Ongelma on töissä virtsalla käynti. Olen jakeluautonkuljettaja eikä ole paikkaa missä käydä vessassa joten joutuu pidättämään jopa tunteja ennen kun joku metsä löytyy missä voi käydä. En juo nestettä töissä juuri tämän takia koska ei ole paikkaa käydä virtsalla.
Nyt olen kaksi kuukautta tehnyt tätä työtä ja nyt on viikon ajan alavatsakipua ollut.
Onko muita kuskeja jotka tekevät kusihädässä kuskin työtä??
Missä käydä kuski virtsalla?
24
231
Vastaukset
- Miksi edes kusemme?
Ymmärrän aloittajan tuskan, siitä ei ole ollenkaan kyse, mutta on meillä nykyihmisillä aivan vtunmoiset ongelmat. Enää ei tiedetä missä suorittaisi primitiivisimmätkin asiansa, kuten esimerkiksi kusemisen. Mielenkiinnolla jään odottelemaan ratkaisuja ko. ongelmaan.
- kuskaamma housuihimm
Yksi tapa on kusta housuun, näin tavisin se lämmittää mukavasti.
Kuljettajalle.
Aina olen nostanu jalkaa renkaaseen, en koskaan omaan.
Nykyisin paljon hyviä kohteita, lähes joka parkkipipaikalla, kansallisuustuinnus,LT, PL, EST, LI, RUS, ym...!!! samankaltaiset.- ja varmana
Sina rikoopersine huligani kun näkyy kusavan minu rengas mina otta sinulta nirri pois.
- Älä ruoki trollia!
Älkää ruokkiko tätä trollia enempää!!
- kuljettaja
Kokeilin pulloa mutta virtsaa roiskui ratin päälle ja joka paikkaan niin ei se onnistu koska autossa alkaa haisemaan virtsa ja autoa ajaa myös muut kuljettajat.
Huoltoasemia ei ole lähistöllä eikä sinne kehtaa mennä vaan kusella käymään.
Olen myös ajatellut kysyä asiakkailta että voinko käyttää nopeasti vessaanne mutta ei se ehkä olisi soveliasta.voihan sieltä kahvi ostaa, tai jotain muuta.
Olen kuullut, että jopa tytöt osuu ajaessa pulloon, niin miks ei noin reipas " rahtimies " , ei kannata ujostella, tarve on aivan luonnollinen." Huoltoasemia ei ole lähistöllä eikä sinne kehtaa mennä vaan kusella käymään."
Senverran on isoja nykyiset huoltoasemat ettei siellä ole kenelläkään mitään tietoa kuka käy pelkästään vessassa tai kuka ostaa vielä jotain sen lisäksi. Ei kehtaa käydä vessassa....voi vittu mitä joku voi ajatella vielä nykyaikana!
- pyydä lupa pissalle
"Hei, voisinko käyttää saniteettitilojanne nopeasti"
Ota vapaasti omaan käyttöön.- sitä saa mitä tilaa
Nämä autokuskit ei monesti ole kovinkaan siistejä tai luotettavia kavereita, joten usein yrityksen saniteettitilojen käyttö on kielletty autokuskeilta. Joissakin paikoissa kuskeille on järjestetty oma WC, mutta se melkein jo edellyttää sitä että kuskit joutuvat odottelemaan lastausta tai purkua joskus pitkiäkin aikoja.
- !!!!
Tietenkin työpaikkasi sosiaalitiloissa!
- Täydestä meni taas
Taas porukka lähti provoilijan vedätykseen.
- kuljettaja
Lastaan auton ja olen sen jälkeen 5-7 tuntia ajossa.
- Kuskiset paikat
itse kusin joka paikaan mihin vain vähän näkösuojaa oli. CM- oli omat vessat kuskeille ja muuten tuli kustua auton alle. kaupunki alueella (keskustat) oli kun ei ollut näkösuojaa, muuta kuin oma kuorma-auto.
joskun pidin sankkoa koukussa kontin ala. siitä sai sakon mukaan kontin sisälle ja sai kustua rauhassa ja laittoin vain takaisin paikoileen käytön jälkeen ja tyhjensi kun oli paikka johon saattoi kaataa tyhjäksi. - jep jep ..
Kuski käydä virtsalla ja auto dieselillä.
- koiran elämää
En aja autoa työkseni, mutta ajan paljon työssäni. Joskus olen kussut jopa autoa tankatessa, kun on vaan ollu pakko. Ei sitä kukaan huomaa kun lorottelee renkaan kylkeen pistooli kädessä. Valvontakameraan saattaa jäädä mielenkiintoista materiaalia.
Kannataa laittaa suppilo auton AdBlue säiliöön ja hoitaa tarpeet sinne, näin säästyy hieman rahaa
- On se tyhmä,on se!
Tuleeko sulle useinkin "tarpeita" kun niitä pikkupoikia ahdistelet pakun hytissä? Ylettyykö kaltaisesi pygmi edes polttoaineen täyttöaukon korkeudelle ilman jakkaraa?
On se tyhmä,on se! kirjoitti:
Tuleeko sulle useinkin "tarpeita" kun niitä pikkupoikia ahdistelet pakun hytissä? Ylettyykö kaltaisesi pygmi edes polttoaineen täyttöaukon korkeudelle ilman jakkaraa?
Ei mun kyydissä mitään poikia ole... Sprinterissä se täyttöaukko on konepellin alla, sinne on vaikeampi ylettää, Ategossa, Antosissa, Axorissa ja Actrosissa se on polttoainetankin vieressä, sinne yltää paremmi
- dementia iskenyt?
"Itte kuskaan mielellään, etenkin 16 vuotiaita poikia,"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/581457/#comment-75644586
"Kyllä mä olen monesti tarjonnut ilmaisia kyytejä nuorille pojille, ikinä ei ole ongelmia ollut"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1716060/#comment-75743301- pankkiautomaatti
Tuo poika oli vuonna 2003 16 vuotias.
Itse olen nyt vuonna 2015 27 vuotias...
Mun laskemien mukaan olemme saman ikäisiä :) - entä sitten?
pankkiautomaatti kirjoitti:
Tuo poika oli vuonna 2003 16 vuotias.
Itse olen nyt vuonna 2015 27 vuotias...
Mun laskemien mukaan olemme saman ikäisiä :)Ja? Se ei poista tosiasiaa, että olet vuonna 2014 kirjoittanut mielelläsi kuskaavasi etenkin 16-vuotiaita poikia ja että olet monesti tarjonnut ilmaisia kyytejä nuorille pojille. Ja heti vuoden 2015 alkuun "ei mun kyydissä mitään poikia ole...".
- kuskikin
Itse käyn reissulla ollen huoltsikalla WC ssä, olipa se ilmaista tai ei.
Joskus käyn metsässä hiljaisella paikalla puun takana.
Viidenkin tunnin ajossa kertakäynti yleensä riittää.
Hätä kun ei tunne lakia niin pakkohan se tarpeensa tehdä !
Tällaisten seikkojen vuoksi ei sentään terveyttään kannata
kyseenalaistaa esim olemalla juomatta! - Miksi edes kusemme?
"Kokeilin pulloa mutta virtsaa roiskui ratin päälle ja joka paikkaan niin ei se onnistu koska autossa alkaa haisemaan virtsa ja autoa ajaa myös muut kuljettajat."
Eikö siinä reitillä muka ole yhtäkään huoltoasemaa? Mutta, jos pulloon yrität kusta, niin sen pullon suun on oltava kunnollinen josta lerssi mahtuu kunnolla sisään. Hanki sitä varten kokonaan oma, iso pullo (1-1,5l). Pelkkä limsapullo tms. ei ole todellakaan mikään käytännöllinen ellei omaa todella pientä piliä. Muista sitten pitää huolta siitä pullosta ettei ne muut kuskit ala ihmetellä, hehheh ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001