Ei hyvä, EI HYVÄ!!!

Hilu_91

Eikö kukaan tajuu, et ei tolla äänestyksellä ollu mitään merkitystä! Ne kummatkin sai levytyssopimukset...!

9

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontse

      ei näköjään!!!!!

    • tytsä

      Ne kummakki sai levytys sopimuksen...Tota mun kaverikin sano...Mitä järkeä....
      Mut kyl ne pojat voitti yli voimasesti...Mut siitä huolimatta MITÄ JÄRKEÄ!!!
      Jos ne sai jonku tietyn raha summan siit??...Ei ku ny mä keksin...
      Sillä pulitetaan ihmisiltä rahaa kun ne lähettelee sinne tekstareit...Tai soittaa...;)

      • Oot oikeessa! =) Ne kuitenki vaa haluu ihmisilt rahaa sillei, et ne äänestää, vaikka ei sil ollu mitää merkitystä...(siis äänestyksellä)
        Kummat susta oli parempii?
        =)


    • Black pearl

      no itse asiassa koko popstarsilla ei oo mitään merkitystä... ne "bändit" ei tuu pärjäämään...

      • Eternal

        Valitettavasti, kyllä ne bändit tulemaan pärjäämään, ainakin kaupallisesti. Tottakai aina, kun jotain bändejä kootaan tv:ssä, ja sitten tulee levy kauppoihin niin levyn ostomäärät nousevat pilviin. Mutta itsepä ei tarvitse ikinä kuunnella sitä paskaa ulinaa, mitä niiltä poikabändin hinttareilta suusta tulee.


      • Ei sil ookkaan mitään merkitystä... Ja ne viattomat popstarslaiset ei tajuu ees, et mitä kaikkia huonoja puolia on siinä koko p...:ssa! Esim., et ne levytyssopimuksenantajat saa määrätä niitä oikeen kunnolla!!!!! x0 Niinku vaikka työmääristä, niitten laulamista biiseistä ja ym...
        =)


      • Eternal kirjoitti:

        Valitettavasti, kyllä ne bändit tulemaan pärjäämään, ainakin kaupallisesti. Tottakai aina, kun jotain bändejä kootaan tv:ssä, ja sitten tulee levy kauppoihin niin levyn ostomäärät nousevat pilviin. Mutta itsepä ei tarvitse ikinä kuunnella sitä paskaa ulinaa, mitä niiltä poikabändin hinttareilta suusta tulee.

        niinpä..!Kaikki tulee kyl pärjäämää..oli sitte hyvä tai huono laulaja..! :(


    • *hän muistaa*

      Silloin kun ruvettiin puhumaan koko popstars2 puhuttiin että sen tarkoitus on muodostaa poikabändi... Gimmelin purettua päätettiin koota myös tyttö bändi, mutta nimenomainen TAVOITE oli juuri se poikabändi... Et ihan yllärillä sit pojat voitti!!!

      En tiedä mikä tässä on sit totta tai pötyä, mutta nämä muistikuvat minulla on siitä kun ekan kerran kuulin popstar2:sta.

      • varsin oikein

        Joo, missään tuskin on mitään mustaa valkoisella että poikabändi nimenomaan piti perustaa, mutta muistan minäkin, että juttua silloin oli - vaikkakin kuinka epävirallisesti ja alustavasti, mutta oli - että olis poikien vuoro välillä.

        Kysymyksiä itse kullekin pohdittavaksi:

        1) Miksi äänestys, jos kumpikin laulukööri (BÄNDI?! eihän niillä ole soittimiakaan...) kuitenkin levyttää..?

        2) Miten tulikin juuri tasan 100 000 ääntä?.. (Ainakaan missään en ole nähnyt mitään tarkempaa lukua, joka kai pitäisi julkistaa, kun on rahankeruusta kyse..? Olisikohan tässä aihetta ottaa kuluttajansuojaviranomaiseen yhteyttä?)

        3) Miten äänestysaikaa oli "seuraavan mainostauon loppuun" ja miltei heti mainostauon loputtua lavalle jo käveltiin tulokset sisältävä suljettu kuori käsissä..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe