Päätin ehdottaa vaimolleni, että ostaisimme minulle siveysvyön yhteisiin leikkeihimme. Vaimo on aina hyvin mukana kokeilemassa kaikkea uutta, vaikka ei alistuleikeistä juuri pidä, mutta toteuttaa niitä minun takia.
Aluksi kerroin, että tykkäisin käyttää siveysvyötä vain leikkiessämme ja enintään muutaman tunnin kerrallaan. Kerroin, että vyössä ollessani olen pakotettu tekemään mitä vain hän haluaa ja tyydyttämään hänet kaikilla mahdollisilla tavoilla. Usein homma meneekin niin, että tyydytän vaimoani nuolemalla, leluilla ja niin, että vaimoni huutaa orgasmista toiseen. Lopuksi avataan vyö jos/kun olen onnistunut tyydyttämään tarpeeksi. Lyhyesti sanottuna vaimo on joka kerta ikionnellinen ja äärimmäisen tyydyttynyt, ei kuulemma edes jalat meinaa kantaa session jälkeen. Minäkin saan lopuksi vyön pois ja panna pilluun session aikana kertyneet valtavat paineet.
Tämä on äärimmäisen kivaa ja molempia tyydyttävää aina, mutta minä kaipaisin lisää vaihtelua ja ideoita. En itse halua olla kertomassa mitä seuraavalla kerralla olisi kiva tehdä, vaan toivoisin vaimon määräävän pelisäännöt. Kaipaisinkin nyt erityisesti naisilta näkemystä siihen, että miten haluaisitten siveysvyössä olevan miehenne teitä palvelevan ja tyydyttävän? Onko naisilla haluja tai kiinnostusta laskea spermat muualle kuin pilluun sisälle? Miehetkin saa kertoa mielipiteensä, mutta haluaisin oppia tyydyttämään naiseni paremmin ja siihen kaipaan naisten ajatuksia.
Onko siveysvyössä palveleva mies edes kiinnostava?
Miten käyttäisitten miestä vyössä hyväksenne?
Mihin nainen haluaa spermat?
Miten kiusaisitte lukittua miestä?
Sana on vapaa
ChastyS
Siveysvyöleikit kivoja?
12
822
Vastaukset
- kumiorja
Kerro vaimollesi että haluat olla pitempään hänen valvonnassa.
Ehdota että saat tyydyttää häntä välineillä ja kielellä. Hän pitää sinua lukittuna.
Vaimosi pesee vehkeet joka päivä tai joka toinen päivä. Samalla olet itse käsiraudoissa ja kenties silmät peitettynä.
Kiusaamisesta sen verran että nainen voi nuolla siveysvyötä ja sinulla on kuitenkin joku cb muovihärpäke jota voi hieroa pilluhuulia vasten. - gbeessäollut
Mä en kestänyt ta kolmea päivää siveysvyössä....
- braces1
Kolmessa päivässä siihen vasta tottuu
- ....
Itse ainakin jos laukeaa suuhun taikka rinnoilla miki ei vaikka naamalle :) kaikki naiset eivät suinkaan pidä tästä, joten kannattaa keskustella pitäisikö hän sellaisesta.
- Korjaus
Miki=miksi ja rinnoilla=rinnoille
Huoh nopeasti kirjoitin :D
- ChastyS
Mä en kestä muutamaa tuntia pidempään tai pää ja paikat hajoaa. Toisekseen mulla on cb-6000 eli se isompi malli, siinä on käytössä isoimmat säädöt ja silti en meinaa saada sitä päälle puettua. En tarkota tässä mitenkään kehua asioilla, mutta useat päivät ei ole mahdollista.
Pitää siis kaikki touhu keskittää max 4h ajalle. Kiusotteluvinkit ja muut ideat sessioihin on tervetulleita. Mielikuvitusta käytetään, mutta ei vättämättä keksitä jotain mitä muut ovat keksineet...
Pitää tutkia, että olisko jossain hyvää artikkelia erilaisista ideoista sessioihin juuri alistavia naisia varten Tollain käytettyn siveysyötä on kivaa,mutta kun joudut käytämää24/7 tiedät että ei kivaa ja joudut tekemään sen lisäksi kikki kotityöt kotona ja pasamaan myös vaimoasi sen päälle, sitten tiet mikä on kivaa
- Kivuliaan ahdas
Meillä käytössä Metal wörx umpimalli. Tuo on siis todella ahdas, ei mitään mahdollisuuksia työntää vain öljyttyä vehjettä sisään. Ainoa tapa millä onnistui oli kertakäyttöhanska. Kikkeli hanskan sisään ja koko komeus pujotetaan putken sisään. Hanskaa pitää siis vetää läpi putken toisesta päästä ja samalla työntää kullia putken sisään. Voin sanoa, että kyllä seisokki siinä touhussa katoaa, niin ahdas tuo putki on.
Olisi kiva ajatus pitää tuota nimenomaan metallisena, mutta koko ei vain täsmää mulle, harmi. Yli yön käytöstä tuli kikkelin juureen ikään kuin suonikohju, vai olisiko ollut peräti jonkinlainen tulppa, tosi kipeä. Kulli oli kokeilun jälkeen aivan kuin potkittu. Seuraava viikko parannellessa meni.
Leikkinä ok, paitsi nukkumisesta ei tullut mitään, aina jostakin kiristi. Domina piti aamupäivän orjaansa, niin orjana tietenkin. Silleen tosi huikeeta, ja voi sitä helpotusta kun sen sai pois.
Hetki ennen hunajaa...
En ole ennen itseäni mitenkään suurena pitänyt, että siten voisi olla itsetuntoa kohentava vaikutus.- liian pieni laite
Viikko parannellessa? Hyvä tuuri, ettei käynyt pahemmin.
- ChastyS
Kirjoittelin itse pienen pätkän näistä siveysvyöleikeistä
http://tuhmialeikkeja.blogspot.fi Miksi aina puhutaan leikeistä kun kumminkin se ei sitä aina ole. Ollaan ilmeisen "siveellisiä" ja mahdollisesti epätietoisia.
On siitä oikeasti leikki kaukana jos oikeanlaiselle naiselle avaimen annat.- cb-6000s
Minä olen käyttänyt cb6000s siveysvyötä kohta kaksi vuotta, Avain on minulla itselläni. Mutta silti olen onnistunut pitämään sitä viisi päivää siten etten ole ottanut sitä kertaakaan pois. Sen jälkeen olo ilman siveysvyötä tuntui alastomalta, niinkuin jotain puuttuisi.
Nopeasti tottuu taas olemaan ilman sitä, mutta minusta alkoi tuntua etten halua olla ilman sitä, koska se tuntuu kuin toiselta iholta ja mukavalta.
Nykyään käytän siveysvyötä satunnaisesti, välillä on pitkiä taukoja ja niinkuin nyt pitkiä käyttö aikoja.
Avaimen haltija olisi mahtava ja oikeastaan välttämätön, mutta näin se on paljon käytännöllisempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047