Mä en tajuu!!!!

eskimo02

Mä en yksinkertaisesti tajua!
Kuten jo popstarsin esikarsinnoista asti huomasimme erään seikan, joka koskee miltei jokaista indx:sin ja Janen laulajia; nimittäin jokainen heistä (miltei) laulaa paremmin englanniksi kuin suomeksi! Minkä hemmetin takia, emme siis saa kuulla vastaavaisuudessakin heidän laulavan englanniksi! Janessakin on nimeltämainitsemattomia henkilöitä, joilla voisi olla huomattavasti paremmat mahdollisuudet menestyä englanniksi. Mutta me olemme joko niin hemmetin tyhmiä, että halusimme "supisuomalaisen" tyttö ja poika bändin tai sitten emme vain huomanneet tätä asiaa....vaikkakin meillä ei olisi koskaan ollutkaan mahdollisuutta vaikuttaa tähän asiaan. Kaikki oli päätetty jo puolestamme.
Joten mahdolliseksi suomen kansalle, vastaavaisuudessa-> oikeus päättää millä kielellä bändit jotka tulevat kyseisten kilpailujen kautta laulavat.

Olen myös tyrmistynyt siitä, kuinka nykyään laulajia ja lahjakkuuksia hakemalla haetaan!
Ja jos ei muu auta, heitä väen vängällä tehdään!
Huh!
Toisaalta onhan se hyvä, että monet nuoret "lahjakkuudet" saavat mahdollisuuden toteuttaa unelmaansa tällä tavalla. saavat ehkä mahdollisuuden, jota eivät muuten olisi koskaan saaneet. Nimenomaan, eivät muuten olisi saaneet!
Onko siis mitään itua!?!
Ihmiset jotka eivät olisi muutenkaan saaneet koskaan minkäänlaista mahdollisuutta minkäänlaisissa olosuhteissa, saavat nyt vallattua itselleen tilaa musiikki bisneksessä, jonne he eivät kuuluisi.
En tällä tarkoita Janen tai Indx:sän laulajia, vaan yleensäkin.
Totuus kuitenkin on, ettei indx oikein vakuuta minua. Eikä heistä kukaan yltä esimerkiksi Christian Forssin tai Antti Tuiskun tasolle.

Mutta tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella meillähän on oikeus omaamme.

Joten kukkelikuu ja lämpimät kuteet!

-Mari-

4

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmm,

      Vahvalla suomalaiskönkköaksentilla laulettu englanti (sitä mustaa poikaa lukuunottamatta) ei kyllä oikein vakuuta.

    • Dreamofaaliyah

      Mä vähän luulen että tuisku tukassa tai forssissa...ole kyllä mitään tasoa...teinix tyttöjen omia suosikkeja..."Siis voi ei, en voi elää mun lemppari Indx voitti"...."mun täytyy kuolla, ah"...just tommosia teini ipanoita...,äänestää jotain aivan kökköä bändiä joka ei tosiaan ansainnut tuota tilaa minkä he nyt loistokkaasti saivat (Indx)...Illan täydellinen voittaja bändihän oli JANE...heidän lavakarismansahan säteili kullan kirkkaasti...Miehet elivät esiintymistensä aikana ihan muissa maailmoissa...voitte todeta sen mtv 3 digitv:stä...josta voi kattoo popstars2 alusta...loppuun...Noh, mutta jäänpä kavereiden kanssa odottelemaan Jane:n Perhonen-levyä...helmi-maaliskuussahan se tulee myyntiin ja varmasti kyllä suomen albumilistalla menee suoraan ykköseksi... :) Daniela Lainela jyrää... :)t.19-v. kolli :D

      • eskimo02

        En nytten saanut selvää siitä, viittasitko mm. minua niihin kiljuviin teineihin joita viestissäsi niin solvasit. Jos viittasit, olen jo ylittänyt tuon aikakauden ajat sitten, olen vanhempi kuin itse olet....21....

        Valitettava totuus on kuitenkin se, ettei suurinosa nuorista artisteista koskaan menestyisi ilman niitä kirkuvia teinejä ja lapsia. On se itsestänikin valitettavaa seurata keikoilla vierestä rääkyviä lapsia, ja löytyy siitä joukosta meidänkin ikäpolveamme.

        Itse olen tyrmistynyt molempien bändien kasaamisesta. Daniela on kyllä kieltämättä aivan loistava laulaja, mutta mitä tapahtuu Janelle Danielan mennessä äitiyslomalle ja palaako Daniela koskaan bändiin? Siinä meille pohtimista....ja sinullekin...

        Onnellista odotusta levyn odotukseen, itse en aio sitä hankkia....kumpaakaan.

        -Mari-


      • Dreamofaaliyah
        eskimo02 kirjoitti:

        En nytten saanut selvää siitä, viittasitko mm. minua niihin kiljuviin teineihin joita viestissäsi niin solvasit. Jos viittasit, olen jo ylittänyt tuon aikakauden ajat sitten, olen vanhempi kuin itse olet....21....

        Valitettava totuus on kuitenkin se, ettei suurinosa nuorista artisteista koskaan menestyisi ilman niitä kirkuvia teinejä ja lapsia. On se itsestänikin valitettavaa seurata keikoilla vierestä rääkyviä lapsia, ja löytyy siitä joukosta meidänkin ikäpolveamme.

        Itse olen tyrmistynyt molempien bändien kasaamisesta. Daniela on kyllä kieltämättä aivan loistava laulaja, mutta mitä tapahtuu Janelle Danielan mennessä äitiyslomalle ja palaako Daniela koskaan bändiin? Siinä meille pohtimista....ja sinullekin...

        Onnellista odotusta levyn odotukseen, itse en aio sitä hankkia....kumpaakaan.

        -Mari-

        ai, luuletko ihan vanhempi olevan...minkä ikäiseksi minua oiken luulet..olen kuitenkin tarpeeksi vanha jotta voin perustella oman kommentini...eli olen itse 19-v. Vaikka tuo ei asiaan kuulu.
        Eiköhän koko musiikkibisneksesssä suurimpana ostaja ryhmänä ole nuoret. Heillähän todellakin tämä business pyörii täysillä. Ja kun on nuorista kyse, niin tottakai keikoilla voi huomata sen että on montaa ikäpolvea seuraamassa
        keikkoja. Vai oletko muuntyyppisiä keikkoja nähnyt joissa ei olisi muitakuin oman ikäisiäsi..?

        Haetko tällä asialla kun kommentoit aiheesta; niin jotain perustetta omalle perustelullesi, jotta olet asiasta varmasti erimieltä...
        Minusta on oikeastaan erittäin hienoa että nykypäivänä on tämmöisiä reality-tv-sarjoja joissa voittaja saa jotain konkreettista. Tässä he saivat levytys-sopimuksen...ja mikä sen mahtavampaa. Itse kommentoin voittajasta sen verran että mua ei vois vähempää kiinnostaa koko INDX..., JANE oli koko illan vahva ja heillä löytyy/löytyi jopa sitä lauluääntä mitä miehillä ei ollut...eikä koskaan tule olemaankaan.
        Ja jos mietit tätä Danielan paluuta...niin eiköhän tuo ole siltä kuulostanut monessakin haastattelussa että tulevan kevään hän hoitaa esikoistaan..mutta jo varmasti syksyllä hän on astumassa Jane:n vauhtiin :) mun ei tarvitse pohtia näitä asioita, hyvä on seurata monia tiedotusvälineiden tekemiä juttuja popstars 2:sta..ehkä niistä saisit vastauksia omiin kysymyksiisi. Jane:hän jatkaa todellakin triona siihen asti kunnes Daniela palaa äitiyslomalta...
        tuo asia taisi tulla hyvin aivoihin, hope you can understand...

        ..."Mä valvon vierelläsi sun ja siihen yöksi unohdun, sua päästä milloinkaan katoomaan"...

        JANE tulee, ota koppi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe