Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

RENE EI OSAA LAULAA!!!!!!!

Minja

Ottakaa kantaa.

26

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grazy cat

      MOI!
      Oon täysin samaa mieltä sun kanssa!

    • Meitsi....

      RENE OSAA LAULAA!!!!!!!!!! Ja niin varmasti osaa se oli paras niist pojiis.... Ei Renee saa kiuziiiiiii!

      • haha

        No voi nyt jo vi**u tein kanssa,noin sanottiin heti Antti Tuiskustakin..!!Ja siellä se Antti nyt menee,Suomen supertähtitaivaalla..!!!Ja joo,onhan siitä Antista moni montaa mieltä,ja niin käyn näköjään Rene-raukankin..Ja osaa Rene kyllä laulaa,ellei osais ni miksi se päästettii edes karsintoi pidemmälle,ja kui ihmiset sitte äänesti!Mutta nyt kaikki sanoo:EN MÄ ÄÄNESTÄNY tai EN MÄ POIKII ÄÄNESTÄNY VAA TYTTÖI!...
        OK.
        Mutta kaikilla oli mahdollisuus vaikuttaa..Ja jos joku nyt on mielestään niin hyvä,niin HYVÄ,kaikkista paras,..jne..Niin siitä sitten vain,laulamaan sinne,Rene pois ja menkää itse laulamaan..
        Vaikka ei Rene osaisi laulaakkaan se voi opetella.
        OPETTELITTE TEKIN KIRJOITTAMAAN,TAI PUHUMAAN,JÄRJEN KÄYTÖSTÄ EN VIITSI SANOA MITÄÄN..Sillä siitä en ole niin varma..?!!
        Ja vielä tälläinen pikku juttu..

        Laulaa se variskin ja
        se voi nokkii tein silmät päästä.

        Eli varokaa variksia ja jättäkää ihan rauhassa mielipiteitänne..(HAHHAHAHAHAHHAH..)KRÖHM..Ja laulakaa ja menkää itse nextii Popstarsii,..itse en oo menossa.Eli ei tavata siellä.Moo


      • tiitu
        haha kirjoitti:

        No voi nyt jo vi**u tein kanssa,noin sanottiin heti Antti Tuiskustakin..!!Ja siellä se Antti nyt menee,Suomen supertähtitaivaalla..!!!Ja joo,onhan siitä Antista moni montaa mieltä,ja niin käyn näköjään Rene-raukankin..Ja osaa Rene kyllä laulaa,ellei osais ni miksi se päästettii edes karsintoi pidemmälle,ja kui ihmiset sitte äänesti!Mutta nyt kaikki sanoo:EN MÄ ÄÄNESTÄNY tai EN MÄ POIKII ÄÄNESTÄNY VAA TYTTÖI!...
        OK.
        Mutta kaikilla oli mahdollisuus vaikuttaa..Ja jos joku nyt on mielestään niin hyvä,niin HYVÄ,kaikkista paras,..jne..Niin siitä sitten vain,laulamaan sinne,Rene pois ja menkää itse laulamaan..
        Vaikka ei Rene osaisi laulaakkaan se voi opetella.
        OPETTELITTE TEKIN KIRJOITTAMAAN,TAI PUHUMAAN,JÄRJEN KÄYTÖSTÄ EN VIITSI SANOA MITÄÄN..Sillä siitä en ole niin varma..?!!
        Ja vielä tälläinen pikku juttu..

        Laulaa se variskin ja
        se voi nokkii tein silmät päästä.

        Eli varokaa variksia ja jättäkää ihan rauhassa mielipiteitänne..(HAHHAHAHAHAHHAH..)KRÖHM..Ja laulakaa ja menkää itse nextii Popstarsii,..itse en oo menossa.Eli ei tavata siellä.Moo

        Toi oli niin hyvä! mä oon asiasta ihan samaa mieltä. Tuomarit kyl tiputti semmoset ketkä ei osaa laulaa ja mu mielestä rene kyl pääsi siit osuudesta läpi jos joltain jäi näkemättä. Et turha arvostella, kattokaa ite peiliin ja kertokaa sitten mielipiteenne!


    • Mimmuli

      Itse asiassa se on just paras niistä kolmesta.

    • neiti

      niinpä ei se osaa laulaa ja valittiin ulkonäön perusteella.. eikä ees oo hyvän näkönen ei ossaa laulaa.

    • Mie

      Haista kukkanen...Rene osaa laulaa ja on paras niistä!

    • 886

      KAVERI ON TUTTU MIES JO TENAVATÄHTI KISOISTA

    • niina

      sen ääni käy pahasti korviin :O se ääni on jotai niin kauheeta. tyttöjen olis pitäny voittaa!! Pojista ainoastaan arilla on paras ääni!! Tytöillä löytyy enemmän hyviä biisejä hyvää lauluääntä :) pikkutytöt ne vaa äänesti poikia :P

      • mie..86

        Myös isommat tytöt äänestää.. minä mukaan lukien...


    • Jooo

      Ei tähteys ole välttämättä laulutaidosta kiinni! Tuolla on aivan ilmiömäisiä laulajia, joista ei silti ole tullut tähtiä sen takia, koska ovat liian värittömiä ja tavallisia.
      Ei minustakaan Rene tai Antti Tuisku ole mitään kamalan hyviä laulajia, mutt heissä on vaan jotain sellaista, mikä vetoaa tiettyy yleisöön?!

    • wawe

      Ei todellakaan. Ja häntä ei uskoisi edes täysi-ikäiseksi.

      • mie..86

        niinpä, ei heti uskoisi 18-vuotiaaksi.. Koelauluja kun katoin, aattelin Renen olevan joku 16v. Mut kyl se on kasvanu paljon kisan aikana..


    • Höh

      Se mitä kuuntelin, ei niistä kukaan osaa laulaa.

      • Valtias

        Tästähän saa jopa hyvät naurut... Samalta kuulostaisi, jos joku pahimmassa uhmaiässä oleva "13 wee" poika, joka on juuri aloittanut nyrkkeilyn, menisi sanomaan Muhammed Alille, että "ei sitä noin kuulu lyödä. Mun valkku sano, että näin."

        Te ihmiset ette tiedä yhtään mitään musiikista! Jokainen noista jätkistä OSAA laulaa, kukaan, jolla on edes jonkinlaista musiikkikorvaa ymmärtää sen (paitsi ne, jotka ovat oikeita musailijoita). Eri asia on sitten se, että pidättekö näiden jätkien musiikista... Lauluäänellä, musiikkityylillä ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä siihen, osaako joku laulaa. 97 kiloa painava murrosikäinen poika, jolla on silmälasit, ja joka laulaa countrya, voi laulaa paremmin kuin joku teinihevari, joka luulee olevansa hyvä kitaristi kun osaa soittaa smoke on the waterin tai paranoidin. Nuo kolme asiaa eivät merkitse yhtään. Se on täysin eri asia, mistä musiikista pitää.

        Ne musiikkikorvaa omaavat, jotka katsoivat Popstars loppukonsertin, Indxin esityksen, huomasivat varmaan, että muistaakseni 1. ja 2. kappale laulettiin oikeasti, sillä niissä pari kertaa bändi lauloi väärin, mutta kolmannen kappaleen ne lauloivat yllättäen hyvin, ja bongoru,puja(ko) soittava jäppinen "soitti" ihan eri rytmejä, mitä esityksessä kuului. Tämä oli siis se kappale, mitä pojat olivat sarjaa edetessään harjoitelleet paljon siellä studiossa...

        Toivottavasti herätti ajatuksia :) :wirn:


      • huhuu
        Valtias kirjoitti:

        Tästähän saa jopa hyvät naurut... Samalta kuulostaisi, jos joku pahimmassa uhmaiässä oleva "13 wee" poika, joka on juuri aloittanut nyrkkeilyn, menisi sanomaan Muhammed Alille, että "ei sitä noin kuulu lyödä. Mun valkku sano, että näin."

        Te ihmiset ette tiedä yhtään mitään musiikista! Jokainen noista jätkistä OSAA laulaa, kukaan, jolla on edes jonkinlaista musiikkikorvaa ymmärtää sen (paitsi ne, jotka ovat oikeita musailijoita). Eri asia on sitten se, että pidättekö näiden jätkien musiikista... Lauluäänellä, musiikkityylillä ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä siihen, osaako joku laulaa. 97 kiloa painava murrosikäinen poika, jolla on silmälasit, ja joka laulaa countrya, voi laulaa paremmin kuin joku teinihevari, joka luulee olevansa hyvä kitaristi kun osaa soittaa smoke on the waterin tai paranoidin. Nuo kolme asiaa eivät merkitse yhtään. Se on täysin eri asia, mistä musiikista pitää.

        Ne musiikkikorvaa omaavat, jotka katsoivat Popstars loppukonsertin, Indxin esityksen, huomasivat varmaan, että muistaakseni 1. ja 2. kappale laulettiin oikeasti, sillä niissä pari kertaa bändi lauloi väärin, mutta kolmannen kappaleen ne lauloivat yllättäen hyvin, ja bongoru,puja(ko) soittava jäppinen "soitti" ihan eri rytmejä, mitä esityksessä kuului. Tämä oli siis se kappale, mitä pojat olivat sarjaa edetessään harjoitelleet paljon siellä studiossa...

        Toivottavasti herätti ajatuksia :) :wirn:

        sulla sitä musiikkikorvaa ei sitten tosissaan ole.Etkö kuule miten se Renekin vetelee ihan nuotin vierestä?Ari on niistä ainoa jonka ääni sentään kuuluu siihen mikkiin,vaikkei silläkään mitenkään persoonallinen ääni ole..


      • kylläkään
        Valtias kirjoitti:

        Tästähän saa jopa hyvät naurut... Samalta kuulostaisi, jos joku pahimmassa uhmaiässä oleva "13 wee" poika, joka on juuri aloittanut nyrkkeilyn, menisi sanomaan Muhammed Alille, että "ei sitä noin kuulu lyödä. Mun valkku sano, että näin."

        Te ihmiset ette tiedä yhtään mitään musiikista! Jokainen noista jätkistä OSAA laulaa, kukaan, jolla on edes jonkinlaista musiikkikorvaa ymmärtää sen (paitsi ne, jotka ovat oikeita musailijoita). Eri asia on sitten se, että pidättekö näiden jätkien musiikista... Lauluäänellä, musiikkityylillä ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä siihen, osaako joku laulaa. 97 kiloa painava murrosikäinen poika, jolla on silmälasit, ja joka laulaa countrya, voi laulaa paremmin kuin joku teinihevari, joka luulee olevansa hyvä kitaristi kun osaa soittaa smoke on the waterin tai paranoidin. Nuo kolme asiaa eivät merkitse yhtään. Se on täysin eri asia, mistä musiikista pitää.

        Ne musiikkikorvaa omaavat, jotka katsoivat Popstars loppukonsertin, Indxin esityksen, huomasivat varmaan, että muistaakseni 1. ja 2. kappale laulettiin oikeasti, sillä niissä pari kertaa bändi lauloi väärin, mutta kolmannen kappaleen ne lauloivat yllättäen hyvin, ja bongoru,puja(ko) soittava jäppinen "soitti" ihan eri rytmejä, mitä esityksessä kuului. Tämä oli siis se kappale, mitä pojat olivat sarjaa edetessään harjoitelleet paljon siellä studiossa...

        Toivottavasti herätti ajatuksia :) :wirn:

        osaa laulaa.


    • katajainen

      No miksköhän se koko bändi valittiin voittajaksi? Pikkutyttöjen äänestyksellä!! Antti Tuisku ja tää Rene mikälie pärjäävät ainoastaan ulkonäöllä poppitaivaalla. Eihän Antti-rassukaan oikeasti osaa yhtään laulaa, "mut ku se on paras ja mun kulta ja aivan ihana mussukka pusipusi antinpeppuonpop" ym. typeryyksiä. No mitäs tuosta, eihän nykyaikana hyviä laulajia ole kuin kourallinen tässä maailmassa. Hyvännäköiset "laulajat" on sitten asia erikseen, ne ovat niitä teinityttöjen tyynyn alle yöksi laitettavia kiiltokuvia.

    • RENE JUST OSAA LAULAA JA SIIT VOI TULLA KUINKA SUOSITTU TAHANSA TOI ON OIKEESTI NIIN VITUN ÄRSYTTÄVÄÄ ET HAUKUTTE JOTAIN LAULAJAA!!!!!!!!!

      • mie86

        Niin! Älkää haukkuko! Rene osaa laulaa, siin on sitä jotain.. Sitä paitsi sille ei oo noussu keltanen neste päähän (toivottavasti ei nousekaan), mitä sitten viimeksi tämän mukavan jätkän tapasin.. Kannustetaan Renetä! ja koko INDX-bändiä!


      • katajainen

        No tuossa sen juuri huomaa, kun ei ole minkäänlaista arvostelukykyä. Laulaja on hyvä ja sillä on ihana lauluääni, KOSKA SE ON SULOINEN. Niinhän? Väliäkö sillä onko sillä oikeasti hyvää lauluääntä, kunhan se vain on "ihq" ja siitä voi tulla vaikka kuinka suosittu koska se on niin "ihq". Hyvä hyvä. Juuri näin.


      • mie...86 (Rene_on_ihana)
        katajainen kirjoitti:

        No tuossa sen juuri huomaa, kun ei ole minkäänlaista arvostelukykyä. Laulaja on hyvä ja sillä on ihana lauluääni, KOSKA SE ON SULOINEN. Niinhän? Väliäkö sillä onko sillä oikeasti hyvää lauluääntä, kunhan se vain on "ihq" ja siitä voi tulla vaikka kuinka suosittu koska se on niin "ihq". Hyvä hyvä. Juuri näin.

        Kyllä se osaa laulaa! En todellakaan ihannois Renetä hänen ulkonäkönsä takia, vaikka sekin on tietenkin musabisneksessä plussaa.
        Rene osaa laulaa hyvin. Jackson ja Ari myös!
        Ne ottaa kaikki tollaset kommentit, jos kuulevat, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.


      • katajainen
        mie...86 (Rene_on_ihana) kirjoitti:

        Kyllä se osaa laulaa! En todellakaan ihannois Renetä hänen ulkonäkönsä takia, vaikka sekin on tietenkin musabisneksessä plussaa.
        Rene osaa laulaa hyvin. Jackson ja Ari myös!
        Ne ottaa kaikki tollaset kommentit, jos kuulevat, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        En usko että ihan noinkaan olisi noiden kommenttien kanssa. Jokainen julkkis tarvitsee palautetta, positiivistä, kriittistä, rakentavaa. Sillä tavalla julkisuuskuva myös rakentuu.


    • *<3*

      no kyl se osaa laulaa! ei sitä varmaa muuten olis valittu siihen bändii.. et kyl varmaa osaa ees itte osaa laulaa yhtä hyvin ku rene.. ja se on nii ihana et

    • vähäx oon ihana<3<3

      osaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..:P

    • on fiksu

      Totta helvetissä ne kaikki osaa laulaa. Eihän niistä (myöskään tytöistä) kukaan mikään todellinen huippulahjakkuus ole, mutta kyllä ne nyt tod. tällaiseen matti- tai maijameikäläiseen verrattuna laulaa osaa. Juuri sen verran vähintään, että kelpaavat tuottamaan Asikaiselle fyffeä. Ihan bullshittiä, että "ne jotka ei osaa laulaa" olisi pudotettu. Joukosta pudotettiin ne, jotka olis olleet vähiten Asikais-mielisiä. Semifinaalileirille päässeistä useimmat osasivat laulaa ihan kivasti, vain muutama pudotetuista ei ihan niin hyvin kuin lopulliset valitut.

      Pääasia, että pääsevät lapsukaiset kokeilemaan siipiään niin kauan kuin tuollainen on kivaa. Menneitä virhearviointeja ehtii katua sitten myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe