Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kyytiä kaipaan...

Mikko 16

Voisiko joku heittää minut ja veljeni Turusta Raumalle 9. lokakuuta SmackDown-tapahtuman jälkeen? Bussit eivät enää myöhään illalla kulje, joten voisitko kenties sinä ajaa meidät Raumalle?
Olisimme erittäin kiitollisia!

Jos tahdot lisätietoja niin ota yhteyttä pikaisesti meihin: [email protected]

31

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itte kuskaan mielellään, etenkin 16 vuotiaita poikia, itse ajan siis joka ilta rekalla turusta poriin ja meette siinä samassa

      • Mikko 16

        Sain jo kyydin tuonne kyydin reilu 11 vuotta sitten, ja olen nykyjään 27 vuotias. Mutta laita ihmeessä viestiä jos haluat tutustua


      • mee hoitoo

        Sairas tyyppi ja vastailee toistakymmentä vuotta vanhoihin tarinoihin!


      • Mikko 16 kirjoitti:

        Sain jo kyydin tuonne kyydin reilu 11 vuotta sitten, ja olen nykyjään 27 vuotias. Mutta laita ihmeessä viestiä jos haluat tutustua

        Oon itekin 27v, joten tutustuaan ihmeessä


      • mikä dorka...
        mee hoitoo kirjoitti:

        Sairas tyyppi ja vastailee toistakymmentä vuotta vanhoihin tarinoihin!

        Kyllä tällä kaverilla on tylsä elämä. Näköjään päivätyökseen etsii 10 vuotta vanhoja viestejä, joihin voi vastaukseksi letkauttaa jotain nokkelaa. Harrastuksensa kullakin. Jos 10 vuotta vanhoihin viestiketjuihin sutkauttelusta elämäänsä sisältöä ja iloa saa, niin mikäs siinä, kun ei sitä muuten näytä olevan.


      • et taida olla
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Oon itekin 27v, joten tutustuaan ihmeessä

        Miksi käytät toisen kuvia, syyllistyt rikoseen.


      • et taida olla kirjoitti:

        Miksi käytät toisen kuvia, syyllistyt rikoseen.

        Ihan oma kuva se on... Ei taida siul olla pokkaa samaan


      • asdfsdafdsfa
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Ihan oma kuva se on... Ei taida siul olla pokkaa samaan

        Jos kerran oikeasti olet Kälviän yliajaja, niin väärennetyllä nimellä ainakin pyörit. Ja vaatiihan se tosiaan aikamoista pokkaa laittaa itsestään kuva huppari päässä naama pöytää vasten.


      • asdfsdafdsfa kirjoitti:

        Jos kerran oikeasti olet Kälviän yliajaja, niin väärennetyllä nimellä ainakin pyörit. Ja vaatiihan se tosiaan aikamoista pokkaa laittaa itsestään kuva huppari päässä naama pöytää vasten.

        Ei se nimen vaihto mun mielestä iso juttu ole... Esim. muuttaminen uuteen kotiin on paljon isompi homma. Itse pidän nimen vaihtoa ihan "perus juttuna" kuten vaikkapa auton vaihtoa...


      • mikä dorka... kirjoitti:

        Kyllä tällä kaverilla on tylsä elämä. Näköjään päivätyökseen etsii 10 vuotta vanhoja viestejä, joihin voi vastaukseksi letkauttaa jotain nokkelaa. Harrastuksensa kullakin. Jos 10 vuotta vanhoihin viestiketjuihin sutkauttelusta elämäänsä sisältöä ja iloa saa, niin mikäs siinä, kun ei sitä muuten näytä olevan.

        Asiallisesti kerroin että voin tarjota kyydin 16 vuotiaalle pojalle rauman suunnalle...


      • jaahas...
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Ei se nimen vaihto mun mielestä iso juttu ole... Esim. muuttaminen uuteen kotiin on paljon isompi homma. Itse pidän nimen vaihtoa ihan "perus juttuna" kuten vaikkapa auton vaihtoa...

        Milloin muka olet Turkuun muuttanut, kerropa osoite saman tien.


      • joo-o...
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Asiallisesti kerroin että voin tarjota kyydin 16 vuotiaalle pojalle rauman suunnalle...

        Mikset sitten mene ja tarjoa? Et sinä niitä kyytiin saa jos vuonna 2003 kyytiä haluaville sitä tarjoat vuonna 2014. Kannattaa dorka ehkä ennemmin jostain tienposkesta mennä niitä 16-vuotiaita hamuamaan kuin suomi24-forumilta 12 vuotta myöhässä.


      • joo-o... kirjoitti:

        Mikset sitten mene ja tarjoa? Et sinä niitä kyytiin saa jos vuonna 2003 kyytiä haluaville sitä tarjoat vuonna 2014. Kannattaa dorka ehkä ennemmin jostain tienposkesta mennä niitä 16-vuotiaita hamuamaan kuin suomi24-forumilta 12 vuotta myöhässä.

        Johan tarjosin, mutta ei kelvannut. Joskus löytyy liftareita tien poskeltakin.... Ja ei se 16 mikään yläikäraja ole kyyditettävissä


      • ei taida olla
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Ihan oma kuva se on... Ei taida siul olla pokkaa samaan

        Ei sillä ole mitään väliä vaikka se olisi omakin kuva. Tekijänoikeudet ovat kuvan ottaneella, ei kuvassa esiintyvällä. Jos joku lehtikuvaaja Kälviän yliajon oikeuskäsittelyn aikana on ottanut sinusta kuvan, eivät kuvan tekijänoikeudet siirry sinulle. Olet siis syyllistynyt tekijänoikeusrikkomukseen.

        http://static.iltalehti.fi/uutiset/kalvia1202_uu.jpg


      • gdsdfsa
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Johan tarjosin, mutta ei kelvannut. Joskus löytyy liftareita tien poskeltakin.... Ja ei se 16 mikään yläikäraja ole kyyditettävissä

        Miten ei kelvannut? eihän se kysyjän vika ole että kyytiä tarjoava ei osaa vuosilukuja...


      • hehhehh...
        Mikko 16 kirjoitti:

        Sain jo kyydin tuonne kyydin reilu 11 vuotta sitten, ja olen nykyjään 27 vuotias. Mutta laita ihmeessä viestiä jos haluat tutustua

        " nykyjään"

        Tykkäät keskustella myös itsesi kanssa? Täällä käyttää tuollaista sanaa vain yksi henkilö, ja itse tiedät kuka se on, pankkiautomaatti alias sitä ja tätä.


      • moneenkin
        ei taida olla kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä vaikka se olisi omakin kuva. Tekijänoikeudet ovat kuvan ottaneella, ei kuvassa esiintyvällä. Jos joku lehtikuvaaja Kälviän yliajon oikeuskäsittelyn aikana on ottanut sinusta kuvan, eivät kuvan tekijänoikeudet siirry sinulle. Olet siis syyllistynyt tekijänoikeusrikkomukseen.

        http://static.iltalehti.fi/uutiset/kalvia1202_uu.jpg

        Jos aiheuttaa haittaa toiselle esiintymällä kuvallaan, voi saada isonkin tuomion.


      • tyhmä olet...

        Eli yläikärajasi on 27? Mutta silti tarjoat vuonna 2014 kyytiä vuonna 2003 16-vuotta olleelle. Ei voi viisaudesta syyttää sinuakaan. Tosin mitäpä sitä poliisin yliajajalta voisi odottaakaan...


      • Idiootti...

        Halusithan sinä tutustua. Heti alempana sinun vastauksesi: "pankkiautomaatti24.12.2014 15:150 SULJE
        Oon itekin 27v, joten tutustuaan ihmeessä"


      • Halusit sittenkin

        Miksi et haluaisi? Niinhän sä itsekin tuossa vastasit, että haluat, ja olet itsekin myöntänyt olevasi biseksuaali.


      • tyhmä olet... kirjoitti:

        Eli yläikärajasi on 27? Mutta silti tarjoat vuonna 2014 kyytiä vuonna 2003 16-vuotta olleelle. Ei voi viisaudesta syyttää sinuakaan. Tosin mitäpä sitä poliisin yliajajalta voisi odottaakaan...

        Itse olen syntynyt 87 joten olin vuonna 2003 myös 16 vuotias...


        Eli saman ikäinen kuin minä


      • Idiootti... kirjoitti:

        Halusithan sinä tutustua. Heti alempana sinun vastauksesi: "pankkiautomaatti24.12.2014 15:150 SULJE
        Oon itekin 27v, joten tutustuaan ihmeessä"

        Saisinko linkkiä tuohon viestiin


      • Tottakai.

      • jumaliste
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Itse olen syntynyt 87 joten olin vuonna 2003 myös 16 vuotias...


        Eli saman ikäinen kuin minä

        Olisit sitten tarjonnut silloin kun oli 16, etkä vuonna 2014. Mutta ei tuollaista järjenjuoksua voi todellakaan muulta kuin sinulta odottaakaan...


      • jumaliste kirjoitti:

        Olisit sitten tarjonnut silloin kun oli 16, etkä vuonna 2014. Mutta ei tuollaista järjenjuoksua voi todellakaan muulta kuin sinulta odottaakaan...

        Ei mulla ollut silloin edes mopokorttia. Asiallisesti tarjosin kyytiä vähän myöhässä


      • totta...
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Ei mulla ollut silloin edes mopokorttia. Asiallisesti tarjosin kyytiä vähän myöhässä

        "vähän myöhässä"

        Aivan, olet siis täysi dorka. Hyvä, että itsekin ymmärsit vihdoin olleessa vain vähän myöhässä ja 16-vuotias ei ollutkaan enää pysäkillä.


      • totta... kirjoitti:

        "vähän myöhässä"

        Aivan, olet siis täysi dorka. Hyvä, että itsekin ymmärsit vihdoin olleessa vain vähän myöhässä ja 16-vuotias ei ollutkaan enää pysäkillä.

        No ehkä hän tarvitsee kyytiä myös myöhemmin


    • odotti yli 10 v.

      Jokos on joku antanut Mikko-pojalle kyytiä.?

      • Mää olisin antanut, mutta kun ei kelpaa


      • odotti yli 10v.
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Mää olisin antanut, mutta kun ei kelpaa

        Niin mutt sää olisit vaan ku11ia antanut. Sitten sen veli ei olis saanut mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe