Huonoa musiikkia! Huonoa musiikkia!

Kauhistunut

No hyi miten huonoa musiikkia nykyään tehdään. Ihan hävettää kuunnella tuollaista peetä. Kuunnelkaapa vähän popstarsien musiikkia ja laittakaa sen jäkeen Beethovenia soimaan, niin teitä harmittaa, että todistatte tätä musiikin rappiota elinaikananne. Hyi mitä pintakoreita bändejä. Ensin vaan stylistille ja hiuksia laittamaan ja vaatteita mallailemaan, musiikki jääkööt toiseksi...näin on.

7

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saara

      ...sitä kuitenkaan Beethoveniin verrata. Sanoisin että molemmista on kunnon svengi aika kaukana.

      Mutta samaa mieltä siitä, että kyllä hävettää, ja pahasti. Jos tulis noista 'finalisteista' joku vastaan niin varmaan nauraisin päin naamaa. Jos 'musiikki on mun elämäni' lausahdukset on totta, niin miksi ihmeessä ne viettää aikaansa rahastushelvetissä? Ja jos tehdään tuottoa, ni tehtäis edes sitä sitten kunnolla!!!

    • Tytsä

      Kyllä huonoa musiikkia...
      Miten tollasta jaksetaan!!??
      No kai ne jokku...
      Mutta en ainakaan minä...
      Ja sitä paitsi Idols oli paljon parempi...
      Ja edellinen popstaars...
      No ainaki mun mielestä=)

      • MusicMan

        Että jotkut viittiikin, vetää niinkin kauniin asian kuin musiikin täysin lokaan.. Yöäk.!!


    • Black pearl

      jepulis... nykymusiikki on kyllä syvältä... vaan ulkokuoresta välitetään, musiikki jää toisaalle.... kuunnelkaa OIKEAA musiikkia, justiinsa jotain beethoovenii, elvistä, sinatraa, beatlesiä... ne osas tehä musiikkia, eikä ne ollu tollasia "muovinukkeja"

      • Ajextrina

        Black pearl, tuli vain mieleen:tykkäätkö oikeasti Beethovenista tai elviksestä?? :I ja olen samaa mieltä kanssasi, kauhistunut.


    • mmm

      Mä en kyllä oo ihan samaa mieltä... Okei, oon kuullu parempaakin musiikkii, mut silti...
      Ja oisko ne tytöt sit ollu parempii?

      • SJones

        Eipä ole kehuttavia nuo niiden esittämät kappaleet, ei... Mutta biisien tasosta on syyttäminen Asikaista, ei esittäjiä. Laulutaito tai sen puute sen sijaan on huonompi homma. Ainahan sitä voi kehittää mutta ihmeitä kai ei voi tehdä.

        Mielestäni tytöistä ainoa tasaisen varmasti hyvin laulava on Daniela, Mia väläytteli silloin tällöin. Kahdella muulla tuntui paineen alla lavalla se vähäkin taito häviävän...

        Pojista taasen Arilla on loistava pehmeä saundi, Jacksonilla Suomessa harvoin kuultu hieno rnb-ääni, mutta Rene! Söpö poika, mutta ääni ei mitenkään erikoinen...Poikaparka ei tuntunut pysyvän lainkaan stemmoissa! No, ehkä se siitä petraantuu.

        Mikseivät tehneet tyttö-poika-bändiä? Daniela, Jackson ja Ari olisivat muodostaneet huomattavasti mageemman kokoonpanon :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe