Siis tietenki oli oikein että INDX voitti!! Jackson suudifonya on aivan ihana ja tosi lahjakas. Toivottavasti hänelle avautuu ura muunakin kun poikabändin jäsenenä..Itkin jo silloin kun jakson idolsista tippui.
Janen häviö on ehkä paras ainankin tytölle, joka vauvaa odottaa..Popstars antaa kuitenkin hyvät mahdollisuudet lähteä laulamaa mhyöhemminkin kun lapsi on jo kasvanut.
INDX
4
374
Vastaukset
- mä vaa
no mun lemppari on RENE se on niin ihana ja syötävän söpö...xDDD
- mie
Hih x)
ei se rene kuiteka laulaa osaa...miun mielestä..jacksonilla on vaa niin ihana ääni..ei parempi vois olla..sellanen miehekkään pehmee..
Mutta mielipide asioista ei voi kinastella.
rene ja ari on aivan ihanii no kyl jacsonkin on mut ari ja rene on kaikista sulosimmat!!!
- angel83
ei nuo tyttöbändiläiset sentäs mikkejä nurkkaan heitä. kyllä niillekin keikkaa pukkaa koko ajan ja levy ilmestyy kevään aikana. sinkkuhan on kaupoissa samana päivänä kuin poikien levy. että turha tässä on sanoa että oli hyvä hävitä että daniela pääsee äitiyslomalle. varsinkin, kun ei tytöt hävinneet. ne nyt ovat vain se popstars2 kakkosbändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725