heips pojat... mitens teill menee?? öö voisitteko te lähettä mulle nimmarinne!! öö okei se on paljon pyyetty mutt jos haluut kommetoida toss on munn sähköposti osoite.... voi laitaa myös tyttöjenkin mut te pojat otte mun
muih
11
520
Vastaukset
- Ajextrina
just.. mit..? aika outo viesti. :/
- Häh!?
Siis kuvitteleeko joku tosiaan, että nuo bändien jäsenet lukisivat näitä juttuja..? Tai vastailisivat täällä "fanipostiin"..?!
Justiinsa joo..!- outi
voin sanoa että kyllä ne lukee näitä kirjoituksia=)
- antindx
Ja mitä tuo
- .....
Se on takapuoli ylhäältä tai alhaalta päin kuvattuna ja sillä kaverilla on iso nenä tai erektio. Voi se olla myös jätskitötterö.
- minä vain
siinä tärkeimmät :D
- Nimetön
- IndX
Meillä menee ihan hyvin, kiitos! On vähän kiireitä, mutta tästä me olemme aina haaveilleet, joten ei stressi haittaa. Etsimme paraikaa kimppakämppää itsellemme, koska meistä on mukava asua yhdessä.
Voimme lähettää sinulle nimmarit, jos vain annat sähköpostiosoitteesi. Nyt sitä ei näy mistään...
Hyvää talvea!
t. Ari, Jackson ja Rene
PS. Oletko niin tyhmä, että kuvittelet poikien käyvän täällä lukemassa viestejä? Kirjoita levy-yhtiöön, jos haluat nimmarit! Osoite löytyy varmasti www.mtv3.fi/popstars -sivulta.- mööd
ja kukahan mahtaa olla niin tyhmä että ei tajua tuota huonoksi vitsiksi.
- Nimetön
nii se nimmarin voi lähettää sähköpostiin [email protected] ja jos olette kiltejä ja lähetätte serkullenikin sähkö postiin nii olisi kiva sen osoite on [email protected] kiitos paljon ja jos voitte tarun nimmareihin laittaa susanna serkulta... nii olisin todella tyytyväinen no hyvää joulun jatkoa muihh
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
nii se nimmarin voi lähettää sähköpostiin [email protected] ja jos olette kiltejä ja lähetätte serkullenikin sähkö postiin nii olisi kiva sen osoite on [email protected] kiitos paljon ja jos voitte tarun nimmareihin laittaa susanna serkulta... nii olisin todella tyytyväinen no hyvää joulun jatkoa muihh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091