Siis tietenki oli oikein että INDX voitti!! Jackson suudifonya on aivan ihana ja tosi lahjakas. Toivottavasti hänelle avautuu ura muunakin kun poikabändin jäsenenä..Itkin jo silloin kun jakson idolsista tippui.
Janen häviö on ehkä paras ainankin tytölle, joka vauvaa odottaa..Popstars antaa kuitenkin hyvät mahdollisuudet lähteä laulamaa mhyöhemminkin kun lapsi on jo kasvanut.
INDX
4
383
Vastaukset
- mä vaa
no mun lemppari on RENE se on niin ihana ja syötävän söpö...xDDD
- mie
Hih x)
ei se rene kuiteka laulaa osaa...miun mielestä..jacksonilla on vaa niin ihana ääni..ei parempi vois olla..sellanen miehekkään pehmee..
Mutta mielipide asioista ei voi kinastella.
rene ja ari on aivan ihanii no kyl jacsonkin on mut ari ja rene on kaikista sulosimmat!!!
- angel83
ei nuo tyttöbändiläiset sentäs mikkejä nurkkaan heitä. kyllä niillekin keikkaa pukkaa koko ajan ja levy ilmestyy kevään aikana. sinkkuhan on kaupoissa samana päivänä kuin poikien levy. että turha tässä on sanoa että oli hyvä hävitä että daniela pääsee äitiyslomalle. varsinkin, kun ei tytöt hävinneet. ne nyt ovat vain se popstars2 kakkosbändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096