1990 luvulla oli vielä huonoja valooja autoissa ja maaseudulla laitoin lisävalot(pitkät)
laittaeko vielä lisävaloja nykyisin?
2
111
Vastaukset
- Hoo nelonen
Joo h7 tilalle pitkiin ksenonit.
Museoautoon kans tuplavalot - Keppi The Great
Eivät ole auton omat valot vieläkään niin hyvät, etteikö kunnon lisäpitkiä tarvittaisi niin kevyellä kuin raskaammallakin kalustolla. Ainakin täällä Lapin pitkillä taipaleilla läpi pitkän pimeän syksyn ja talven elo-syyskuun vaihteesta maalis-huhtikuun paikkeille hyvät lisäpitkät ovat arvossa arvaamattomassa niin asiointi- kuin työmatkaliikenteessä. Tuolla tienpäällä kun on monenmoista tähystettävää poroista jalankulkijoihin ja ojaanajaneista itäblokin rekoista hirviin ja pienempiinkin nisäkkäisiin. Ja onhan riittävässä valaistuksessa ajaminen huomattavasti virkeämpääkin kuin surkeissa himmeissä tuikuissa. Joka autossani on tähän saakka ollut lisäpitkät niiden 35 vuoden aikana, jolloin olen ajokortin saanut ja autoja omistanut. Kehitys on kehittynyt ja autojen valotkin toki huomattavasti parantuneet tässäkin ajassa, mutteivat niin hyvin, etteikö lisäpitkille olisi edelleenkin tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 1001567
- 801285
- 1211283
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601024- 511007
- 36932
- 33814