RENE ihQ my Queen!!!!xDxD

misu69

Rene on ihan huippu!! Se o nii yli ihana ja sillä on iha perkelee hyvä ääni!! Mä rakastan sitä!!! 4ever...

11

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmi

queen on tietääkseni kuningatar.. ja Rene on miespuolinen?

• neitonen91

no ei se oo sun!!!!se on jonkun MUUN....

• misu69

no joo, mut vittu ok, RENE on sit KINGI...;) Jos kelpaa..?:)

• misu69
        neitonen91 kirjoitti:

no ei se oo sun!!!!se on jonkun MUUN....

Mistäs sä tiät kenen Rene on?;)

• ajoissa

Hei oikeesti!!! Ei niitä ketään kiinnosta teijän teinien rakkaus. Niillä on ihan omat kuviot! Ja Rene ei todellakaan oo kenenkään teidän!!! Jos ei ne olis ollu telkkarissa, ni te ette edes tietäis mistään helv**in Renestä mitään!!!! Antakaa olla!

• misu69

Vittu mä tunnen Renen ja voit ´kysyy vaikka siltä jos et usko, mut vittu se on nii ihana, et mä oon ollu siihe aina kuses!!

• Joo joo
        misu69 kirjoitti:

Vittu mä tunnen Renen ja voit ´kysyy vaikka siltä jos et usko, mut vittu se on nii ihana, et mä oon ollu siihe aina kuses!!

Ihan varmaan joo!! Jos sä tuntisit sen Oikeesti, niin sä et tulis tänne sitä pölisee! Sen oikeet ystävät ja tutut osaa antaa sen olla! Älä viitti! Hahahahaaahhhhaaaa!!!

• misu69
        Joo joo kirjoitti:

Ihan varmaan joo!! Jos sä tuntisit sen Oikeesti, niin sä et tulis tänne sitä pölisee! Sen oikeet ystävät ja tutut osaa antaa sen olla! Älä viitti! Hahahahaaahhhhaaaa!!!

Joo, mut kato se ei oo mun ongelma jos SÄ et usko, ja mistäköhä sä tiiät, et Rene kaverit ei tulis tännä pölöttää!? Kato se on nii että kaverii puolustetaa AINA.. Ni, että sä voit pitää sen vittupääs kiinni! Ja Rene on KINGI!!

• Hömppö_

Rene on aivan ihana!!

• MUNKIN MIELEST RENE ON AIVAN IHANA JA SE OSAA IHAN V**** HYVIN LAULAA MUT EN MÄ SITÄ KUITENKAAN RAKASTA MUT OON SEN FANI 4-EVER =)

• PIKKUPIMPPI94

RENE O NIIIII IHQ!!!!!!!!!!!!1111 VITSIT MÄ RAKASTAN SUA RENE!!!!!!!!!!!!1111111111 MÄ MEEN VIEL RENEN KAA NAIMISII!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111 RENE O NIII PARAS MUN IDOLI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      120
      4030
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3355
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      67
      1977
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      219
      1431
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1332
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      232
      1058
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      765
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      716
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      716
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      695
    Aihe