http://www.iltalehti.fi/uutiset/201501020125140_uu.shtml
Kaveri vielä kehuu kuinka "ei olisi huomannut tiellä järjettömästi pomppivaa miestä". No ei kai tuollaisella etäisyydellä paahtaessa mitään muuta voi nähdäkään kuin edessäa ajavan perävalot. Onneksi edellä olevan edellä ei ollut ketään, koska sittenhän tuo olisi ollut todellinen peräänajon, ei 500€:n, paikka.
Hanurissaroikkoujalle 500€
8
158
Vastaukset
Samaa tuossa katselin itsekin. Yritin videosta turvaväliä arvioida, mutta vähän haastavaahan se on. Parhaana arvauksena jotain 0,3 sekunnin luokkaa, siis aika vähän...
Mutta ihan normaali turvaväli ruuhkassa, eli tuskin siihen kukaan puuttuu. Minä tietysti suosittelen pidempiä, mutta sitten täällä alkaa aina hirveä nillitys elämästä vieraantuneiden toimesta. :)- veio
Monen itsesuojeluvaisto ei toimi. Jos rekka lähentelee takana niin tiedän kyllä konstit lopettaa sen vaarantaminen. Esim. hidastan mäen alla ja kiihdytän mäkeen niin siinähän jää sotkemaan vaihteitaan.
Paras konsti on hidastaa nopeus takana olevan välimatkan mukaiseksi. Vaan 500€ Ihmettelen suuresti, kun itse olen jo pienestä ylinopeudesta saanut moninkertaisen sakon
- hmmmm
Turhan monelle se turvavälin pitäminen on ylitsepääsemätöntä. Se johtuu matalasta älykkyysosamäärästä.
Eikö perässäroikkujaa pelota, jos edessäajava vaikka joutuukin yllättäen jarruttamaan vaikka suojatietä ylittäviä jalankulkijoita väistäessä? Todella typerää puuhaa kun joutuu olemaan ihan hermona, että mitä edessäajava tekee.
Tyhmille on aivan turha opettaa uusia temppuja, ei ne opi. Mun takana taas ei kauhean pitkään viihdytä, kun edelle onkin jo sitten aivan pakko päästä. - Hyvin menee
Piti lisätä sen verran että tuo toinen, hirven väistövideo olisi ollut mieluummin palkinnon arvoinen.
- Hyvin menee
veio: "Paras konsti on hidastaa nopeus takana olevan välimatkan mukaiseksi."
Mitä tarkoitat tällä?Jos turvavälin pitäisi olla vaikkapa 1-2 sekuntia, niin hidastetaan kunnes takanatulijaan on tarvittava turvaväli.
Olen kokeillut tätä kerran. Toimii se. Tosin jouduin hidastamaan 80 km/h nopeudesta noin 20 km/h nopeuteen kahdesti, ennen kuin meni perille.- Hyvin menee
The_Rat kirjoitti:
Jos turvavälin pitäisi olla vaikkapa 1-2 sekuntia, niin hidastetaan kunnes takanatulijaan on tarvittava turvaväli.
Olen kokeillut tätä kerran. Toimii se. Tosin jouduin hidastamaan 80 km/h nopeudesta noin 20 km/h nopeuteen kahdesti, ennen kuin meni perille.No ei todellakaan kuulosta ihan toimivalta. Kuulostaa pikemminkin siltä että kaksi ääliötä ei osaa tehdä mitään oikein. Minulla on "toimivasta" aivan eri käsitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476