Huonoa musiikkia! Huonoa musiikkia!

Kauhistunut

No hyi miten huonoa musiikkia nykyään tehdään. Ihan hävettää kuunnella tuollaista peetä. Kuunnelkaapa vähän popstarsien musiikkia ja laittakaa sen jäkeen Beethovenia soimaan, niin teitä harmittaa, että todistatte tätä musiikin rappiota elinaikananne. Hyi mitä pintakoreita bändejä. Ensin vaan stylistille ja hiuksia laittamaan ja vaatteita mallailemaan, musiikki jääkööt toiseksi...näin on.

7

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saara

...sitä kuitenkaan Beethoveniin verrata. Sanoisin että molemmista on kunnon svengi aika kaukana.

Mutta samaa mieltä siitä, että kyllä hävettää, ja pahasti. Jos tulis noista 'finalisteista' joku vastaan niin varmaan nauraisin päin naamaa. Jos 'musiikki on mun elämäni' lausahdukset on totta, niin miksi ihmeessä ne viettää aikaansa rahastushelvetissä? Ja jos tehdään tuottoa, ni tehtäis edes sitä sitten kunnolla!!!

• Tytsä

Kyllä huonoa musiikkia...
      Miten tollasta jaksetaan!!??
      No kai ne jokku...
      Mutta en ainakaan minä...
      Ja sitä paitsi Idols oli paljon parempi...
      Ja edellinen popstaars...
      No ainaki mun mielestä=)

• MusicMan

Että jotkut viittiikin, vetää niinkin kauniin asian kuin musiikin täysin lokaan.. Yöäk.!!

• Black pearl

jepulis... nykymusiikki on kyllä syvältä... vaan ulkokuoresta välitetään, musiikki jää toisaalle.... kuunnelkaa OIKEAA musiikkia, justiinsa jotain beethoovenii, elvistä, sinatraa, beatlesiä... ne osas tehä musiikkia, eikä ne ollu tollasia "muovinukkeja"

• Ajextrina

Black pearl, tuli vain mieleen:tykkäätkö oikeasti Beethovenista tai elviksestä?? :I ja olen samaa mieltä kanssasi, kauhistunut.

• mmm

Mä en kyllä oo ihan samaa mieltä... Okei, oon kuullu parempaakin musiikkii, mut silti...
      Ja oisko ne tytöt sit ollu parempii?

• SJones

Eipä ole kehuttavia nuo niiden esittämät kappaleet, ei... Mutta biisien tasosta on syyttäminen Asikaista, ei esittäjiä. Laulutaito tai sen puute sen sijaan on huonompi homma. Ainahan sitä voi kehittää mutta ihmeitä kai ei voi tehdä.

Mielestäni tytöistä ainoa tasaisen varmasti hyvin laulava on Daniela, Mia väläytteli silloin tällöin. Kahdella muulla tuntui paineen alla lavalla se vähäkin taito häviävän...

Pojista taasen Arilla on loistava pehmeä saundi, Jacksonilla Suomessa harvoin kuultu hieno rnb-ääni, mutta Rene! Söpö poika, mutta ääni ei mitenkään erikoinen...Poikaparka ei tuntunut pysyvän lainkaan stemmoissa! No, ehkä se siitä petraantuu.

Mikseivät tehneet tyttö-poika-bändiä? Daniela, Jackson ja Ari olisivat muodostaneet huomattavasti mageemman kokoonpanon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe