielalle vauvasta...
Indx vai Jane
11
635
Vastaukset
- Mälly
Tyttöjen biisit ovat minusta parempia. Ja tytöt pitävät laulamisesta oikeasti. Äänet ovat myös hyviä.
Pojat ovat myös hyviä, mutta biisit eivät. Ja Ari on kyllä ihku - nasutin93
musta indx ja jane oli yhtä hyviä.§
- Liesl
Indx on parempi. Pojat tekivät jatkuvasti parempia koreografioita, heillä lavaesiintyminen on luontevampaa ja he saavat yleisön heti mukaan. Janellä on Asikaisen kamalimmat biisit, eikä minkäänlaista lavakarismaa.
- blaablaa
Tällainen ohjelmaformaatti tuottaa vain surkeita yhden vuoden "popstaroja" joiden levyä vain teinitytöt ostavat . Säälittävää!!!
- Kaviokoski
Niin Janella kylläkin on Asikaisen biisejä mutta niin on myös Indexillä...
- JeNsU
Must Jane on paras, koska ne tytöt on niin nättei ja ku niil on niin igu ääni.
- jep jep
Daniela on nätti ja osaa laulaa. Muita ei kannata julkisuudessa pitää.
- Jane
must Jane oli parempi kun niillä sitä paitsi oli parempi nimikin! se indx on vaikee kirjottaa ja
muutenkin se on vähän sekava nimi! mutta täähän on vaan mun mielipide voishan se olla toisinkin päin!:)
muuten eikö ne biisit ookkin aika tylsiä?must niis jauhataan koko ajan vain samaa tylsää!
no ei muuta kun must Jane on parempi - Herran Jumala
Ensinnäkin, mielestäni tälläiset sopivat paremmin naisille. Paljon mielummin minä ainakin naisia katselisin.. Vaikken tämäntyylisistä lauluista niin kauheasti pidä, niin kyllä minä silti pidän enemmän Janesta. Finaali tosin oli ainoa jakso jonka katsoin, mutta silti :D
- Mia
Moi! Oikeasti janen olis pitän voittaa vaikka pojat tietty onkii söpömpii ja sellasii mut tytöilt oli ainakii mun mielest parempi ääni
- *<3*
indx on kyl parempil.. tai no en oikeest tiiä mut siis ku suomes ei oikee oo kunnon jätkäbändii nii toivon mukaa indx tulis kunnon bändi... muijat kyl vois olla parempii mut kuka haluu enää suomee toista gimmeliä..???? ja jätkil on kyl parempii liikkeitä ku janella.. lauluäänestä en voi sanoo et kummal on parempi... mut ku oon muija nii saattaa johtuu et sanon tän et indx rulaa.... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976