se oli tosi hyvä et indx voitti saatin ainsaskin 1 kunnon poppi poikabändi tännekkin.. eikä ne pahemman näkösii oo
IHANAA INDX
6
601
Vastaukset
- bopster
totta höpiset
- miä
moikkelis musta ari on ihana et on ihan sika hyvä et index voitti ite olin keikalla ihan paikan päällä ja oli kauhee matka tulla takas tampereelle no kuitenkin HYVÄ INDEX
samaa mieltä... niimpä niin
- Rene ja index fani
Index ja rene on parhaita.. mäki olin kattomas sitä keikkaa ja Rene koski mun käteeni.. eihän se kauheen kummosta oo mut kyl se oli kivaa!!! INDEX ON PARAS
- Villityttö
Totta puhut.. Indxsissä paras on Ari.. Mie ihastuin Ariin heti alkukarsunnoissa ja tiesin että siitä tulee viellä tähti ja niin siitä tuli.. Mulla on huulikoru niinku Arillaki... Toisin voisin iskee Renen kun sitä ikääki on riitävästi mulla on kunhan pääsis käsiks vaan siihen..
- OHMYLORD
MUISTAN NÄÄ JÄTKÄT KUN OLIN JO 20-VUOTIAS ÄIJÄ JA NYT ALKO NAURATTAA KUN NÄIN TÄN VIDEON TUUBISTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900