Tasavallan Presidentin terveiset: "Toivotan teille kaikille hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta!"
Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta!
9
121
Vastaukset
Kiitos. Tarkoittaahan siunaaja varmaankin hyvää, vaikka onkin väärässä luullessaan jumalia olevan olemassa.
- FUCKIFUUU
Niinistö on Suomen historian surkein presidentti. Kyllähän Niinistö toivottaa kansalle kaikkea mutta ei tarkoita sitä.
Ja jätetään yleinen poliittinen keskustelu tähän, ellei itse puheesta löydy jotain uskontoihin tai vapaa-ajattelijoiden tavoitteisiin liittyvää.
- hähhähhää
jori.mantysalo kirjoitti:
Ja jätetään yleinen poliittinen keskustelu tähän, ellei itse puheesta löydy jotain uskontoihin tai vapaa-ajattelijoiden tavoitteisiin liittyvää.
Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.
hähhähhää kirjoitti:
Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.
Sauli Niinistö kuuluu evlut kirkkoon, oletettavasti uskoo kristinuskon Jumalaan tai ainakin johonkin korkeampaan voimaan, ja suhtautuu positiivisesti ainakin osaan uskonnollista toimintaa. Tietääkseni hän on myös allekirjoittanut rukouspäiväjulistuksen.
Ei tämä ole mikään uutinen.
Yleisesti se, että Niinistön ikäluokassa uskotaan ainakin jonkinlaiseen jumalaan ei ole uutinen.hähhähhää kirjoitti:
Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.
Laitatko vielä lähteen tuohon Hannes Hynösen uskontunnustukseen, kun en heti googlettamalla löytänyt?
- FUCKIFUUU
hähhähhää kirjoitti:
Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.
Hynönen kannattaa vasemmistoliittoa eli Arhinmäen poppoota. Siksi Hynönen ihmettelikin miksi ääriporvari kokoomuslainen on niin kiinnostunut köyhän vasemmistolaisen veteraanin mielipiteistä.
riku.m.salminen kirjoitti:
Laitatko vielä lähteen tuohon Hannes Hynösen uskontunnustukseen, kun en heti googlettamalla löytänyt?
Radio Deissä on 2013 ollut ohjelma "Hannes Hynönen täytti tammikussa 100 vuotta. Miten Hannes on kokenut Jumalan johdatuksen pitkän elämänsä aikana?"
- eroa vapareista
jori.mantysalo kirjoitti:
Sauli Niinistö kuuluu evlut kirkkoon, oletettavasti uskoo kristinuskon Jumalaan tai ainakin johonkin korkeampaan voimaan, ja suhtautuu positiivisesti ainakin osaan uskonnollista toimintaa. Tietääkseni hän on myös allekirjoittanut rukouspäiväjulistuksen.
Ei tämä ole mikään uutinen.
Yleisesti se, että Niinistön ikäluokassa uskotaan ainakin jonkinlaiseen jumalaan ei ole uutinen.Linnan juhlien aikaan riehunutta julkkistanne Niinistö ei maininnut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483