Rene on ihan huippu!! Se o nii yli ihana ja sillä on iha perkelee hyvä ääni!! Mä rakastan sitä!!! 4ever...
RENE ihQ my Queen!!!!xDxD
11
676
Vastaukset
- harmi
queen on tietääkseni kuningatar.. ja Rene on miespuolinen?
- neitonen91
no ei se oo sun!!!!se on jonkun MUUN....
- misu69
no joo, mut vittu ok, RENE on sit KINGI...;) Jos kelpaa..?:)
- misu69
neitonen91 kirjoitti:
no ei se oo sun!!!!se on jonkun MUUN....
Mistäs sä tiät kenen Rene on?;)
- ajoissa
Hei oikeesti!!! Ei niitä ketään kiinnosta teijän teinien rakkaus. Niillä on ihan omat kuviot! Ja Rene ei todellakaan oo kenenkään teidän!!! Jos ei ne olis ollu telkkarissa, ni te ette edes tietäis mistään helv**in Renestä mitään!!!! Antakaa olla!
- misu69
Vittu mä tunnen Renen ja voit ´kysyy vaikka siltä jos et usko, mut vittu se on nii ihana, et mä oon ollu siihe aina kuses!!
- Joo joo
misu69 kirjoitti:
Vittu mä tunnen Renen ja voit ´kysyy vaikka siltä jos et usko, mut vittu se on nii ihana, et mä oon ollu siihe aina kuses!!
Ihan varmaan joo!! Jos sä tuntisit sen Oikeesti, niin sä et tulis tänne sitä pölisee! Sen oikeet ystävät ja tutut osaa antaa sen olla! Älä viitti! Hahahahaaahhhhaaaa!!!
- misu69
Joo joo kirjoitti:
Ihan varmaan joo!! Jos sä tuntisit sen Oikeesti, niin sä et tulis tänne sitä pölisee! Sen oikeet ystävät ja tutut osaa antaa sen olla! Älä viitti! Hahahahaaahhhhaaaa!!!
Joo, mut kato se ei oo mun ongelma jos SÄ et usko, ja mistäköhä sä tiiät, et Rene kaverit ei tulis tännä pölöttää!? Kato se on nii että kaverii puolustetaa AINA.. Ni, että sä voit pitää sen vittupääs kiinni! Ja Rene on KINGI!!
- Hömppö_
Rene on aivan ihana!!
MUNKIN MIELEST RENE ON AIVAN IHANA JA SE OSAA IHAN V**** HYVIN LAULAA MUT EN MÄ SITÄ KUITENKAAN RAKASTA MUT OON SEN FANI 4-EVER =)
- PIKKUPIMPPI94
RENE O NIIIII IHQ!!!!!!!!!!!!1111 VITSIT MÄ RAKASTAN SUA RENE!!!!!!!!!!!!1111111111 MÄ MEEN VIEL RENEN KAA NAIMISII!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111 RENE O NIII PARAS MUN IDOLI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976