Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta!

vapareillekin

Tasavallan Presidentin terveiset: "Toivotan teille kaikille hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta!"

9

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos. Tarkoittaahan siunaaja varmaankin hyvää, vaikka onkin väärässä luullessaan jumalia olevan olemassa.

    • FUCKIFUUU

      Niinistö on Suomen historian surkein presidentti. Kyllähän Niinistö toivottaa kansalle kaikkea mutta ei tarkoita sitä.

      • Ja jätetään yleinen poliittinen keskustelu tähän, ellei itse puheesta löydy jotain uskontoihin tai vapaa-ajattelijoiden tavoitteisiin liittyvää.


      • hähhähhää
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ja jätetään yleinen poliittinen keskustelu tähän, ellei itse puheesta löydy jotain uskontoihin tai vapaa-ajattelijoiden tavoitteisiin liittyvää.

        Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.


      • hähhähhää kirjoitti:

        Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.

        Sauli Niinistö kuuluu evlut kirkkoon, oletettavasti uskoo kristinuskon Jumalaan tai ainakin johonkin korkeampaan voimaan, ja suhtautuu positiivisesti ainakin osaan uskonnollista toimintaa. Tietääkseni hän on myös allekirjoittanut rukouspäiväjulistuksen.

        Ei tämä ole mikään uutinen.

        Yleisesti se, että Niinistön ikäluokassa uskotaan ainakin jonkinlaiseen jumalaan ei ole uutinen.


      • hähhähhää kirjoitti:

        Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.

        Laitatko vielä lähteen tuohon Hannes Hynösen uskontunnustukseen, kun en heti googlettamalla löytänyt?


      • FUCKIFUUU
        hähhähhää kirjoitti:

        Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.

        Hynönen kannattaa vasemmistoliittoa eli Arhinmäen poppoota. Siksi Hynönen ihmettelikin miksi ääriporvari kokoomuslainen on niin kiinnostunut köyhän vasemmistolaisen veteraanin mielipiteistä.


      • riku.m.salminen kirjoitti:

        Laitatko vielä lähteen tuohon Hannes Hynösen uskontunnustukseen, kun en heti googlettamalla löytänyt?

        Radio Deissä on 2013 ollut ohjelma "Hannes Hynönen täytti tammikussa 100 vuotta. Miten Hannes on kokenut Jumalan johdatuksen pitkän elämänsä aikana?"


      • eroa vapareista
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sauli Niinistö kuuluu evlut kirkkoon, oletettavasti uskoo kristinuskon Jumalaan tai ainakin johonkin korkeampaan voimaan, ja suhtautuu positiivisesti ainakin osaan uskonnollista toimintaa. Tietääkseni hän on myös allekirjoittanut rukouspäiväjulistuksen.

        Ei tämä ole mikään uutinen.

        Yleisesti se, että Niinistön ikäluokassa uskotaan ainakin jonkinlaiseen jumalaan ei ole uutinen.

        Linnan juhlien aikaan riehunutta julkkistanne Niinistö ei maininnut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe