GALLUP: Kuka nelikosta olisit?

tzatsiki3

Elikkä otsikko kertookin kysymyksen.
Perustelut mukaan!

MÄ olisin varmaan CHARLOTTE.
-Meissä on varmaan eniten samaa
-sillä on usein kivoja, klassisia vaatteita (Carriella ja Samanthallakin ihan kivoja, mut ei ehkä toimis Suomen oloissa, Mirandakin ehkä vähän tätimäinen mut ihan kiva)
-Se on muutenkin ihan paras;) (Harryn ulkonäöstä en tosin diggaa...)

Jos en olis Charlotte niin oisin varmaan MIRANDA.

30

3953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarra

      olisin carrie.

    • Minä

      Olisin Carrie. Pidän erikoisista vaatteista ja meillä on aika samanlaiset periaatteet. Muutenkin se näyttää eniten minulta. Olen pieni, siro ja laiha myös.

      • minä

        ...onhan ne kaikki siroja ja ainakin charlotte on myös pieni(?).


    • lissu

      Mä olisin varmaan carrie...se on just samanlainen vaate ja kenkä friikki kun mäkin, hinnalla ei väliä kunhan saa just sen minkä haluaa. Ja muutenkin se on luonteeltaansa samantyylinen. Tosin mulla ei niin räväköitä vaatteita, suomen oloissa sellasilla ei vois kulkea tosiaan.

      • tzatsiki3

        mäkin oon kyllä ihan armoton kenkä-ja laukkufriikki, mutta muuten enemmän Charlotte.


    • Marru82

      Mäki olisin varmaan Charlotte. Se on ollu koko tän sarjan ajan kaikkein fiksuin ihminen (ei oo harrastanu irtosuhteita niin paljo ku muut.) Hän on ollut aidosti sinkku sillä on etsiny melkein koko tämän ohjelmasarjan ajan sitä oikeeta ja nyt on ihana kattella kun hän on Harryn kanssa naimisissa...eihän se miehen ulkonäkö vaan kultaisuus ja ihanuus on tärkeintä miehessä.

    • Mää

      Samantha. Se on niin rohkeasti oma itsensä.

    • Tigru

      Kallistun ehkä Mirandan kannalle...Vaatteista en tiedä, mutta punaiset hiukset löytyvät. Miranda on myös aito ja osaa pitää mielipiteensä(kyllä muutkin, mutta etenkin Miranda)

    • kelkka

      Samantha ehdottomasti. Ihana nainen.

      • jen

        Rohkea,ikinuori,pitää sexistä ja on tyylikäs :)


    • Sadey

      SAMANTHA! johan tästä on omien kavereiden kanssa keskusteltu, että oonkin jo ihan Samantha. Oon ihan samanlainen rääväsuu, en häpeile mitään, en pysty täysillä sitoutumaan, seksi on elämän suola (ja vähän enemmänkin..) ja lisäks vielä se myynti-innokkuus. Ja jos mulla ois rintasyöpä, ni en taatusti sitä jäis suremaan peruukki päässä :)
      Samantha on kuningatar

      • kirsikka

        mä en oikein tiiä..
        mä olisin kaikki sekaisin..
        hömppä vaatefriikki,punapää,omaitseni ja oikean
        etsijä..


    • Sinkku

      Mä en tiiä. Tosi vaikea valinta, kaikki niistä on omalla tavallaan hienoja tyyppejä.. Eniten ehkä Carrie muistuttaa mua, mä mietiskelen aika paljon samoja asioita ja se on ehkä just sellanen keskitien kulkija.. Ei harrasta niin paljon irtosuhteita, mut ei ota suhteita liian vakavastikaan.. :)

    • -charlotte-

      olisin varmaankin Charlotte. Olen samanlainen romantikko:)

      • shalalala

        Olisin Samantha. Ehdottomasti. Ihanan räväkkä kaikinpuolin.


    • Zusanne

      Olisin ehdottomasti Carrie, koska mullakin on yleensä tapana pohdiskella elämän suuria kysymyxii

      • Plälälälälllll

        Moiks!! Mie olisin EHDOTTOMASTI Carrie, koska hän on ihana ja symppis tyyppi!!! On Kaikki muutki ihanii, jos en ois Carrie niin olisin EHKÄ Samantha........Nyyh.. mie en kestä ku PARAS SARJA LOPPUU....!!! NYY´h... :`(


    • ...

      Olen (ulkonäön puolesta ja muutenkin) eniten samanlainen kuin Charlotte. Mutta jos saisin valita, olisin Carrie, koska sillä on
      -hienoimmat vaatteet ja kengät
      -parhaimman näköiset miehet..
      -paras työ

    • mirkku

      ...varmaan mirandan ja samanthan välimuoto, vaikken oikeastaan näytä kummaltakaan. oon luonteeltani pessimistinen ja yletöntä romatiikkaa kammoksuva. voisin kuvitella olevani naimisissa steven tyyppisen miehen kanssa.. ;)

    • *fani vaan...*

      Iste kenkäfriikkinä olisin "aina neutraali" Carrie kaikkine ihanine kenkineen.Ikävää että kaikki hyvä loppuu aikanaan...:(

    • *Töpö_love*

      Olisin Carrie. Meissä on jotain samaa.. Carriella yleensä kivoja vaatteita, vaikken siitä "venäläisestä" tykkääkkään.. Harmi vaan ku loppuu!!! Voitas näyttää alusta asti ne kaikki jaksot, kun en niitä ihan kaikkia ole kattonut.. Ja voisin tietty olla Samanthakin!!! Silläkin aika kivoja vaatteita..

    • -SinKKu4-ever-

      Mä olisin ehdottomasti Carrie,se on paras:)

    • sinkkuelämää

      olisin, ööö... carrie! hän on omanlainen, niinkuin minäkin! carriessa on muutenkin paljon samaa kuin minussa!

    • misu76

      Näistä neljästä muistutan ulkonäöltä eniten Charlottea, mutta puheet on yhtä suorat kun Samanthalla. Puhun seksistä aivan samalla tavalla ja luonteesta löytyy samanlaista räväkkyyttä ja kokeilunhalua.

    • mii

      Carrie on ollut mun esimerkkinä monessa asiassa. Haluaisin olla kuin hän.

    • Miranda was mine..

      Se mamma jyrää.. Turhaa poshailua ja glamouria elämässä tartteta.

      • 886

        SAMANTHA ON MEIKÄLÄISEN MAKUUN MUUTENKIN SAMOIN IHAILEN PETROVSKYA JA MR BIGIA.


    • X-Tina

      Ehdottomasti olisin Samantha..!!!En häpeile puhua asiasta kuin asiasta yleisilläkään paikoilla.. seksi erittäin tärkeää,ellei jopa pakkomiele=)Rintasyövän olen kokenut vasta lähipiirissäni!! Enkä todellakaan jää kotia,jos on suuremmat partyt tiedossa=) Miehiä on ollut enemmän kuin yksi...=)sekä pukeudun samalla tavalla aika usein.

    • tähtisiina

      luonteeltani ehdottomasti Miranda. Aika kyyninen ja pelkää rakkautta, ei avaudu heti kaikille.. En tosin käytä ollenkaan samanlaisia businessnaisen vaatteita kuin Miranda..

      Ulkonäöllisesti en osaa sanoa, vaatetyyli varmaan lähinnä Carrien tai Charlotten tyyliä.. Jotain heidän välistä..

      • Liisa

        Oisin ehdottomasti Charlotte! Luonteeni on hämmästyttävän samanlainen ja pukeudun todella samankaltaisesti! Muuten en kyllä hänen näköisensä ole.. Charlotte oli niin ihana hahmo..:) Samanthasta tykkäsin kuitenkin eniten, vaikken muistuta häntä yhtään. Aivan mahtava nainen!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe