jooh. mitähän hyötyä tän bändin perustamises oli.. muutama levy/keikka ja sitten bändi hajoaa, jos saa ees toista levyy kasaan koskaan... ihan... turhaa ajan tuhlausta.. ketää tällaset hinttibändit kiinnosta!!!!!!!
taas yks turha bändi
nimittäin
1
286
Vastaukset
- janika-84
..mua ei kyl kiinnosta mitä Indxille tapahtuu,hajoo tai ei,mutta ettekö te ihmiset tiedä,mitä tarkoittaa KESKUSTELU!??
Tää on KESKUSTELUpaikka ja KESKUSTELUssa oma mielipide liitetään jo julkaistuun kommenttiin. Joten jos haluaa kertoo mielipiteensä,niin ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua samasta aiheesta,josta on jo tosi moni kirjoittanut,vaan voi vaan vastata jollekin muulle,niinkuin mm.minä tein!!!
Monelle vaan näyttää olevan niin tärkeetä saada oma otsikko näkyviin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990