1990 luvulla oli vielä huonoja valooja autoissa ja maaseudulla laitoin lisävalot(pitkät)
laittaeko vielä lisävaloja nykyisin?
2
105
Vastaukset
- Hoo nelonen
Joo h7 tilalle pitkiin ksenonit.
Museoautoon kans tuplavalot - Keppi The Great
Eivät ole auton omat valot vieläkään niin hyvät, etteikö kunnon lisäpitkiä tarvittaisi niin kevyellä kuin raskaammallakin kalustolla. Ainakin täällä Lapin pitkillä taipaleilla läpi pitkän pimeän syksyn ja talven elo-syyskuun vaihteesta maalis-huhtikuun paikkeille hyvät lisäpitkät ovat arvossa arvaamattomassa niin asiointi- kuin työmatkaliikenteessä. Tuolla tienpäällä kun on monenmoista tähystettävää poroista jalankulkijoihin ja ojaanajaneista itäblokin rekoista hirviin ja pienempiinkin nisäkkäisiin. Ja onhan riittävässä valaistuksessa ajaminen huomattavasti virkeämpääkin kuin surkeissa himmeissä tuikuissa. Joka autossani on tähän saakka ollut lisäpitkät niiden 35 vuoden aikana, jolloin olen ajokortin saanut ja autoja omistanut. Kehitys on kehittynyt ja autojen valotkin toki huomattavasti parantuneet tässäkin ajassa, mutteivat niin hyvin, etteikö lisäpitkille olisi edelleenkin tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791