Tasavallan Presidentin terveiset: "Toivotan teille kaikille hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta!"
Vastaukset 9
Kiitos. Tarkoittaahan siunaaja varmaankin hyvää, vaikka onkin väärässä luullessaan jumalia olevan olemassa.
- FUCKIFUUU
Niinistö on Suomen historian surkein presidentti. Kyllähän Niinistö toivottaa kansalle kaikkea mutta ei tarkoita sitä.
Ja jätetään yleinen poliittinen keskustelu tähän, ellei itse puheesta löydy jotain uskontoihin tai vapaa-ajattelijoiden tavoitteisiin liittyvää.
- hähhähhää
jori.mantysalo kirjoitti:
Ja jätetään yleinen poliittinen keskustelu tähän, ellei itse puheesta löydy jotain uskontoihin tai vapaa-ajattelijoiden tavoitteisiin liittyvää.
Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.
hähhähhää kirjoitti:
Lopussa Niinistö puhui sotaveteraani Hynösestä, jonka kanssa keskusteli linnassa 6.12. Hynönen uskoo Jumalaan. Ei lainkaan maininnut teidän lehtenne kirjoittajakuntaan kuuluvaa anarkisti-Auvista. Teikäläiset eivät Presidenttiä kiinnosta, mikä on teille ihan oikein.
Sauli Niinistö kuuluu evlut kirkkoon, oletettavasti uskoo kristinuskon Jumalaan tai ainakin johonkin korkeampaan voimaan, ja suhtautuu positiivisesti ainakin osaan uskonnollista toimintaa. Tietääkseni hän on myös allekirjoittanut rukouspäiväjulistuksen.
Ei tämä ole mikään uutinen.
Yleisesti se, että Niinistön ikäluokassa uskotaan ainakin jonkinlaiseen jumalaan ei ole uutinen.hähhähhää kirjoitti:
Laitatko vielä lähteen tuohon Hannes Hynösen uskontunnustukseen, kun en heti googlettamalla löytänyt?
- FUCKIFUUU
hähhähhää kirjoitti:
Hynönen kannattaa vasemmistoliittoa eli Arhinmäen poppoota. Siksi Hynönen ihmettelikin miksi ääriporvari kokoomuslainen on niin kiinnostunut köyhän vasemmistolaisen veteraanin mielipiteistä.
riku.m.salminen kirjoitti:
Laitatko vielä lähteen tuohon Hannes Hynösen uskontunnustukseen, kun en heti googlettamalla löytänyt?
Radio Deissä on 2013 ollut ohjelma "Hannes Hynönen täytti tammikussa 100 vuotta. Miten Hannes on kokenut Jumalan johdatuksen pitkän elämänsä aikana?"
- eroa vapareista
jori.mantysalo kirjoitti:
Sauli Niinistö kuuluu evlut kirkkoon, oletettavasti uskoo kristinuskon Jumalaan tai ainakin johonkin korkeampaan voimaan, ja suhtautuu positiivisesti ainakin osaan uskonnollista toimintaa. Tietääkseni hän on myös allekirjoittanut rukouspäiväjulistuksen.
Ei tämä ole mikään uutinen.
Yleisesti se, että Niinistön ikäluokassa uskotaan ainakin jonkinlaiseen jumalaan ei ole uutinen.Linnan juhlien aikaan riehunutta julkkistanne Niinistö ei maininnut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459