Elä niin kun tietäisit miten elät. Niin että et katuisi elämässä mitään. Muista elämä on iankaikkisuus.
Muista. se on jotain sellaista mitä sinä ihmisenä et koskaan itse päätä.
Korkein voima voi ottaa sinulta siunauksen ja elämän, juuri silloin kun sitä vähiten odotat.
Muista aika alkaa käydä vähiin.
”Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."” (2. Moos. 3:14)
1. Minä olen elämän leipä, 6:35,41,48,51.
”Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan.”
2. Minä olen maailman valkeus, 8:12.
”Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."”
3. Minä olen ovi, 10:7,9.
”Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi. - - - Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
4. Minä olen se hyvä paimen, 10:11,14.
"Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. - - - "Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut,…”
5. Minä olen ylösnousemus ja elämä, 11:25.
”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. ”
6. Minä olen tie ja totuus ja elämä, 14:6.
”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
7. Minä olen viinipuu, 15:1,5.
”Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri. - - - Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.”
"MINÄ OLEN"
simspa
1
81
Vastaukset
- y78u7y
https://www.youtube.com/watch?v=6M7f1Q-kRFM
"Minä olen minä!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165